• Ja, oké, dat is wel een beetje overdreven, maar er gingen wel vier buisje bloed uit mijn lichaam vanmorgen.
    Want ik moest NUCHTER bloedprikken. Ja, nuchter, iets waar ik niet tegen kan.
    En ik was bang dat het vreemd en bot ging aanvoelen, en niet voor het bloed, dus wegkijken had geen zin, zoals de assistente zei. Lol.
    Het was overigens voor een check-up. (Ik heb last van mijn gewrichten, en de dokter vond dat ik lenig was, dus het is geen reuma. Denkt hij.)

    Maar wie heeft wel eens bloed moeten laten prikken? En hoeveel buisjes?
    Gniffel, hebben jullie dat ook gezien op het formulier onder redenen: "ter geruststelling". Hoe hilarisch is dat?!?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb nog nooit bloedgeprikt (misschien als baby, maar daar herinner ik me heel veel van (cat)) Ik kan echt niet tegen naalden D:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Nee, nog nooit. En ik wil het zo lang mogelijk uitstellen ook.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Alleen de eerste keer flipte ik hem, maar toen was ik iets van 10. Nu heb ik er totaal geen problemen meer mee.


    Your make-up is terrible

    Ik moest een keer 8 buisjes laten prikken. Had die stomme !@#$ verkeerd geprikt en gingen er dus 9 buisjes uit, en ik had een enorme armpijn voor 2 dagen -.-'


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Nog nooit bloed moeten laten trekken voor onderzoek, maar ik geef wel bloed. (1 keer toch, en dat was mijn enige ervaring met bloed prikken)


    Get outta my head!

    Ik heb nog nooit bloed geprikt, gelukkig maar want ik ben doodsbang voor naalden en word misselijk van bloed :S


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Ehhh, mijn max. aantal weet ik niet x) Ik denk ook 5/6.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ja, vroeger best wel vaak, maar ik heb nooit het aantal buisjes bijgehouden of zo. Misschien 4, 5? Of 3. Weet ik veel. :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Negligible schreef:
    Nee, nog nooit. En ik wil het zo lang mogelijk uitstellen ook.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    meeeh, ik moet binnenkort bloedprikken. Ik heb alleen een trauma aan naalden. -omdat stomme mensen niet kunnen prikken- En ik kan al helemaal niet tegen bloed o.O


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Het valt wel mee joh. Je lichaam maakt heel veel bloed aan.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Elk jaar moet ik 4/5 buisjes laten afnemen. Om zeker te weten dat mijn lichaam nog gezond is! Dus inmiddels ben ik er wel zo'n beetje aan gewend geraakt.


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Mijn max is 8 buisjes. voor een stomme allergie test.
    Maar ik kan niet tegen bloed prikken, ik flip dan helemaal. Maak me dan altijd gek en zodra het gebeurt moet ik altijd janken van stress ontlading. En kan dan ook niet kijken, kan niet tegen bloed. Het went niet.

    Maar weetje wat ik het meeste haat van alles. Dat als ik zeg het doet pijn en het brandt, want er is tot nu altijd bij mij mis geprikt en dan zeggen ze: Maar ik prik niet mis hoor. Nee, ik zal eens een keer terug komen met elke keer dat ik er een blauwe plek aan overhoudt als bewijs.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Vroeger als kind vond ik het niet echt fijn, nu boeit het me niet.
    Een tijd terug heb ik nog 4 buisjes laten prikken om onderzoek te doen naar mijn spontane duizeligheid.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 22:46 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Het maakt me niet uit of ik geprikt word, ik voel er amper wat van. :')
    *afkloppen*
    Tot nu toe ging het steeds goed bij mij! (:


    "Well, well. Look who we've got here!"