• Girl: my heart operation is today, I'm scared..
    Boy: Don't worry you'll be okay baby.
    Girl: Okay, I really have to go now.. I love you.
    Boy: *starts to cry* I love you too.

After the operation
    Girl: *looks around* ''Where is he?
    Mum: Didn't you know who gave you the heart?

HELLOOOO HET IS NIET ECHT GEBEURD.
    Dus dat jullie het niet geloven klopt ;')

[ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 16:36 ]

The universal language of art.

ZAYNxBIEBER schreef:
    (...)

IKNOW, het is ook niet echt gebeurdd.

Ik zeg toch ook niet dat dat wel zo is? Ik zeg trouwens ook niet dat jij het niet weet, ik zeg alleen dat dat het een beetje voor mij verpest.

everything, in time

Dit raakt mij dus echt niet :W

Shoganai i ne~

Dovahkiin schreef:
    Raakt me niet, vind het cliché en lelijk. :'D

Ex astris, sciencia

Dit is toch niet het einde daarvan?
    Er komt nog achter dat het meisje begint te wenen en de vader dan zegt dat hij naar het toilet gaat.
    Maar ik vind het een beetje stom eigenlijk. Veel van die clichédingen eigenlijk die op facebook en dergelijke voorkomen

[ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 16:42 ]

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

Ik denk dan weer gelijk van; ''o mijn god, dat zou wat zijn als dat echt zou zijn!' En dan breekt letterlijk mijn hart.:$

'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

Nahh. I'll pass this one.

[ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 17:03 ]

Full of envy behind that anonymous mask

Negligible schreef:
    Dit is toch niet het einde daarvan?
    Er komt nog achter dat het meisje begint te wenen en de vader dan zegt dat hij naar het toilet gaat.
    Maar ik vind het een beetje stom eigenlijk. Veel van die clichédingen eigenlijk die op facebook en dergelijke voorkomen

Ow mag ook.. ik dacht dat hij aan het eten was of eten halen XD

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Peeta schreef:
    Vooral omdat dat verhaal niet klopt. Doktoren mogen nooit mensen vermoorden omdat zij een hart aan een ander willen geven. Het is moord.

'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

Als het een realistisch verhaal was zou het me misschien, heel misschien, geraakt hebben.

Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

Dovahkiin schreef:

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

RainbowDay schreef:
    Dit raakt me niet :'D
    Maar misschien komt dat , omdat het verhaal niet logies is :Y)

'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

Eigenlijk raakt 't me niet.
    Vooral omdat dit gewoon niet gebeurt.

Frankly my dear, I don't give a damn.

Frigga schreef:
    Als het een realistisch verhaal was zou het me misschien, heel misschien, geraakt hebben.

Dovahkiin schreef:

Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

Midna schreef:
    (...)

Ow mag ook.. ik dacht dat hij aan het eten was of eten halen XD

Oh, ik heb hem overlaatst zo gelezen :'D Misschien bestaan er verschillende versies van

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right