• Informatie:
    Op 21 december 2012 verging de aarde niet wat iedereen verwacht had. Maar toch veranderde de wereld drastisch. Een grote groep mensen hadden eeuwen hun bestaan kunnen geheim houden, gingen als alle andere gewone mensen door het leven. Maar 21 december 2012 was de dag dat bekend werd wat ze waren. Het was geen fantasie meer. Er waren mensen die de elementen van de aarde konden besturen. Zij zijn de kinderen van moeder natuur die de aarde in balans moesten houden. Elk mens dat een afstammeling was van moeder natuur werd vanaf zijn geboorte tot een bepaald element aangetrokken. Water, vuur, lucht of aarde. En vanaf hun dertiende verjaardag waren ze in staat om één bepaalde element te besturen. Dat hun geheim werd openbaar gemaakt, gebeurde niet zonder gevolgen. De gewone mens werd zo bang voor deze mensen hun krachten dat de volwassenen werden uitgeschakeld, en de jongeren opgesloten in een soort tehuis waar het onmogelijk is om buiten te geraken.

    Verhaal:
    Het verhaal begint dat ze wakker worden op hun kamer. Het is zo ingericht dat het lijkt op hun oude kamer van thuis. In het begin is het niet helemaal duidelijk waarom ze daar zitten, maar wanneer verteld wordt dat hun gave een slecht iets is, en dat ze moeten leren deze gave te onderdrukken. Eerst doen ze netjes wat hun gezegd wordt, maar ze voelen zich steeds harder aangetrokken tot hun element, en ze besluiten om een plan uit te werken om daar weg te komen.

    Schema:
    (De jongeren hebben telkens 1 les in de voormiddag, en 1 in de namiddag.)

    Maandag:
    Sport (Celine Maria Darren)
    Gewone les (zoals wiskunde, chemie, etc) (Olivia Rose Jones)
    Dinsdag:
    Gevaren van de elementen (les) (Christina Immor)
    Controle over de elementen (les) (Fay Valentina Rush)
    Woensdag:
    Praatuur met verzorger * (Fay Valentina Rush)
    Vrij
    Donderdag:
    Sport (Celine Maria Darren)
    Gewone les (Olivia Rose Jones)
    Vrijdag:
    Praatuur met verzorger (Christina Immor)
    Vrij
    Zaterdag:
    Algemene les elementen (Theoretisch)
    Vrij
    Zondag:
    Heel de dag vrij

    * (De verzorger probeert ervoor te zorgen dat ze minder krachten gaan gebruiken, dus ze gaan de jongeren proberen te manipuleren.)

    Rollen:

    Kinderen van moeder natuur:
    - LovingStyles | Aimee Jade Tempeste (16) | Water
    - Demesne | Valeria blake (17) | Vuur
    - Shallowx | Celeste Amarante Dubois (17) | Water
    - REDHEADSROCK | Éloise "Elo" McIntosh (15) | Vuur
    - xMinaj | Alyson Twilight Avery (16) | Vuur
    - thePineapple | Aurora Thompson (18) | Lucht
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle (18) | Aarde
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime (17) | Water
    - Smugness | Fáilte Abhainn (18) | Water
    - Patriot | Loren Roudette (27) | Water
    - Diapal | Zendé (17) | Lucht
    - Shallowx | Ryan Michael Blake (18) | Aarde
    - Camellia | Lisa (Lizzy) Wings (16) | Lucht
    - LovingStyles | Brandon Jayden MacKay (17) | Vuur
    - Spyclon | Ivar Chesule (17) | Vuur
    - Pendragon | Thalia Apolline Grace (16) | Water
    - Sunsparkle | Alouette Favre (17) | Aarde
    - Sunsparkle | Ésme Sienna Dubloi (18) | Lucht
    - iBeliebe | Selene Rose Melody (18) | Lucht
    - IHeartMusicc | Brooklyn 'Brook' Camille Jackson (17) | Water
    - LovingLoser | Dylan Ryan Munc (18) | Vuur
    - LovingLoser | Mia Chantel Rose (17) | Water
    - LovingLoser | Jade Sky Dion (17) | Lucht
    - Sunsparkle | Quinn Sydney More (17) | Water

    (Er mogen geen jongeren meer aangemaakt worden.)

    Verzorgers: (diegene die verbieden om hun krachten te gebruiken)
    - Patriot | Loren Roudette (27) | Water
    - HurtedHeart | Fay Valentina Rush (21) | Vuur
    - LoonyLuna | Gereserveerd
    - Smugness | Christina Immor (19) | Water
    - xMinaj | Olivia Rose Jones (61) | Water
    - IHeartMusicc | Celine Maria Darren (23)| Aarde

    (Verzorgers kunnen gewone mensen of ook kinderen van moeder natuur zijn. Deze kinderen van moeder natuur staan aan de kant van de mensen. Ze worden ook gebruikt om de jongeren in toom te houden.)

    Het rollentopic (Klik)

    (De elementen zijn vergelijkbaar met die van ‘The Last Airbender”, dus je kan als je water stuurt ook bloed besturen enz.)

    Regels:
    ø Je kan maar 1 element hebben, en geen 2 of meer tegelijk.
    ø Je mag een relatie, ruzie met een ander personage hebben, alleen als je hier toestemming van de ander voor hebt.
    ø Seksuele teksten zijn toegestaan.
    ø Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ø Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ø Je mag maximum 3 personages per persoon hebben.
    ø Als je nog bijkomende krachten weet zoals onder water ademen bij watersturen, vraag je eerst aan mij in het rollentopic. Deze krachten kan dan elke, in dit geval, waterstuurder gebruiken.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2012 - 19:00 ]


    Take me to wonderland

    [Klaar voor de volgende dag!]


    El Diablo.

    [ Jhua ik wel, !]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Jappsiee]

    Celeste
    Ik voelde de grip van Fáilte verstevigen maar wist dat hij in slaap gevallen was. Ik probeerde voorzichtig los te komen maar het lukte niet en ik bleef even liggen. Hij geeft echt om me, dacht ik, anders zou hij zijn grip niet verstevigen alsof hij bang is me kwijt te raken. Toch lukte het de tweede keer op te staan uit zijn armen en ik liep zachtjes naar zijn shirt om die te pakken en aan te trekken. Nu had ik ten minste iets aan. Voorzichtig deed ik de deur van het slot en keek nog een keer naar de lieve jongen in mijn bed voordat ik verdwenen was.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Wat moet Fáilte nu doen? x'D]


    Take me to wonderland

    [Dus het is nu de volgende dag?]


    El Diablo.

    (eh. Geen idee iig. Wat je hem wil laten doen. Je kan hem weer wakker laten worden omdat hij wat heeft evoeld of je kan hem door laten slapen en een nachtmerrie geen? Maar nog een vind ik zielig.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [@xMinaj: Als Spyclon en LovingStyles het ook goed vinden aangezien zij nog ergens mee bezig waren? Maar Fáilte en celeste zijn ook nog niet klaar. x'D]

    [En ok x'D]


    Take me to wonderland

    Fáilte

    Langzaam opende ik weer mijn ogen als ik een leegte opmerk. Een leegte die er niet hoort. Ik ben eerst nog te moe om tot de ontdekking te komen dat Celeste weg is. Ik geeuw weer even en wrijf in mijn ogen. Als mijn hersenen dan ook beslissen om wakker te worden, dringt het eindelijk tot me door dat Celeste weg is. Meteen word ik overvallen door paniek en spring het bed uit. Stilletjes open ik de deur en loop de gang op.


    Take me to wonderland

    [@smugness Ga maar naar de volgende dag, we doen wel gewoon dat Aimee en Ivar in slaap gevallen zijn ofso a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Celeste
    Ik ben net de hoek om als ik een deur open hoor gaan. Vast mijn deur. Shit dat betekend dat Fáilte wakker is. Ik loop snel maar zachtjes verder en loop de trap af. Het is donker in de woonkamer en ik ga op de bank liggen met mijn benen opgetrokken. Ik moet nadenken over vanalles en even rust hebben. Opeens had ik een bui gekregen waarop ik alleen wilde zijn. Ik hoopte zo dat ik hem daar geen pijn mee deed.

    (We kunnen weldoen dat het nacht is en langzaamaan licht wordt.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Ja, is goed. Dan kunnen Celeste en Fáilte nog even verder. ^^]

    Fáilte

    Strompelend van vermoeidheid liep ik door de gang. Aangezien het nog vroeg op de morgen is, is het nog vrij donker en laat ik mijn hand over de muur glijden om nergens tegen te lopen. Een hol gevoel in mijn maag maakt me een beetje ziek. Ik blijf doorlopen tot aan de trap en ga dan voorzichtig naar beneden zodat ik niet zou vallen.


    Take me to wonderland

    Celeste
    Ik kromp nog meer in elkaar toen ik de trap hoorde kraken. Aan de ene kant wilde ik dat hij me zou vinden maar aan de andere kant ook weer niet. Wat als het gevoel een keer bij hem overgaat? Dan ben ik alleen en ik weet zeker dat ik niemand zoals hem kan vinden. Zachtjes begon ik te snikken maar veegde de tranen snel weg.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Fáilte

    Verloren stond ik onderaan aan de trap. Ik had geen idee waar ik heen moest gaan. Ik besloot dat ze niet in de lokalen kon zitten en de deur naar buiten was op slot. Zuchtend krabde ik aan mijn achterhoofd. Ik slofte uiteindelijk dan maar naar de woonkamer aangezien ik geen beter plaats wist. Ook in de woonkamer was het donker en zag bijna geen hand voor ogen.

    [Omg, zit depressief liedje te luisteren. D:]


    Take me to wonderland

    Celeste
    Ik begon echter alleen maar harder te snikken aan de gedachte van Fáilte. De vragen 'wat nou als..?' schoten nog steeds door mijn hoofd en mijn ogen werden langzaamaan rood. Zou Fáilte het eigenlijk al gedaan hebben? En zou ik hem moeten vertellen dat ik wel eens verder gegaan ben maar het nog niet gedaan heb? De gedachten in mijn hoofd werden steeds voller.


    Quiet the mind, and the soul will speak.