• Ik heb twee ideeën, maar ik heb niet veel informatie. Het eerste idee is om een soort story te maken waar je zelf moet invullen, bijvoorbeeld:

    “Mijn bureau was geschilderd in (lievelingskleur).”
    Dan zou ik op de plaats van ‘lievelingskleur’ blauw zetten. En dan krijg je ook nog een invullijstje wat je hebt ingevuld op die plaatsen, dat invullijstje zet je in reactie ;D.

    Mijn tweede idee was een hele sterke komedie. Gewoon dat je tranen van het lachen krijgt, en op de grond rolt bij de gedachte. Het zijn dan wel Stand-Alones, maar er kunnen ook vervolgen zijn.
    Vertel jullie mening over beide, dan ben ik jullie dankbaar ;D!


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Hmm... ik weet niet of ik het zou doen. Als ik jou was zou ik mezelf richten op andere stories. (: Doe dit als je veel tijd over hebt, net als fotostories die mensen doen. Dat is ook zoiets... Ik zou het eerlijk gezegd niet doen, hoewel ik het wel leuk vindt.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Apart?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik zou voor twee gaan, als ik jou was.
    Maar dan moet je het ook écht grappig maken.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Souza schreef:
    Ik zou voor twee gaan, als ik jou was.
    Maar dan moet je het ook écht grappig maken.

    Het eerste haat ik echt.
    bv. (crush) zat aan het kampvuur


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Het probleem met de tweede is dan weer dat mensen hele uiteenlopende gevoelens voor humor hebben. Wat de een hilarisch vindt de ander misschien te flauw.


    Felix

    Souza schreef:
    Ik zou voor twee gaan, als ik jou was.
    Maar dan moet je het ook écht grappig maken.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    ik zou voor twee gaan,
    en dan met paarse appels, blauwe aardbeien en rozo wortels die praten. en een muur die je beste vriend is. en een plant die hartstikke grappig is!


    Maybe being strong means that you're not afraid to show your weakness...

    CrazyChicken schreef:
    Het probleem met de tweede is dan weer dat mensen hele uiteenlopende gevoelens voor humor hebben. Wat de een hilarisch vindt de ander misschien te flauw.

    CrazyChicken schreef:
    Het probleem met de tweede is dan weer dat mensen hele uiteenlopende gevoelens voor humor hebben. Wat de een hilarisch vindt de ander misschien te flauw.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik vind dat eerste idee ook wel leuk hoor, het is net zoiets als in van die tijdschriften, dus ik zou er wel een abo op nemen. Maar als je veel lezers wilt is het tweede idee inderdaad beter, maar dan moet het wel écht grappig zijn en dat lijkt me heel erg moeilijk..


    “Love is a contradiction.”

    2 de vind ik het leukste, maar inderdaad zoals de andere al zeiden niet iedereen heeft dezelfde humor.

    Souza schreef:
    Ik zou voor twee gaan, als ik jou was.
    Maar dan moet je het ook écht grappig maken.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Chace schreef:
    Ik vind dat eerste idee ook wel leuk hoor, het is net zoiets als in van die tijdschriften, dus ik zou er wel een abo op nemen. Maar als je veel lezers wilt is het tweede idee inderdaad beter, maar dan moet het wel écht grappig zijn en dat lijkt me heel erg moeilijk..


    Tell me about it, stud.

    Souza schreef:
    Ik zou voor twee gaan, als ik jou was.
    Maar dan moet je het ook écht grappig maken.


    Birds born in a cage think flying is an illness.