• Informatie:
    Op 21 december 2012 verging de aarde niet wat iedereen verwacht had. Maar toch veranderde de wereld drastisch. Een grote groep mensen hadden eeuwen hun bestaan kunnen geheim houden, gingen als alle andere gewone mensen door het leven. Maar 21 december 2012 was de dag dat bekend werd wat ze waren. Het was geen fantasie meer. Er waren mensen die de elementen van de aarde konden besturen. Zij zijn de kinderen van moeder natuur die de aarde in balans moesten houden. Elk mens dat een afstammeling was van moeder natuur werd vanaf zijn geboorte tot een bepaald element aangetrokken. Water, vuur, lucht of aarde. En vanaf hun dertiende verjaardag waren ze in staat om één bepaalde element te besturen. Dat hun geheim werd openbaar gemaakt, gebeurde niet zonder gevolgen. De gewone mens werd zo bang voor deze mensen hun krachten dat de volwassenen werden uitgeschakeld, en de jongeren opgesloten in een soort tehuis waar het onmogelijk is om buiten te geraken.

Verhaal:
    Het verhaal begint dat ze wakker worden op hun kamer. Het is zo ingericht dat het lijkt op hun oude kamer van thuis. In het begin is het niet helemaal duidelijk waarom ze daar zitten, maar wanneer verteld wordt dat hun gave een slecht iets is, en dat ze moeten leren deze gave te onderdrukken. Eerst doen ze netjes wat hun gezegd wordt, maar ze voelen zich steeds harder aangetrokken tot hun element, en ze besluiten om een plan uit te werken om daar weg te komen.

Schema:
    (De jongeren hebben telkens 1 les in de voormiddag, en 1 in de namiddag.)

Maandag:
    Sport
    Gewone les (zoals wiskunde, chemie, etc)
    Dinsdag:
    Gevaren van de elementen (les) (Christina Immor)
    Controle over de elementen (les) (Fay Valentina Rush)
    Woensdag:
    Praatuur met verzorger * (Fay Valentina Rush)
    Vrij
    Donderdag:
    Sport
    Gewone les
    Vrijdag:
    Praatuur met verzorger (Christina Immor)
    Vrij
    Zaterdag:
    Algemene les elementen (Theoretisch)
    Vrij
    Zondag:
    Heel de dag vrij

* (De verzorger probeert ervoor te zorgen dat ze minder krachten gaan gebruiken, dus ze gaan de jongeren proberen te manipuleren.)

Rollen:

Kinderen van moeder natuur:
    - LovingStyles | Aimee Jade Tempeste (16) | Water
    - Demesne | Valeria blake (17) | Vuur
    - Shallowx | Celeste Amarante Dubois (17) | Water
    - REDHEADSROCK | Éloise "Elo" McIntosh (15) | Vuur
    - xZaynatic | Alyson Twilight Avery (16) | Vuur
    - thePineapple | Aurora Thompson (18) | Lucht
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle (18) | Aarde
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime (17) | Water
    - Smugness | Fáilte Abhainn (18) | Water
    - Patriot | Loren Roudette (27) | Water
    - Diapal | Zendé (17) | Lucht
    - Shallowx | Ryan Michael Blake (18) | Aarde
    - LovingStyles | Brandon Jayden MacKay (17) | Vuur
    - Spyclon | Ivar Chesule (17) | Vuur
    - Pendragon | Thalia Apolline Grace (16) | Water
    - Sunsparkle | Alouette Favre (17) | Aarde
    - Sunsparkle | Ésme Sienna Dubloi (18) | Lucht
    - iBeliebe | Selene Rose Melody (18) | Lucht

Verzorgers: (diegene die verbieden om hun krachten te gebruiken)
    - Patriot | Loren Roudette (27) | Water
    - HurtedHeart | Fay Valentina Rush (21) | Vuur
    - LoonyLuna | Gereserveerd
    - Smugness | Christina Immor (19) | Water

(Verzorgers kunnen gewone mensen of ook kinderen van moeder natuur zijn. Deze kinderen van moeder natuur staan aan de kant van de mensen. Ze worden ook gebruikt om de jongeren in toom te houden.)

Het rollentopic (Klik)

(De elementen zijn vergelijkbaar met die van ‘The Last Airbender”, dus je kan als je water stuurt ook bloed besturen enz.)

Regels:
    ø Je kan maar 1 element hebben, en geen 2 of meer tegelijk.
    ø Je mag een relatie, ruzie met een ander personage hebben, alleen als je hier toestemming van de ander voor hebt.
    ø Seksuele teksten zijn toegestaan.
    ø Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ø Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ø Je mag maximum 3 personages per persoon hebben.
    ø Als je nog bijkomende krachten weet zoals onder water ademen bij watersturen, vraag je eerst aan mij in het rollentopic. Deze krachten kan dan elke, in dit geval, waterstuurder gebruiken.

[ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 19:46 ]

Take me to wonderland

[In de kamer waar je iedereen in de gaten kan houden door camera's :)]

I'm finally back, Finally after a Year break

Alouette

Ik krijg een lach op mijn gezicht als hij ook begint te lachen. "Cool" zei ik gemeend. "Ik kan nog niet eens normaal sturen" zei ik waarna een grinnik uit mijn mond kwam. Het is toch waar ? Hoe zou ik dat in hemelsnaam kunnen doen als ik amper gewoon kan sturen ? Ik kijk hem even aan en lach wat verlegen als hij wat staart.

Celeste Amarante Dubois
    Ik loop zo snel naar buiten om even van Fáilte af te zijn, dat ik struikel en bovenop een jongen neerval. [Brandon] Mijn zwarte haarlokken verspreiden zich over mijn gezicht en rug en over het gras. "Het spijt me!" Ik ging even normaal zitten, maar mijn jurkje zat vol met grasvlekken. "Shit," vloekte ik. Ik keek om en zag Fáilte staan. Great, ik sloeg mijn hand voor mijn hoofd.

Quiet the mind, and the soul will speak.

Ryan Michael Blake
    Ik werd niet veel later toch weer wakker en merkte dat Alyson ook sliep. Ik boog me naar haar toe en begon haar te kietelen. "Wakker worden!" Riep ik toen uit.

Brandon
    Ik kijk op als er ineens iemand bovenop me belandt. 'Het spijt me!" zegt ze en ik grinnik even als ik zie dat ze onder de grasvlekken zit. 'Geeft niet hoor, ik ben Brandon trouwens,'

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Jason
    Ik grinnik. 'ik kan je mijn techniek wel leren als je Het wilt, maar niet hier want hier zijn teveel andere mensen misschien aan de andere kant van het huis?' Stel ik voor. Ik vond het wel leuk om iemand iets te leren. Ik voelde haar glimlachen. Mijn zicht was niet echt slecht, maar ook niet geweldig. Ik kon geen kleuren zien of dingen in de lucht. Dat was wel jammer.

Alouette

"Serieus ? Dat zou echt lief zijn !" zeg ik vrolijk waarna ik hem een knuffel geef. Direct laat ik hem los. "Oh sorry, uhm, gewoonte" mompel ik beschaamd. Weer beginnen mijn wangen te gloeien.

Celeste Amarante Dubois
    Mijn hart klopte als een gek toen de jongen zich voorstelde, niet omdat ik de jongen 'leuk' vond, maar omdat Fáilte er stond en ik me nu nog meer ongemakkelijker voelde. Toch probeerde ik me er niets van aan te trekken en ik liep op de jongen af. Met een charmante glimlach haalde ik mijn vingers door mijn haarlokken en deed mijn jurkje weer goed. "Celeste," Zeg ik dan tegen hem, "dat is mijn naam." Er komt een flirterige glimlach op mijn lippen en ik gooi mijn haren mooi naar achteren.

Jason
    Ik wordt opeens geknuffeld, maar ze stopt meteen ik grinnikte even maar liep dan even voor haar uit naar de andere kant van het huis. Ik deed liet mijn voet een keer hard op de grond komen en deed daarna mijn handen omhoog. Een klein platform kwam uit de grond van denk ik 2 bij 2 meter. Ik stak mijn hand uit om haar erop te helpen.

Alyson

Ik werd wakker, en moest gelijk lachen. Die Ryan was me aan het kietelen. "Hou ohhop!" lachte ik.

El Diablo.

Christina Immor

Met een zachte zucht kwam ik de kamer binnen die volhing met tv's die alle kamers van het huis weergaven. Ik ging bij Fay staan. "Wel, deze morgen hebben we ook weer overleeft," lachte ik.

Fáilte

Ik bekeek de tuin rond het huis. Op het eerste zicht leken we helemaal vrij te zijn nu, maar iets verderop zag ik hoge spanningsdraden. Die moesten vast onder elektriciteit staan.

Take me to wonderland

Alouette

Ik nam zijn hand aan waardoor ik makkelijker op het platform kwam. "Dankje" zei ik waanra ik mijn tanden bloot lachtte. Ik ging naast hem staan en wachtte af wat hij ging doen.

Brandon
    'Celeste, dat is mijn naam." zegt ze met een flirterige glimlach en ze gooit haar haar naar achteren. 'Nou, hoi dan maar Celeste,' zeg ik met een charmante glimlach. 'En, hoe ben jij ontsnapt uit de gang?'

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Celeste Amarante Dubois
    Ik voelde niets bij hem, dus ik vond het veilig om mijn 'flirterige acties' in te zetten, maar nog steeds voelde ik me ongemakkelijk door het feit dat ik ook eerder met Fáilte flirte. "Ik hoefde niet echt te ontsnappen, die vrouw liet het vuur zakken en liep weg. Dus er was niet veel voor nodig," Grinnikte ik even, maar ik sloeg mijn ogen toen neer en keek weer om naar Fáilte.

Ryan
    "Neeee! Ik denk niet dat dat door kan gaan, dame," Ik grinnikte toen ze door lachtte en ik haar nog even door kietelde. "Jij krijgt de kieteldood,"

Alyson

Nou, hij stopte dus mooi niet. Over naar plan 2. "O em gee, kijk dat" zei ik ertussendoor, en wees naar de lucht.

El Diablo.