• Okay, dit klinkt misschien een beetje apart, maar afijn. Wij hebben een filosofieleraar op school die nog best jong is en die doet soms nogal... vreemd tegen mij. :'D
    Hij kijkt me altijd zo indringend aan en duikt overal waar ik kom op. D: En dat is nogal weeeeeeeeird. XD

Humhumhum, hebben jullie ook van zulke aparte leraren? :'D

"Well, well. Look who we've got here!"

ZAYNxBIEBER schreef:
    Ulll lichteljk pedo misschien? Ö

Dat kan, maar ik ben al 18. o.o

WALD0RF schreef:
    (...)
    OMYGOD, THAT SOUNDS REALLY CREEPY! D:
    Net alsof jullie dan nog even gaan "stoeien" of de mat ofzo. D:
    *heeft vlammenwerper bij zich*

Hahaha ja :'D
    Ik probeer altijd na de les heel onopvallend de kleedkamer in te sneaken, voor ie vraagt of ik help met opruimen

Haha lol, gelukkig niet haha. XD

And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

WALD0RF schreef:
    (...)
    Hahaha, lol. :'D
    Dat lijkt mij best wel briljant. ^^ Op de een of andere manier mogen alle leraren mij. o.o
    En ik snap er niks van, want ik ben een ontzettende kletskous, ik maak bijna nooit mijn huiswerk en toch zijn ze allemaal zo bezorgd om mij als er iets gebeurd ofzo.

Ik wek moeder-vadergevoelens op bij leraren! o.o

'T was ook best briljant. Hij was helemaal vrolijk enzo. LOL.

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

Gymleraar, stalkt je na lessen om vervolgens te klagen over je 'verleden' raakt je aan op schouders en lacht vies naar je. Ik probeer 'm altijd te ontlopen en ik heb liever ook geen gym van hem, dus ik verzin blessures, helaas kan ik daar niet meer onderuit D:

SLOAN.

Peeta schreef:
    Gymleraar, stalkt je na lessen om vervolgens te klagen over je 'verleden' raakt je aan op schouders en lacht vies naar je. Ik probeer 'm altijd te ontlopen en ik heb liever ook geen gym van hem, dus ik verzin blessures, helaas kan ik daar niet meer onderuit D:

Klinkt alsof we dezelfde hebben (cat)

Fantasia schreef:
    (...)
    Klinkt alsof we dezelfde hebben (cat)

Getver, wat hebben we veel enge leraren! D:

onze tekendocent staat altijd bij de deur, en dan zegt hij hallo goedemiddag. dat soort dingen. maar altijd als ik langsloop is het "hoi rianne, hoe gaat het?" dan heb ik wel iets van, oké back off.

Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

Non :Y)

"I shut my eyes in order to see.'

Ik heb wel een gymleraar die allemaal foute opmerkingen maakt, maar dat is wel lachen juist.
    Alleen mijn scheikundeleraar en leraar Nederlands hebben de neiging te dicht bij te staan/te veel aan me te zitten, dat is wel een beetje creepy, haha.

A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

Mijn engels leraar gaf me een keer 2 euro. Maar dat vond ik niet erg (cat)

-

Statler schreef:
    Non :Y)

Nee, jij bent de engheid zelve. :Y)

ZAYNxBIEBER schreef:
    Ulll lichteljk pedo misschien? Ö

'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

Mijn onweerstaanbaar knappe muziek docent :9~. Midden in de les "Hee Sarah! Was leuk he, vrijdagavond?" roepen (omdat ik toen een optreden had waar hij bij was, maar dat wist bijna niemand uit mijn klas). Toen zaten mijn klasgenoten me lichtelijk verbaasd aan te kijken :'D.

i put the fun in funeral

WALD0RF schreef:
    (...)
    Nee, jij bent de engheid zelve. :Y)

We zullen zien volgende week (wbw)

"I shut my eyes in order to see.'