• Informatie:
    Op 21 december 2012 verging de aarde niet wat iedereen verwacht had. Maar toch veranderde de wereld drastisch. Een grote groep mensen hadden eeuwen hun bestaan kunnen geheim houden, gingen als alle andere gewone mensen door het leven. Maar 21 december 2012 was de dag dat bekend werd wat ze waren. Het was geen fantasie meer. Er waren mensen die de elementen van de aarde konden besturen. Zij zijn de kinderen van moeder natuur die de aarde in balans moesten houden. Elk mens dat een afstammeling was van moeder natuur werd vanaf zijn geboorte tot een bepaald element aangetrokken. Water, vuur, lucht of aarde. En vanaf hun dertiende verjaardag waren ze in staat om één bepaalde element te besturen. Dat hun geheim werd openbaar gemaakt, gebeurde niet zonder gevolgen. De gewone mens werd zo bang voor deze mensen hun krachten dat de volwassenen werden uitgeschakeld, en de jongeren opgesloten in een soort tehuis waar het onmogelijk is om buiten te geraken.

    Verhaal:
    Het verhaal begint dat ze wakker worden op hun kamer. Het is zo ingericht dat het lijkt op hun oude kamer van thuis. In het begin is het niet helemaal duidelijk waarom ze daar zitten, maar wanneer verteld wordt dat hun gave een slecht iets is, en dat ze moeten leren deze gave te onderdrukken. Eerst doen ze netjes wat hun gezegd wordt, maar ze voelen zich steeds harder aangetrokken tot hun element, en ze besluiten om een plan uit te werken om daar weg te komen.

    Schema:
    (De jongeren hebben telkens 1 les in de voormiddag, en 1 in de namiddag.)

    Maandag:
    Sport
    Gewone les (zoals wiskunde, chemie, etc)
    Dinsdag:
    Gevaren van de elementen (les) (Christina Immor)
    Controle over de elementen (les) (Fay Valentina Rush)
    Woensdag:
    Praatuur met verzorger * (Fay Valentina Rush)
    Vrij
    Donderdag:
    Sport
    Gewone les
    Vrijdag:
    Praatuur met verzorger (Christina Immor)
    Vrij
    Zaterdag:
    Algemene les elementen (Theoretisch)
    Vrij
    Zondag:
    Heel de dag vrij

    * (De verzorger probeert ervoor te zorgen dat ze minder krachten gaan gebruiken, dus ze gaan de jongeren proberen te manipuleren.)

    Rollen:

    Kinderen van moeder natuur:
    - LovingStyles | Aimee Jade Tempeste (16) | Water
    - Demesne | Valeria blake (17) | Vuur
    - Shallowx | Celeste Amarante Dubois (17) | Water
    - REDHEADSROCK | Éloise "Elo" McIntosh (15) | Vuur
    - xZaynatic | Alyson Twilight Avery (16) | Vuur
    - thePineapple | Aurora Thompson (18) | Lucht
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle (18) | Aarde
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime (17) | Water
    - Smugness | Fáilte Abhainn (18) | Water
    - Patriot | Loren Roudette (27) | Water
    - Diapal | Zendé (17) | Lucht
    - Shallowx | Ryan Michael Blake (18) | Aarde
    - LovingStyles | Brandon Jayden MacKay (17) | Vuur
    - Spyclon | Ivar Chesule (17) | Vuur
    - Pendragon | Thalia Apolline Grace (16) | Water
    - Sunsparkle | Alouette Favre (17) | Aarde
    - Sunsparkle | Ésme Sienna Dubloi (18) | Lucht
    - iBeliebe | Selene Rose Melody (18) | Lucht

    Verzorgers: (diegene die verbieden om hun krachten te gebruiken)
    - Patriot | Loren Roudette (27) | Water
    - HurtedHeart | Fay Valentina Rush (21) | Vuur
    - LoonyLuna | Gereserveerd
    - Smugness | Christina Immor (19) | Water


    (Verzorgers kunnen gewone mensen of ook kinderen van moeder natuur zijn. Deze kinderen van moeder natuur staan aan de kant van de mensen. Ze worden ook gebruikt om de jongeren in toom te houden.)

    Het rollentopic (Klik)

    (De elementen zijn vergelijkbaar met die van ‘The Last Airbender”, dus je kan als je water stuurt ook bloed besturen enz.)

    Regels:
    ø Je kan maar 1 element hebben, en geen 2 of meer tegelijk.
    ø Je mag een relatie, ruzie met een ander personage hebben, alleen als je hier toestemming van de ander voor hebt.
    ø Seksuele teksten zijn toegestaan.
    ø Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ø Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ø Je mag maximum 3 personages per persoon hebben.
    ø Als je nog bijkomende krachten weet zoals onder water ademen bij watersturen, vraag je eerst aan mij in het rollentopic. Deze krachten kan dan elke, in dit geval, waterstuurder gebruiken.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 19:46 ]


    Take me to wonderland

    Alouette

    "Wat kan je eigenlijk zien aan mij ?" vraag ik dan als ik mijn gezicht in zijn nekholte verstop.

    Ryan
    We lopen rustig naar binnen ik laat haar hand daar even los. Ik ga op de bank zitten en krijg dan pas het idee dat ze het misschien erg zou vinden. Ik kijk naar haar en open mijn mond, "Sorry soms ben ik nogal direct, vindt je het erg dat ik je hand pakte?"

    Celeste
    "Beter of niet?" vraagt ze vriendelijk aan ons twee en ik kijk wantrouwig naar haar. Zij was het, ik wist het zeker. "Het is goed dat je naar ons toe komt, eh, hoe heet je ook alweer?" vraag ik aan haar, maar daarna kijk ik gelijk even naar Brandon. Ik knik zachtjes en kijk weer naar het meisje. "Wil je vertellen hoe het kwam dat ik jou zag bloed sturen? Er is geen twijfel mogelijk, ik weet het zeker. Dus lieg niet." Ik kijk even naar Brandon en ga met mijn armen over elkaar staan. Als we hier nou zouden opschieten, kan ik snel naar Fáilte toe.

    (@Smugness, Ik kom straks naar je toe met Celeste als het mag! ^^)

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 16:47 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    I know, had ik even zin in. (A)
    Maar waarom heeft Madison dat gedaan?

    Zendé ~ Lucht

    'Ik was... binnen,' antwoord ik terwijl ik me traag laat zakken en naast haar ga liggen. 'Lekker zonnetje, trouwens.'

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 16:49 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Alyson

    Ik ga naast hem zitten. "Sorry soms ben ik nogal direct, vindt je het erg dat ik je hand pakte?" vroeg hij. Ik keek hem aan, "Nee hoor" lachte ik. Ik keek weer weg, damn ik was verlegen op dit moment.


    El Diablo.

    Brandon
    Madison geneest ons maar ik vertrouw het niet helemaal. "Het is goed dat je naar ons toe komt, eh, hoe heet je ook alweer?" vraagt Celeste. Ze kijkt me even aan en knikt. Madison heeft het dus inderdaad gedaan. Ik bal mijn handen tot vuisten. 'Wil je vertellen hoe het kwam dat ik jou zag bloed sturen? Er is geen twijfel mogelijk, ik weet het zeker. Dus lieg niet.' zegt Celeste tegen haar.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ésme

    Het werd me hier echt saai beneden. Ik genoot ervan om de wind door mijn haren te voelen als ik op een dak probeerde te komen. Ik stampte nog harder met mijn voet tegen de grond waardoor ik wat hoger kwam dan daarnet. Ik keek even naar beneden en probeerde weer op het dak te landen.


    Aimee
    'Ik was... binnen,' zegt Zendé terwijl hij zich traag laat zakken en naast me komt liggen. 'Lekker zonnetje, trouwens.' 'Klopt,' zeg ik instemmend. Ik leun op me onderarmen en me blik valt op een jongen en 2 meisjes die niet erg blij naar elkaar kijken.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Madison
    Ik wordt opeens van alle kanten beschuldigd. Ik had niets gedaan. Ik voelde me gekwetst. Dat ze mij de schuld gaven voor iets wat iemand anders in dit lichaam had gedaan. 'Ik heb niet gedaan.' Zeg ik afwerend. Ik sprak de waarheid. Dat wist ik zelf ook wel. Ik zou niet liegen om dit soort dingen. [Bloed bewegingen kunnen hetzelfde zijn als water stuur bewegingen hmm? Ligt eraan waar je het tegen doet.] ik voelde me aangevallen en niet een beetje ook.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ryan
    "Nee hoor," lachte ze en ze weer weg, alsof ze niet in mijn ogen durfde te kijken. Ik fronste even, maar pakte toen haar kin voorzichtig met mijn vingers vast, wanneer ik die naar mij toe draaide zodat ze me wel aan moest kijken. "Gaat het wel, dame?" Ik had een charmante glimlach op mijn lippen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Ja, dat is goed. ^^ Fáilte staat toch dood te wezen. :p]


    Take me to wonderland

    Zendé ~ Lucht

    Ik zie haar ergens lang naar kijken en volg haar blik.
    Een jongen en twee meisjes zitten boos naar elkaar te kijken. De jongen is drijfnat en één van de meisjes zit onder de modder. 'Wat zou daar gebeurd zijn?' mompel ik peinzend.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 16:54 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Alouette

    "Wat kan je eigenlijk aan mij zien ?" vroeg ik aan hem waarna ik een zacht kusje in zijn nek drukte.

    Celeste Amarante Dubois
    "Dan vindt je het vast niet erg als ik dit doe, hé?" En ik pakte Brandon zijn armen vast en ging zo staan dat ze er goed zicht op had. Ik gaf hem kusjes in zijn nek en fluisterde ondertussen heel zacht, nauwelijks te verstaan, dat ik zeker wist dat zij het was. Toen liet ik Brandon los en gaf hem een korte knipoog, daarna draaide ik naar het meisje en schudde vernietigend mijn hoofd. "Not done." zei ik, waarna ik weg liep naar buiten en Fáilte zag staan. Voor de eerste keer was ik verlegen en ik liep naar hem toe. "Hey," zei ik zacht tegen hem. Een vinger wond zich om mijn haarlok en ik speelde ermee. Voor de eerste keer wist ik niet wat ik bij een jongen moest doen of zeggen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Brandon
    Ik trek mijn wenkbrauwen op, 'nee, tuurlijk niet,' zeg ik sarcastisch. Dan geeft Celeste me ineens kusjes in mijn nek en fluistert dat ze zeker weet dat Madison het heeft gedaan. Ze stopt en loopt dan weg. Ik draai me naar Madison. 'Blijf nou maar gewoon uit mijn buurt wil je,'

    Aimee
    'Wat zou daar gebeurd zijn?' mompelt Zendé peinzend. Ik kijk hem even aan en haal me schouders op, 'geen idee. In ieder geval, ik ga me er niet mee bemoeien. Ik hoef niet gelijk de eerste dag ruzie'.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 16:58 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alyson

    Hij hield mijn kin nu vast, zodat ik hem wel aan moest kijken. "Gaat het wel, dame?" zei hij charmant. "Uhm, ja" zei ik. Ow ow, ik lijk echt dom nu.


    El Diablo.