• Informatie:
    Op 21 december 2012 verging de aarde niet wat iedereen verwacht had. Maar toch veranderde de wereld drastisch. Een grote groep mensen hadden eeuwen hun bestaan kunnen geheim houden, gingen als alle andere gewone mensen door het leven. Maar 21 december 2012 was de dag dat bekend werd wat ze waren. Het was geen fantasie meer. Er waren mensen die de elementen van de aarde konden besturen. Zij zijn de kinderen van moeder natuur die de aarde in balans moesten houden. Elk mens dat een afstammeling was van moeder natuur werd vanaf zijn geboorte tot een bepaald element aangetrokken. Water, vuur, lucht of aarde. En vanaf hun dertiende verjaardag waren ze in staat om één bepaalde element te besturen. Dat hun geheim werd openbaar gemaakt, gebeurde niet zonder gevolgen. De gewone mens werd zo bang voor deze mensen hun krachten dat de volwassenen werden uitgeschakeld, en de jongeren opgesloten in een soort tehuis waar het onmogelijk is om buiten te geraken.

Verhaal:
    Het verhaal begint dat ze wakker worden op hun kamer. Het is zo ingericht dat het lijkt op hun oude kamer van thuis. In het begin is het niet helemaal duidelijk waarom ze daar zitten, maar wanneer verteld wordt dat hun gave een slecht iets is, en dat ze moeten leren deze gave te onderdrukken. Eerst doen ze netjes wat hun gezegd wordt, maar ze voelen zich steeds harder aangetrokken tot hun element, en ze besluiten om een plan uit te werken om daar weg te komen.

Schema:
    (De jongeren hebben telkens 1 les in de voormiddag, en 1 in de namiddag.)

Maandag:
    Sport (Celine Maria Darren)
    Gewone les (zoals wiskunde, chemie, etc) (Olivia Rose Jones)
    Dinsdag:
    Gevaren van de elementen (les) (Christina Immor)
    Controle over de elementen (les) (Fay Valentina Rush)
    Woensdag:
    Praatuur met verzorger * (Fay Valentina Rush)
    Vrij
    Donderdag:
    Sport (Celine Maria Darren)
    Gewone les (Olivia Rose Jones)
    Vrijdag:
    Praatuur met verzorger (Christina Immor)
    Vrij
    Zaterdag:
    Algemene les elementen (Theoretisch)
    Vrij
    Zondag:
    Heel de dag vrij

* (De verzorger probeert ervoor te zorgen dat ze minder krachten gaan gebruiken, dus ze gaan de jongeren proberen te manipuleren.)

Rollen:

Kinderen van moeder natuur:
    - LovingStyles | Aimee Jade Tempeste (16) | Water
    - Demesne | Valeria blake (17) | Vuur
    - Shallowx | Celeste Amarante Dubois (17) | Water
    - REDHEADSROCK | Éloise "Elo" McIntosh (15) | Vuur
    - xMinaj | Alyson Twilight Avery (16) | Vuur
    - thePineapple | Aurora Thompson (18) | Lucht
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle (18) | Aarde
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime (17) | Water
    - Smugness | Fáilte Abhainn (18) | Water
    - Patriot | Loren Roudette (27) | Water
    - Diapal | Zendé (17) | Lucht
    - Shallowx | Ryan Michael Blake (18) | Aarde
    - Camellia | Lisa (Lizzy) Wings (16) | Lucht
    - LovingStyles | Brandon Jayden MacKay (17) | Vuur
    - Spyclon | Ivar Chesule (17) | Vuur
    - Pendragon | Thalia Apolline Grace (16) | Water
    - Sunsparkle | Alouette Favre (17) | Aarde
    - Sunsparkle | Ésme Sienna Dubloi (18) | Lucht
    - iBeliebe | Selene Rose Melody (18) | Lucht
    - IHeartMusicc | Brooklyn 'Brook' Camille Jackson (17) | Water
    - LovingLoser | Dylan Ryan Munc (18) | Vuur
    - LovingLoser | Mia Chantel Rose (17) | Water
    - LovingLoser | Jade Sky Dion (17) | Lucht
    - Sunsparkle | Quinn Sydney More (17) | Water

(Er mogen geen jongeren meer aangemaakt worden.)

Verzorgers: (diegene die verbieden om hun krachten te gebruiken)
    - Patriot | Loren Roudette (27) | Water
    - HurtedHeart | Fay Valentina Rush (21) | Vuur
    - LoonyLuna | Gereserveerd
    - Smugness | Christina Immor (19) | Water
    - xMinaj | Olivia Rose Jones (61) | Water
    - IHeartMusicc | Celine Maria Darren (23)| Aarde

(Verzorgers kunnen gewone mensen of ook kinderen van moeder natuur zijn. Deze kinderen van moeder natuur staan aan de kant van de mensen. Ze worden ook gebruikt om de jongeren in toom te houden.)

Het rollentopic (Klik)

(De elementen zijn vergelijkbaar met die van ‘The Last Airbender”, dus je kan als je water stuurt ook bloed besturen enz.)

Regels:
    ø Je kan maar 1 element hebben, en geen 2 of meer tegelijk.
    ø Je mag een relatie, ruzie met een ander personage hebben, alleen als je hier toestemming van de ander voor hebt.
    ø Seksuele teksten zijn toegestaan.
    ø Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ø Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ø Je mag maximum 3 personages per persoon hebben.
    ø Als je nog bijkomende krachten weet zoals onder water ademen bij watersturen, vraag je eerst aan mij in het rollentopic. Deze krachten kan dan elke, in dit geval, waterstuurder gebruiken.

[ bericht aangepast op 3 feb 2012 - 19:00 ]

Take me to wonderland

Celeste
    Ik keek hem recht aan in zijn ogen en ik voelde zijn sterke armen om me heen, het voelde zo goed dat ik wel dood kon gaan van geluk. "We zijn allebei gebroken, maar samen zijn wij één," Ik drukte een paar kussen op zijn lippen en in zijn nek en ging toen op zijn borstkas liggen. Zijn hart hoorde ik duidelijk.

Quiet the mind, and the soul will speak.

Fáilte

Mijn armen waren nog steeds om haar heen geslagen en ik wilde haar niet meer loslaten. ze ging op mijn borstkas liggen, en ik legde voorzichtig mijn ene hand op haar achter hoofd en gaf een kus op haar kruin. Ik voelde me gelukkig en ik bekeek mijn handtekening op haar schouder. Voorzichtig legde ik mijn hoofd op het hare. Mijn hand die op haar achterhoofd lag, speelde een beetje met haar haar.

Take me to wonderland

Celeste
    Ik voelde geen druk toen het stil was. Het was geen dodelijke of ongemakkelijke stilte. Het voelde goed en vertrouwd. Het kloppen van zijn hart klonk als een zacht slaap melodietje en ik voelde me dan ook slaperig worden. "Ik wil dat mijn eerste keer met jou is Fáilte..." kon ik nog net uitbrengen voordat ik in slaap viel.

Fáilte

"Ik wil dat mijn eerste keer met jou is Fáilte..." Ik glimlachte toe ik zag dat ze in slaap was gevallen. "Jij bent de enige met wie ik het ooit zou willen doen," fluisterde ik nog snel in haar oor. Voorzichtig, zodat ik Celeste niet zou wakker maken, verschoof ik me zodat ik in de lengte van het bed lag met Celeste nog steeds op mijn borstkas. Ik deed de dekens over ons heen, en sloeg toen mijn armen beschermend om haar heen. Alsof ze haar 's nachts van me weg zouden nemen.

Take me to wonderland

[ @Shallowx ga jij nu reageeren op Brooklyn? hahaha of negeer je haar express?]

The duty of youth, is to challenge corruption.

Celeste
    Ik voelde hoe hij zich voorzichtig verschoof en de dekens over ons heen legte. Ook sloeg hij zijn armen beschermend om me heen en ik kroop er automatisch in zijn armen. Ik was nu echt vertrokken maar kon zijn geur nog steeds ruiken en probeerde dit op te slaan in mijn geheugen. Een paar woorden mompelend in mijn slaap over dat ik bang was een nachtmerrie te krijgen. Alweer.

(ik vind het lastig en irri om twee x te reageren op mobiel. Dus ik reageer morgen.)

[ Is goed ! dan ga ik nu wel off topic ofzo ;P]

The duty of youth, is to challenge corruption.

Fáilte

Ik voelde dat ze in mijn armen kroop, en een tevreden zucht verliet mijn lippen. Ik hoorde haar iets mompelen dat ze bang was om een nachtmerrie te krijgen. Ik liet mijn hoofd op haar hoofd rusten. "Ik verjaag die nachtmerries wel voor je," fluisterde ik slaperig. Een geeuw verliet mijn mond en ik voelde me compleet door Celeste.

Take me to wonderland

[Celeste/b]
    Ik woelde even omdat ik geen rust kon vinden, maar door de nachtmerrie die ik had, hoorde ik opeens een stem. Een stem in mijn nachtmerrie en bewustzijn doordringen waar mijn hart sneller van ging kloppen. Ik kroop nog dichter tegen hem aan en voelde me compleet tot rust komen. Hij was echt mijn engel.

(hoelaat ben je er morgen?)

Fáilte

Ik voelde haar nog dichter tegen me aankruipen, waarna mijn ogen ook stilletjes begonnen dicht te vallen. Ik geeuwde nog één keer en viel toen in een rusteloze slaap. Hopelijk zou ik deze nacht niet in mijn slaap praten, want dat deed ik wel vakker. Mijn ademhaling werd dieper en rustiger.

[Kwart voor vijf, vijf uur ongeveer. :p]

Take me to wonderland

(Ik reageer morgen weer want ik ben echt moe. Haha. Morgen ben jij de eerste :3 trusten!!)

[Haha ok. x'D Weltrusten. :3]

Take me to wonderland

Celeste
    Ik droomde over dingen die eigenlijk niet konden, zoals pratende planten en robots die de wereld overnemen. Maar deze droom was niet zoals alle anderen, deze ging over mijn angsten. Dat mijn moeder terugkwam en mijn leven nog meer een hel maakte, dat er grote spinnen over de muren en straten liepen en over Fáilte die een soort van vroegere mij was geworden en met alle meisjes flirtte - om daarna doodleuk tegen mij te zeggen dat ik gewoon een prooi was voor hem en niets meer. Nu wist ik wat sommige jongens voelde bij mij toen ik weer met een andere jongen was, en het was geen leuk gevoel. Mijn ademhaling was rustig, maar ging toen wat sneller, waarna ik mijzelf in mijn droom probeerde te kalmeren en wat enigszins lukte.

[ bericht aangepast op 2 feb 2012 - 10:06 ]

Fáilte

'Je bent het niet waard kabauter!' Riep een jongen naar me toen ik door de gang liep naar het klaslokaal. Het was een grote jongen met zwarte haar, en zijn gezicht was bezaaid met pukkels. Ik herinnerde me zijn naam vaag als Jake ofzo. Ik liep gestaag door en negeerde de opmerking. Echter bleef hij me volgen. "Ik was nog niet klaar," snauwde hij. Ik stopte en keek hem zuchtend aan. "Wat nu weer?" Ik richtte mijn ogen naar de grond. Hij grijnsde alleen en stampte tegen mijn benen. "Ik weet niet hoe dom je bent, maar toen ik en mijn vrienden je een lesje leerde hoopten we dat je ons niet meer zou lastigvallen door te blijven leven." Ik draaide me om en ging verder. "Ik hoop dat je je in de toiletten gaat ophangen ofzo!" hoorde ik hem nog naroepen.

"Aah!" schreeuwde ik toen ik wakker werd badend in het zweet. Ik keek Celeste aan om te kijken of ik haar niet had wakker gemaakt. Ondertussen liet ik mezelf weten dat het een droom was en werd weer rustig.

Take me to wonderland

Celeste
    "Aah!"
    Ik schrok wakker door de schreeuw van een jongen. Fáilte, dacht ik gelijk en ik ging gelijk rechtop in bed zitten. Het dekbed zakte van me af en ik keek naar Fáilte, die er alles behalve op het moment goed uitzag. Hij zag eruit alsof hij ziek was en ik schrok me nog een keer half. "Lieve schat! Wat is er? Had je een nachtmerrie?" Mijn stem was vol paniek, ook al probeerde ik nog zo te onderdrukken. Ik kon er gewoon niet tegen dat, als er iets slechts gebeurde met Fáilte, het te onderdrukken en te negeren. Mijn handen gingen over zijn gezicht en ik probeerde hem wat koelte te brengen met mijn kracht, aangezien hij overal zo warm was.