• They got swag. A lot.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 19:36 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Bam


    Cool, neat, swell -Cry

    Plof :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Look at the swag of the beginning post :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Le perfectness.


    Cool, neat, swell -Cry


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    @Lies: kan je me de verhaallijn een beetje uitleggen van de Liam?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Hahaha :')
    Mind if I use that one? ;D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Evalyn is levensmoe. Haar verleden achtervolgd haar en ze wil er een einde aan maken. Ze wil afscheid nemen van haar leven in de enige stad waar ze zich ooit echt thuis heeft gevoeld, Londen. Daar onmoet ze een vreemde jongen die haar een voorstel doet. Als ze hem één week de tijd geeft om haar te overtuigen te blijven leven, dan zal hij haar niet tegenhouden. Gaf ze hem geen kans dan zou hij alles doen om haar tegen te houden.
    De jongen lijkt overtuigd van zichzelf, dus ze neemt het aanbod aan. Misschien is ze wel nieuwsgierig naar wat het leven haar te bieden heeft, misschien is ze wel nieuwsgierig naar deze vreemde.


    Cool, neat, swell -Cry

    Go ahead.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    iheartlilo schreef:
    Evalyn is levensmoe. Haar verleden achtervolgd haar en ze wil er een einde aan maken. Ze wil afscheid nemen van haar leven in de enige stad waar ze zich ooit echt thuis heeft gevoeld, Londen. Daar onmoet ze een vreemde jongen die haar een voorstel doet. Als ze hem één week de tijd geeft om haar te overtuigen te blijven leven, dan zal hij haar niet tegenhouden. Gaf ze hem geen kans dan zou hij alles doen om haar tegen te houden.
    De jongen lijkt overtuigd van zichzelf, dus ze neemt het aanbod aan. Misschien is ze wel nieuwsgierig naar wat het leven haar te bieden heeft, misschien is ze wel nieuwsgierig naar deze vreemde.


    OH, dat is juist, ik had toen nog gezegd dat je die met Liam moest doen.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    :'D


    Cool, neat, swell -Cry

    Oké, ik zet even een bladwijzertje en dan zal ik zien of ik morgen de tijd vind om het te lezen.
    Nu eerst de site van De lijn nog eens bekijken en dan ben ik weg. :3


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson



    -out-


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    I love the swag of Rupert Grint.(wbw)

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 20:12 ]


    Take me to wonderland

    Hi babes.


    Life is not about waiting for the storm to pass, it is about learning to dance in the rain!