• Zoals iedereen weet word er op de laatste honderd dagen door alle laatste jaars meestal helemaal los gefeest.
    Op mijn school is er redelijk veel te doen.
    Hoewel het tegenwoordig op mijn school(jammer genoeg) verboden is om met eieren en verf te gooien, mogen we wel nog steeds aan de gang met confettie, bloem en lippenstift. Iets waar wij dan natuurlijk vollop van genieten.
    Ook doen we op onze school een toneel waar alle laatstejaars aan deelnemen waarin we al onze leerkrachten eens goed voor schut mogen zetten.
    Nu komt iedereen uiteraard verkleed naar school, en ik heb dus helemaal geen idee wat ik moet aantrekken.
    Daarom dacht ik dus, laat ik jullie allemaal om hulp vragen^^
    Dus, iemand tips of ideeën?
    Het mag best een beetje sexy zijn, maar ook weer niet té.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2012 - 19:02 ]


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    bij ons krijgen we een thema waarin we ons moeten verkleden, dus heb ik niet echt een idee.
    en dat is toch maar rond 9 maart?

    Mijn zus had bij haar laatste lesdag als thema: Piraterij. Ik zou zeggen, ga als piraat ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik háát het echt dat die zesdejaars zo moeten doen tov de jongere leerlingen. Kunnen ze elkaar niet bekladden met lippenstift en dergelijke? Maare 100dagen is vorige week vrijdag toch al geweest?
    ot: nee, sorry


    Ex astris, sciencia

    op mijn school was het thema film en muziek

    Er waren mensen bij die verkleed gingen als disney figuren, de meiden van grease (Pink Ladies), Captain Jack Sparrow, Pipi Lankous, Katy Perry, Amy Winehouse,...


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Bronte schreef:
    Ik háát het echt dat die zesdejaars zo moeten doen tov de jongere leerlingen. Kunnen ze elkaar niet bekladden met lippenstift en dergelijke? Maare 100dagen is vorige week vrijdag toch al geweest?
    ot: nee, sorry


    op onze school bekladden we eigenlijk zowiezo vooral elkaar :)
    en de jongere leerlingen die per ongeluk wel beklad worden mogen in de haartooi afdeling van onze school hun haren laten wassen en brushen, zodat ze toch nog deftig kunnen rondlopen.


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Bronte schreef:
    Ik háát het echt dat die zesdejaars zo moeten doen tov de jongere leerlingen. Kunnen ze elkaar niet bekladden met lippenstift en dergelijke? Maare 100dagen is vorige week vrijdag toch al geweest?
    ot: nee, sorry

    Dit + het waren maar 91 dagen meer vorige vrijdag. Een meisje van bij mij in de klas T. heeft het uitgetelt.


    comfort in c h a o s

    Bij ons was het thema verschillend van klas tot klas.

    Mijn klas was hoerige nonnen, een andere klas was grease, piloten, monsters(zombies, vampieren,...), ballarina's, en de andere thema's ben ik vergeten

    [ bericht aangepast op 30 jan 2012 - 19:07 ]


    The truth is that I love you and I need to know from you if you love me too.

    Ik heb nu vrijdag die is gepasseerd mijn 100dagen gehad :'D & ik was een dark angel. Superhelden vind ik trouwens ook nog een nice thema (:


    And in that moment, we were infinite.

    Lynnx schreef:
    bij ons krijgen we een thema waarin we ons moeten verkleden, dus heb ik niet echt een idee.
    en dat is toch maar rond 9 maart?

    Dit. Dit verschilt per graad. Thema's dat we al hadden (over alle graden en de leerkrachten) middeleeuwen, zwemmen, grootouders, hippies, koppels(als zwart en wit, Ken en Barbie,...) landen,...
    En de dagen van de 100-dagen verschillen van stad tot stad.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ga als Alice of the mad hatter 8D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    By ons is het thema Woodstock 8D


    all I want is the taste that your lips allow

    Ik ben blij dat mijn middelbare school dat niet deed. :'D
    En tja, ik doe nu MBO. Komt het ook niet voor, lijkt me. En zit toch pas in mijn eerste jaar MBO, alhoewel het nu al zeker is dat ik naar de tweede ga.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Bij ons waren ze 's nachts de school ingeslopen en hadden heel de boel op stelten gezet. Ik vond het wel grappig, maar de leerkrachten konden er niet mee lachen.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Waarschijnlijk moet ik die dag constant bloem,eieren,verf en scheerschuim ontwijken van vreemde mensen -.-


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.