• Informatie:
    Op 21 december 2012 verging de aarde niet wat iedereen verwacht had. Maar toch veranderde de wereld drastisch. Een grote groep mensen hadden eeuwen hun bestaan kunnen geheim houden, gingen als alle andere gewone mensen door het leven. Maar 21 december 2012 was de dag dat bekend werd wat ze waren. Het was geen fantasie meer. Er waren mensen die de elementen van de aarde konden besturen. Zij zijn de kinderen van moeder natuur die de aarde in balans moesten houden. Elk mens dat een afstammeling was van moeder natuur werd vanaf zijn geboorte tot een bepaald element aangetrokken. Water, vuur, lucht of aarde. En vanaf hun dertiende verjaardag waren ze in staat om één bepaalde element te besturen. Dat hun geheim werd openbaar gemaakt, gebeurde niet zonder gevolgen. De gewone mens werd zo bang voor deze mensen hun krachten dat de volwassenen werden uitgeschakeld, en de jongeren opgesloten in een soort tehuis waar het onmogelijk is om buiten te geraken.

    Verhaal:
    Het verhaal begint dat ze wakker worden op hun kamer. Het is zo ingericht dat het lijkt op hun oude kamer van thuis. In het begin is het niet helemaal duidelijk waarom ze daar zitten, maar wanneer verteld wordt dat hun gave een slecht iets is, en dat ze moeten leren deze gave te onderdrukken. Eerst doen ze netjes wat hun gezegd wordt, maar ze voelen zich steeds harder aangetrokken tot hun element, en ze besluiten om een plan uit te werken om daar weg te komen.

    Schema:
    (De jongeren hebben telkens 1 les in de voormiddag, en 1 in de namiddag.)

    Maandag:
    Sport (Celine Maria Darren)
    Gewone les (zoals wiskunde, chemie, etc) (Olivia Rose Jones)
    Dinsdag:
    Gevaren van de elementen (les) (Christina Immor)
    Controle over de elementen (les) (Fay Valentina Rush)
    Woensdag:
    Praatuur met verzorger * (Fay Valentina Rush)
    Vrij
    Donderdag:
    Sport (Celine Maria Darren)
    Gewone les (Olivia Rose Jones)
    Vrijdag:
    Praatuur met verzorger (Christina Immor)
    Vrij
    Zaterdag:
    Algemene les elementen (Theoretisch)
    Vrij
    Zondag:
    Heel de dag vrij

    * (De verzorger probeert ervoor te zorgen dat ze minder krachten gaan gebruiken, dus ze gaan de jongeren proberen te manipuleren.)

    Rollen:

    Kinderen van moeder natuur:
    - LovingStyles | Aimee Jade Tempeste (16) | Water
    - Demesne | Valeria blake (17) | Vuur
    - Shallowx | Celeste Amarante Dubois (17) | Water
    - REDHEADSROCK | Éloise "Elo" McIntosh (15) | Vuur
    - xMinaj | Alyson Twilight Avery (16) | Vuur
    - thePineapple | Aurora Thompson (18) | Lucht
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle (18) | Aarde
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime (17) | Water
    - Smugness | Fáilte Abhainn (18) | Water
    - Patriot | Loren Roudette (27) | Water
    - Diapal | Zendé (17) | Lucht
    - Shallowx | Ryan Michael Blake (18) | Aarde
    - Camellia | Lisa (Lizzy) Wings (16) | Lucht
    - LovingStyles | Brandon Jayden MacKay (17) | Vuur
    - Spyclon | Ivar Chesule (17) | Vuur
    - Pendragon | Thalia Apolline Grace (16) | Water
    - Sunsparkle | Alouette Favre (17) | Aarde
    - Sunsparkle | Ésme Sienna Dubloi (18) | Lucht
    - iBeliebe | Selene Rose Melody (18) | Lucht
    - IHeartMusicc | Brooklyn 'Brook' Camille Jackson (17) | Water
    - LovingLoser | Dylan Ryan Munc (18) | Vuur
    - LovingLoser | Mia Chantel Rose (17) | Water
    - LovingLoser | Jade Sky Dion (17) | Lucht
    - Sunsparkle | Quinn Sydney More (17) | Water

    (Er mogen geen jongeren meer aangemaakt worden.)

    Verzorgers: (diegene die verbieden om hun krachten te gebruiken)
    - Patriot | Loren Roudette (27) | Water
    - HurtedHeart | Fay Valentina Rush (21) | Vuur
    - LoonyLuna | Gereserveerd
    - Smugness | Christina Immor (19) | Water
    - xMinaj | Olivia Rose Jones (61) | Water
    - IHeartMusicc | Celine Maria Darren (23)| Aarde

    (Verzorgers kunnen gewone mensen of ook kinderen van moeder natuur zijn. Deze kinderen van moeder natuur staan aan de kant van de mensen. Ze worden ook gebruikt om de jongeren in toom te houden.)

    Het rollentopic (Klik)

    (De elementen zijn vergelijkbaar met die van ‘The Last Airbender”, dus je kan als je water stuurt ook bloed besturen enz.)

    Regels:
    ø Je kan maar 1 element hebben, en geen 2 of meer tegelijk.
    ø Je mag een relatie, ruzie met een ander personage hebben, alleen als je hier toestemming van de ander voor hebt.
    ø Seksuele teksten zijn toegestaan.
    ø Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ø Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ø Je mag maximum 3 personages per persoon hebben.
    ø Als je nog bijkomende krachten weet zoals onder water ademen bij watersturen, vraag je eerst aan mij in het rollentopic. Deze krachten kan dan elke, in dit geval, waterstuurder gebruiken.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2012 - 19:00 ]


    Take me to wonderland

    Alouette

    Met een zucht wordt ik wakker. Ik moet nog altijd aan die kamer wennen. Ik sta op en loop naar mijn dressing. Aangezien het al heel wat kouder is dan gisteren neem ik een skinny met een lekker warme pull die ik over mijn handen kan trekken. Nog een paar Uggs en ik kan naar beneden. Levenloos dus. "Goeiemorgen !" roep ik maar naar niemand. Of teminste, ik hoop dat er iemand is maargoed. Ik ga aan tafel zitten in de eetzaal en kijk op tafel. Niets. "Leuk" mompel ik tegen mezelf. Zou Jason al wakker zijn ?

    .

    [ bericht aangepast op 3 feb 2012 - 15:51 ]


    Take me to wonderland

    Fáilte

    "Je vindt het niet erg dat ik je shirt aan heb, toch?" ik schudde glimlachend mijn hoofd. "hou em maar als je wil," zei ik zacht. Ik had mijn armen nog steeds rond haar geslagen. Plots werd ik overvallen door vermoeidheid. Ik geeuwde even en keek toen oP mijn horloge. Ik zuchtte. "6 uur al."


    Take me to wonderland

    Quinn

    Ik deed mijn kussen op mijn hoofd als ik wakker word door licht. Elke keer hetzelfde liedje, ik die 's avonds te moe is om haar gordijnen dicht te doen om daarna 's ochtends veel te vroeg wakker te worden. Ik zucht en sta dan toch maar op. Nog een uurtje een douche pakken, dan heb ik alles wel ingehaald.

    Brooklyn Camille Jackson

    Het felle zonlicht scheen in mijn kamer en ik werd wakker met glimlach. Ik hield van het zonlicht ik werd er zo gelukkig van! Ik zette me recht en deed rustig mijn ogen open. Ik keek rond in mijn vertrouwde kamer en in één keer schoot alles me weer te binnen. Ik kreeg tranen in mijn ogen als ik eraan dacht. Tranen stroomde geluidloos over mijn wangen terwijl ik mijn gezicht in mijn kussen verschuilde.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Celeste
    "6 uur al," Hij geeuwde en daardoor moest ik een geeuw onderdrukken, maar duwde Fáilte toen even van me af, waarna ik hem op de bank weer op me trok. "Kom, we kunnen wel even proberen verder te slapen, als je wilt? Ik ben ook best wel moe," Glimlachte ik zwak, waarna ik toch moest geeuwen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Alouette

    Met een ruk stond ik op waardoor mijn stoel naar achter viel. Ik besloot om te kijken welke mensjes in hun kamer dom zaten te wezen. Okay, let niet op hoe ik spreek, ochtendhumeur. Na de ochtend en school ben ik weer dat vrolijk kinderachtige meisje. 17 vanbuiten, 3 vanbinnen ha. Met trage passen liep ik de trap op en deed de eerste de beste deur open. Ik kijk binnen en zie een meisje huilen. "He, wat is er ?" vroeg ik bezorgd. Jap, ik kan ook moederlijk zijn. Dan ben ik gelijk al 30 ofzo.

    Fáilte

    "Kom, we kunnen wel even proberen verder te slapen, als je wilt? Ik ben ook best wel moe," glimlachte ze zwak. Weer geeuwde ik en knikte. "Is goed, babe," glimlachte ik en kon het niet laten om over haar wang te strelen waarna ik op stond.


    Take me to wonderland

    Celeste
    "Is goed, babe," zei hij en hij stond op, ik pakte zijn hand en liep samen met hem weer terug naar mijn kamer. Ik ging weer naast hem liggen, nadat ik de deur op slot had gedaan en legde mijn oor op zijn borstkas. Het ritmische kloppen van zijn hart maakte me weer slaperig. "Laten we de hele dag samen in bed blijven goed? Dan gaan we als we honger hebben roomservice bellen," Grinnikte ik.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Fáilte

    "Laten we de hele dag samen in bed blijven goed? Dan gaan we als we honger hebben roomservice bellen," ik gniffelde. "Sounds good to me," en ik sloeg weer mijn armen rond haar en zorgde ervoor dat ze stevig tegen me aanlag. Vaag hoorde ik wat gestommel in de andere kamers, maar ik negeerde het gewoon.


    Take me to wonderland

    Alouette

    "Niet dan" mompelde ik waarna ik weer wegliep. Ik liep de volgende kamer in meer liep rap weer weg. "HET SPIJT ME !" riep ik toen ik 2 mensen zag liggen. Niet naakt, hoop ik. Achja, waarom ook niet ? Als 2 mensen echt verliefd zijn mag dat.

    [@Sunsparkle: Viel je bij Fáilte en Celeste binnen? :p]

    [ bericht aangepast op 3 feb 2012 - 16:33 ]


    Take me to wonderland

    [Precies xp]

    Celeste
    "Sounds good to me," Hij sloeg zijn armen om me heen en ik grinnikte zacht, terwijl ik mijn armen strak om hem deed. Het was ochtend, maar ik had geen zin om mijn bed uit te komen en de lessen te gaan volgen. Zeker omdat ik dan ook Fáilte zijn warmte moest missen. Ik sloeg mijn armen nog steviger om hem heen en drukte een paar kusjes op zijn buik.
    Op dat moment ging de deur eigenlijk open en viel er licht in de kamer van de gang. Een meisje kwam binnen stommelen en ging toen gelijk weer weg. "Het spijt me!" Riep ze, waarschijnlijk was ze erg geschrokken door het beeld. Ik grinnikte en keek naar Fáilte. "Wauw, dat hebben we goed gedaan," Zei ik, met een klein komisch gezicht.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2012 - 16:42 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sunsparkle schreef:
    [Precies xp]

    (Oh, de deur was eigenlijk wel op slot gedaan door Celeste, maar goed... 8D Ik pas 'm wel even aan.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.