• They got swag. A lot.

[ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 19:36 ]

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Hi (wbw)

Een vrouwelijke professor aan de universiteit herinnert de studenten aan het feit dat ze de volgende dag tijdens het grote eindexamen geen enkel excuus van afwezigheid zal dulden. Enige uitzondering daarop is een zware verwonding, zeer ernstige ziekte of het plotse overlijden van een naast familielid.
    Op de eerste rij van het auditorium reageert een student: "En in geval van oververmoeidheid, mevrouw? Van bijvoorbeeld een uitputtende seksnacht. De prof glimlacht eventjes naar de student, schudt lichtjes het hoofd en zegt hem: "Dan mag je met je andere hand schrijven..."

-out-

Ik was zojuist aan het denken -daar ging het dus fout-
    Er bestaat een liefdes relatie tussen Harry Potter en Twilight -voelt zich slecht-
    Namelijk als je Daniël hebt als Harry en je noet Harry Styles bij zijn tweede naam.. Edward.
    Tja, ik had een nieuw idee voor een One Shot. Rara waar hij over gaat?

Life is not about waiting for the storm to pass, it is about learning to dance in the rain!

Ik kan echt niet volgen :W

Burlington schreef:
    Ik kan echt niet volgen :W

Harry Potter
    Harry Edward Styles
    Edward Cullen

"You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

Jaah, zover was ik :')
    Ma ik snap niet hoe ze dat in een verhaal wilt gieten :')

Burlington schreef:
    Jaah, zover was ik :')
    Ma ik snap niet hoe ze dat in een verhaal wilt gieten :')

Ah, ik ook niet. xd

iheartnourry schreef:
    Ik was zojuist aan het denken -daar ging het dus fout-
    Er bestaat een liefdes relatie tussen Harry Potter en Twilight -voelt zich slecht-
    Namelijk als je Daniël hebt als Harry en je noet Harry Styles bij zijn tweede naam.. Edward.
    Tja, ik had een nieuw idee voor een One Shot. Rara waar hij over gaat?

:|

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

The awkward moment when you realize a friendship is over without you even knowing. Damn.

Wait, what happened? With who?

Nicky likes my story \o/

Cool, neat, swell -Cry

Some people are just fucking retarted. --"

[ bericht aangepast op 30 jan 2012 - 16:57 ]

Take me to wonderland

hoeda?

Daar juist op tv ging het over een meiske da vermoord/verongelukt was. (kweet nemeer just wa) En die hare kop was er bijna af. En dus hadde kindere van haar school foto's, die van haar ware getrokke me hare kop er half af, op internet gezet. En dan hadde daar verschillende mense op gereageerd da ze ni beter verdiend had, en da het bbeter was da ze dood was, en da de 911 er goe aan had gedaan om haar te lmate sterve.

Take me to wonderland

This happened on TAM airlines.
    A 50-something year old white woman arrived at her seat and saw that the passenger next to her was a black man.
    Visibly furious, she called the air hostess.
    "What's the problem, ma?" the hostess asked her
    "Can't you see?" the lady said - "I was given a seat next to a black man. I can't seat here next to him. You have to change my seat"
    - "Please, calm down, ma" - said the hostess
    "Unfortunately, all the seats are occupied, but I'm still going to check if we have any."
    The hostess left and returned some minutes later.
    "Madam, as I told you, there isn't any empty seat in this class- economy class.
    But I spoke to the captain and he confirmed that there isn't any empty seats in the economy class. We only have seats in the first class."
    And before the woman said anything, the hostess continued
    "Look, it is unusual for our company to allow a passenger from the economy class change to the first class.
    However, given the circumstances, the commandant thinks that it would be a scandal to make a passenger travel sat next to an unpleasant person."
    And turning to the black man, the hostess said:
    "Which means, Sir, if you would be so nice to pack your handbag, we have reserved you a seat in the first class..."
    And all the passengers nearby, who were shocked to see the scene started applauding, some standing on their feet."