• Ik wil een nieuwe mobiel. Degene die ik nu heb is al best oud en er zijn allemaal dingetjes aan die het niet doen.
    Nu wil ik graag een smartphone en een blackberry lijkt me heel leuk.
    Maar ik hoor er heel veel verschillende dingen over. Sommigen zeggen dat hij heel fijn is en andere weer dat het echt een k*tding is.

    Heeft een van jullie een blackberry -vast wel- en vind je hem fijn, of niet?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Hat unser ende angefangen, egal - wir sind ja noch zusammen

    Ik zeg doen, ik heb sinds september mijn BlackBerry bold 9780, en ik heb er nog geen problemen mee gehad .. ik snap ook niet waarom mensen het zo'n klote telefoon vinden. Hij loopt wel eens vast, ja, welke telefoon niet?


    To infinity and beyond •

    Gewooon niet.


    Your make-up is terrible

    Ik denk dat je moet opletten welk model je koopt, maar dat hij verder wel meevalt. Zelf heb ik geen BB, maar het is gewoon een veel te duur ding, voor wat hij te bieden heeft.


    comfort in c h a o s

    Blackberry heeft bijna geen apps. Neem een android, die zijn betaalbaar en hebben een gemiddeld aantal apps. Apple heeft er veel, maar na een jaar komt er een nieuwe uit en is ie verouderd, en die dingen zijn fucking duuuur.


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik heb er 1 en wat een grote fout is dat geweest :'D Het zijn echt crack dingen dus ik raad het je af.


    -

    Zaynuary schreef:
    Ik zeg doen, ik heb sinds september mijn BlackBerry bold 9780, en ik heb er nog geen problemen mee gehad .. ik snap ook niet waarom mensen het zo'n klote telefoon vinden. Hij loopt wel eens vast, ja, welke telefoon niet?


    De mijne (cat)

    Nee, maar, ik zou het niet doen. Ik heb er zelf niet één, maar zo ongeveer iedereen in mijn omgeving wel en ik hoor ze alleen maar klagen, klagen, klagen, over dat ie weer niet goed reageert, of dat de batterij alwéér leeg is, of dat het gewoon een kutding is. Ik hoor er nooit iets positiefs over of zo.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik zeg altijd maar zo: Blackberry is een wannabe iPhone.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Discord schreef:
    Blackberry heeft bijna geen apps. Neem een android, die zijn betaalbaar en hebben een gemiddeld aantal apps. Apple heeft er veel, maar na een jaar komt er een nieuwe uit en is ie verouderd, en die dingen zijn fucking duuuur.


    Nog een tip voor een bepaalde soort android? (:


    Hat unser ende angefangen, egal - wir sind ja noch zusammen

    Assassin schreef:
    Gewooon niet.


    Ex astris, sciencia

    Neeeeeee. (joehoe)


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    De mensen die ik ken hebben er allemaal spijt van.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Mijn broertje en ik krijgen ook allebei een nieuwe telefoon(hij is met de zijne gaan zwemmen en de mijne is gejat op school).
    Hij gaat voor de blackberry, maar ik moet er niet aan denken
    Ik had eerst een Samsung Star dus ik weet dat ik touch erg fijn vind, alleen gaat dat niet zo makkelijk met handschoenen
    Ik ga waarschijnlijk voor de Galaxy Ace.
    omdat daar inderdaad meer dingen mee mogelijk zijn.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    nee, dat is echt een crackberry. en ik spreek uit ervaring en de mensen om mij heen hebben er ook allemaal problemen mee, niet doen dus.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Assassin schreef:
    Gewooon niet.


    Let it come and let it be

    Crapberry,, nee dus :Y)


    I solemny swear i am up to no good