• Informatie:
    Op 21 december 2012 verging de aarde niet wat iedereen verwacht had. Maar toch veranderde de wereld drastisch. Een grote groep mensen hadden eeuwen hun bestaan kunnen geheim houden, gingen als alle andere gewone mensen door het leven. Maar 21 december 2012 was de dag dat bekend werd wat ze waren. Het was geen fantasie meer. Er waren mensen die de elementen van de aarde konden besturen. Zij zijn de kinderen van moeder natuur die de aarde in balans moesten houden. Elk mens dat een afstammeling was van moeder natuur werd vanaf zijn geboorte tot een bepaald element aangetrokken. Water, vuur, lucht of aarde. En vanaf hun dertiende verjaardag waren ze in staat om één bepaalde element te besturen. Dat hun geheim werd openbaar gemaakt, gebeurde niet zonder gevolgen. De gewone mens werd zo bang voor deze mensen hun krachten dat de volwassenen werden uitgeschakeld, en de jongeren opgesloten in een soort tehuis waar het onmogelijk is om buiten te geraken.

    Verhaal:
    Het verhaal begint dat ze wakker worden op hun kamer. Het is zo ingericht dat het lijkt op hun oude kamer van thuis. In het begin is het niet helemaal duidelijk waarom ze daar zitten, maar wanneer verteld wordt dat hun gave een slecht iets is, en dat ze moeten leren deze gave te onderdrukken. Eerst doen ze netjes wat hun gezegd wordt, maar ze voelen zich steeds harder aangetrokken tot hun element, en ze besluiten om een plan uit te werken om daar weg te komen.

    Schema:
    (De jongeren hebben telkens 1 les in de voormiddag, en 1 in de namiddag.)

    Maandag:
    Sport
    Gewone les (zoals wiskunde, chemie, etc)
    Dinsdag:
    Gevaren van de elementen (les) (Christina Immor)
    Controle over de elementen (les) (Fay Valentina Rush)
    Woensdag:
    Praatuur met verzorger * (Fay Valentina Rush)
    Vrij
    Donderdag:
    Sport
    Gewone les
    Vrijdag:
    Praatuur met verzorger (Christina Immor)
    Vrij
    Zaterdag:
    Algemene les elementen (Theoretisch)
    Vrij
    Zondag:
    Heel de dag vrij

    * (De verzorger probeert ervoor te zorgen dat ze minder krachten gaan gebruiken, dus ze gaan de jongeren proberen te manipuleren.)

    Rollen:

    Kinderen van moeder natuur:
    - LovingStyles | Aimee Jade Tempeste (16) | Water
    - Demesne | Valeria blake (17) | Vuur
    - Shallowx | Celeste Amarante Dubois (17) | Water
    - REDHEADSROCK | Éloise "Elo" McIntosh (15) | Vuur
    - xZaynatic | Alyson Twilight Avery (16) | Vuur
    - thePineapple | Aurora Thompson (18) | Lucht
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle (18) | Aarde
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime (17) | Water
    - Smugness | Fáilte Abhainn (18) | Water
    - Patriot | Loren Roudette (27) | Water
    - Diapal | Zendé (17) | Lucht
    - Shallowx | Ryan Michael Blake (18) | Aarde
    - LovingStyles | Brandon Jayden MacKay (17) | Vuur
    - Spyclon | Ivar Chesule (17) | Vuur
    - Pendragon | Thalia Apolline Grace (16) | Water
    - Sunsparkle | Alouette Favre (17) | Aarde
    - Sunsparkle | Ésme Sienna Dubloi (18) | Lucht
    - iBeliebe | Selene Rose Melody (18) | Lucht

    Verzorgers: (diegene die verbieden om hun krachten te gebruiken)
    - Patriot | Loren Roudette (27) | Water
    - HurtedHeart | Fay Valentina Rush (21) | Vuur
    - LoonyLuna | Gereserveerd
    - Smugness | Christina Immor (19) | Water


    (Verzorgers kunnen gewone mensen of ook kinderen van moeder natuur zijn. Deze kinderen van moeder natuur staan aan de kant van de mensen. Ze worden ook gebruikt om de jongeren in toom te houden.)

    Het rollentopic (Klik)

    (De elementen zijn vergelijkbaar met die van ‘The Last Airbender”, dus je kan als je water stuurt ook bloed besturen enz.)

    Regels:
    ø Je kan maar 1 element hebben, en geen 2 of meer tegelijk.
    ø Je mag een relatie, ruzie met een ander personage hebben, alleen als je hier toestemming van de ander voor hebt.
    ø Seksuele teksten zijn toegestaan.
    ø Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ø Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ø Je mag maximum 3 personages per persoon hebben.
    ø Als je nog bijkomende krachten weet zoals onder water ademen bij watersturen, vraag je eerst aan mij in het rollentopic. Deze krachten kan dan elke, in dit geval, waterstuurder gebruiken.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 19:46 ]


    Take me to wonderland

    Celeste
    Opeens bewoog het water vanzelf, of tenminste, iemand anders bewoog het maar ik kon niet ontdekken wie en later plonste het in Brandons gezicht. Ik grinnikte en legde allebei mijn handen op zijn wangen. "Ach, arme schat," Grijnsde ik charmant, "Zal ik je eens even opdrogen?" Het water verdween langzaam maar zeker. Toen liet ik mijn handen weer van zijn gezicht zakken en keek weer om me heen.

    Ryan
    "Mooi! Ik kan aarde besturen," Zei ik tegen haar en ik tilde het stukje grond op waar ze op zat.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jason
    Ik kon gewoon niet liegen tegen dit meisje. 'Het is zo dat ik goed kan aardsturen omdat ik luister naar de grond. Ik zie niets maar trillingen wel. Ze laten zien waar ik ben en ieder dier over een kilometer breedte. Ik. Ik ben blind.' Zeg ik dan. Het laatste zei ik extreem zach dat ze het misschien nie zou verstaan.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Alouette

    Ik ging direct naast hem zitten en nam zijn arm vast. "Ik- ik weet niet wat te zeggen, ik vind het zo erg voor je" zei ik zacht. Mijn duim maakte rondjes op zijn arm. "Je bent echt de moedigste jongen die ik ooit heb ontmoet" zei ik zacht.

    [Madison is een beetje jaloers ze voelt misschien wat voor Brandon.]
    Madison
    ze zat aan hem. Ik voelde haar bloed en sloeg met haar hand in Brandons gezicht. Ha. Mij zag je niet bewegen ik zat in een stoel van door water gestuurde planten. Lekker te zonnen. Nee ik viel niet op.

    Fay
    'Misschien moeten we zeggen wat het schema is voor aankomende week en waarom ze hier zitten?' Vraag ik aan Chris. Ze was altijd aardig tegen me geweest. Ik zag haar wel als een eche goede vriendin.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Brandon
    Ik knipper even met mijn ogen als er ineens water in mijn gezicht komt en mijn vuur dooft. "Ach, arme schat," grijnst Celeste charmant. "Zal ik je eens even opdrogen?" Langzaam begint mijn gezicht weer op te drogen. 'Dankje,' zeg ik glimlachend. 'Blijkbaar vonden de watergeesten het niet leuk dat ik zei dat vuur sexier is dan water,' vervolg ik lachend. Dan slaat ze me ineens in me gezicht. Ik kijk haar met opgetrokken wenkbrauwen aan, 'en jij blijkbaar ook niet,' lach ik.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 15:42 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alyson

    "Wow" zei ik. En keek om me heen. "I believe i can fly!" lachte ik toen.


    El Diablo.

    Jason
    "Ik- ik weet niet wat te zeggen, ik vind het zo erg voor je" zei ze zacht. Haar duim maakte rondjes op mijn arm. "Je bent echt de moedigste jongen die ik ooit heb ontmoet" Zegt ze zacht. 'Je mag dit aan niemand vertellen. Beloofd?' Zeg ik haar dan. Ik grinnik even. 'En het is niet zo erg. Ik zie goed alleen anders dan jullie doen. Ik zie niets wat er in de lucht gebeurd of hoe iemand er precies uitziet. Ik zie door trillingen in de aarde. Ik zie hoe iemand eruit ziet en waar iemands bloed ingaat en ik kan emoties voelen. Ik voel als iemand liegt of zenuwachtig is. Ik voel zelfs als iemand verliefd of jaloers is.' Zeg ik vriendelijk. 'Maar veel mensen begrijpen dat niet en gaan je anders beoordelen. Omdat ik blind ben geboren ben ik nog niet hulpeloos. Ik werd vroeger verkeerd beoordeeld omdat ik blind was. Ik werd gepest.' Vervolg ik mezelf nu wat zachter.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Celeste
    'Blijkbaar vonden de watergeesten het niet leuk dat ik zei dat vuur sexier is dan water,' vervolgde hij lachend, waarna ik begin te lachen en mijn hand opeens bestuurd werd om Brandon een klap in zijn gezicht te geven. Er stond een rode afdruk en ik keek even verward om me heen. "Brandon, ik denk dat iemand me bestuurd," fluisterde ik toen zachtjes op een lieflijke toon in zijn oor. "Als je water kan besturen, kan je bloed sturen en lichaamsdelen beweeg ook al wil je dat niet. Ik weet zeker dat er wat gaat gebeuren als ik dit doe," Ik zag de blik op zijn gezicht en kom dichterbij, eerst geef ik hem een kusje op zijn wang - waar hij geslagen is - en dan geef ik hem zacht een kusje op zijn lippen. Mijn lippen waren zoet door de lipgloss en ik keek hem even aan. Stiekem schold ik mijzelf uit en wilde ik op staan en naar Fáilte gaan. Het was maar goed dat hij binnen zat en dit niet gezien had.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Madison
    Ik hield me in en bestuurde gelijk haar lichaam. Ik liet haar opstaan en in de modder vallen. Haar kruipen en met haar hoofd tegen een steen aan duwen. Daarna liet ik haar wild over het grasveld dansen naar binnen. Waar Faílte ook was. Don't mess with me!


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Alouette

    "Ik zeg het tegen niemand" zei ik tegen hem. "Beloofd" vervolgde ik. "Ik zou nooit iemand beoordelen omdat hij blind is want ergens kan je gewoon door mensen heen kijken" zei ik tegen hem. Als je het zo bekijkt is het best grappig. Ik bleef rondjes maken met mijn duim op zijn arm.

    Christina

    'Misschien moeten we zeggen wat het schema is voor aankomende week en waarom ze hier zitten?' Ik knikte. "Dat is inderdaad een goed idee. Ik loop wel even naar de computer om het schema te bekijken,"

    [Ik maak zo het schema. Ö]

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 16:07 ]


    Take me to wonderland

    Jason
    Ik grinnikte. 'Klopt. Ik kan door iemand heenkijken en jou hartslag versnelt.' Zeg ik grinnikend. Ze was echt lief. 'Kijken wat er gebeurt als ik dit doe.' Zeg ik charmant. Ik druk zachtjes mijn lippen op die van haar en haak ze er dan weer af. Ik hoor haar hartslag versnellen en ik glimlah.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Brandon
    Brandon, ik denk dat iemand me bestuurd. Als je water kan besturen, kan je bloed sturen en lichaamsdelen beweeg ook al wil je dat niet. Ik weet zeker dat er wat gaat gebeuren als ik dit doe'. Ik kijk haar verbaasd aan als ze een kusje op mijn wang geeft en vervolgens een op mijn mond. Dan staat ze ineens op en valt in de modder. Vervolgens danst ze raar over het grasveld op weg naar binnen. Ik spring snel overeind en ren achter haar aan. Ik pak haar armen stevig beet zodat ze niet meer kan bewegen en trek haar mee naar buiten. 'Okee!' roep ik luid, 'wie hier bloed aan het sturen is stopt beter nú meteen!' zeg ik dreigend.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Èsme

    Ik werd wakker in mijn kamer van vroeger. "Creepy" zei ik waarna ik opstond. Ik deed een topje aan en zocht de weg naar buiten aangezien de zon schijn. Buiten aangekomen was het ietsjes te warm waardoor ik even een briesje liet komen over mezelf. Dat is nou het makkelijke aan lucht besturen dacht ik in mezelf.

    Alouette

    Zijn zachte lippen raken de mijne en zijn direct erna weer weg. Mijn hartslag versnelt natuurlijk en ik zie hem glimlachen. Ik geef hem een klein klopje op zijn schouder maar zeg verder niets. Hij kan toch voelen wat ik voel.