• Informatie:
    Op 21 december 2012 verging de aarde niet wat iedereen verwacht had. Maar toch veranderde de wereld drastisch. Een grote groep mensen hadden eeuwen hun bestaan kunnen geheim houden, gingen als alle andere gewone mensen door het leven. Maar 21 december 2012 was de dag dat bekend werd wat ze waren. Het was geen fantasie meer. Er waren mensen die de elementen van de aarde konden besturen. Zij zijn de kinderen van moeder natuur die de aarde in balans moesten houden. Elk mens dat een afstammeling was van moeder natuur werd vanaf zijn geboorte tot een bepaald element aangetrokken. Water, vuur, lucht of aarde. En vanaf hun dertiende verjaardag waren ze in staat om één bepaalde element te besturen. Dat hun geheim werd openbaar gemaakt, gebeurde niet zonder gevolgen. De gewone mens werd zo bang voor deze mensen hun krachten dat de volwassenen werden uitgeschakeld, en de jongeren opgesloten in een soort tehuis waar het onmogelijk is om buiten te geraken.

    Verhaal:
    Het verhaal begint dat ze wakker worden op hun kamer. Het is zo ingericht dat het lijkt op hun oude kamer van thuis. In het begin is het niet helemaal duidelijk waarom ze daar zitten, maar wanneer verteld wordt dat hun gave een slecht iets is, en dat ze moeten leren deze gave te onderdrukken. Eerst doen ze netjes wat hun gezegd wordt, maar ze voelen zich steeds harder aangetrokken tot hun element, en ze besluiten om een plan uit te werken om daar weg te komen.

    Schema:
    (De jongeren hebben telkens 1 les in de voormiddag, en 1 in de namiddag.)

    Maandag:
    Sport
    Gewone les (zoals wiskunde, chemie, etc)
    Dinsdag:
    Gevaren van de elementen (les) (Christina Immor)
    Controle over de elementen (les) (Fay Valentina Rush)
    Woensdag:
    Praatuur met verzorger * (Fay Valentina Rush)
    Vrij
    Donderdag:
    Sport
    Gewone les
    Vrijdag:
    Praatuur met verzorger (Christina Immor)
    Vrij
    Zaterdag:
    Algemene les elementen (Theoretisch)
    Vrij
    Zondag:
    Heel de dag vrij

    * (De verzorger probeert ervoor te zorgen dat ze minder krachten gaan gebruiken, dus ze gaan de jongeren proberen te manipuleren.)

    Rollen:

    Kinderen van moeder natuur:
    - LovingStyles | Aimee Jade Tempeste (16) | Water
    - Demesne | Valeria blake (17) | Vuur
    - Shallowx | Celeste Amarante Dubois (17) | Water
    - REDHEADSROCK | Éloise "Elo" McIntosh (15) | Vuur
    - xZaynatic | Alyson Twilight Avery (16) | Vuur
    - thePineapple | Aurora Thompson (18) | Lucht
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle (18) | Aarde
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime (17) | Water
    - Smugness | Fáilte Abhainn (18) | Water
    - Patriot | Loren Roudette (27) | Water
    - Diapal | Zendé (17) | Lucht
    - Shallowx | Ryan Michael Blake (18) | Aarde
    - LovingStyles | Brandon Jayden MacKay (17) | Vuur
    - Spyclon | Ivar Chesule (17) | Vuur
    - Pendragon | Thalia Apolline Grace (16) | Water
    - Sunsparkle | Alouette Favre (17) | Aarde
    - Sunsparkle | Ésme Sienna Dubloi (18) | Lucht
    - iBeliebe | Selene Rose Melody (18) | Lucht

    Verzorgers: (diegene die verbieden om hun krachten te gebruiken)
    - Patriot | Loren Roudette (27) | Water
    - HurtedHeart | Fay Valentina Rush (21) | Vuur
    - LoonyLuna | Gereserveerd
    - Smugness | Christina Immor (19) | Water


    (Verzorgers kunnen gewone mensen of ook kinderen van moeder natuur zijn. Deze kinderen van moeder natuur staan aan de kant van de mensen. Ze worden ook gebruikt om de jongeren in toom te houden.)

    Het rollentopic (Klik)

    (De elementen zijn vergelijkbaar met die van ‘The Last Airbender”, dus je kan als je water stuurt ook bloed besturen enz.)

    Regels:
    ø Je kan maar 1 element hebben, en geen 2 of meer tegelijk.
    ø Je mag een relatie, ruzie met een ander personage hebben, alleen als je hier toestemming van de ander voor hebt.
    ø Seksuele teksten zijn toegestaan.
    ø Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ø Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ø Je mag maximum 3 personages per persoon hebben.
    ø Als je nog bijkomende krachten weet zoals onder water ademen bij watersturen, vraag je eerst aan mij in het rollentopic. Deze krachten kan dan elke, in dit geval, waterstuurder gebruiken.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 19:46 ]


    Take me to wonderland

    Fáilte

    Plots kwam Celeste weer bij me staan. "Hey," zei ze. Ik glimlachte kort. "Hi," zei ik terug met mijn Ierse accent waar ik me stiekem voor schaamde. Ik krabde even achter mijn oor, maar daarna keek ik recht in haar ogen.


    Take me to wonderland

    Zendé

    'Nee, dat was ik ook niet van plan,' beaam ik. Dan ga ik weer normaal liggen en sluit genietend mijn ogen. Ik doe mijn vest uit zodat ik alleen nog maar een kort T-shirt aan heb. De zon schijnt op mijn blote huid.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Ryan
    "Uhm, ja," zei ze, maar ik geloofde er niets van. Ik liet haar los en dacht even na, waarbij ik weer begon te fronzen. Ik kwam op een idee en ging dichter naar haar toe zitten. "Wacht even," Melde ik haar en ik legde mijn hand op haar wang. Ik kwam steeds dichterbij totdat onze neuzen elkaar konden raken. "Ik geloof je niet." Zei ik toen met een plagerige grijns op mijn gezicht.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Celeste
    "Hi," Ik hoorde zijn Ierse accent weer en ik voelde dit keer hevigere tintelingen door mijn lichaam gaan. Ik had dit niet bij Brandon gevoeld en ook al heel lang niet bij iemand anders. Hij krabde zich even achter zijn oor en ik bekeek zijn gezicht, maar toen hij plots recht in mijn ogen keek, voelde ik letterlijk mijn hart stoppen. Ik was versteend.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Alyson

    Onze neuzen raakten elkaar bijna, ik wist niet wat hij van plan was maarja. "Ik geloof je niet." zei hij plagerig. "Geloof je me niet, wat moet ik dan zeggen" lachte ik.


    El Diablo.

    Madison
    Ze gaf hem een kus en fluisterde wat waar ik bij was. Oké mij boeide het geen flikker. 'Not Done.' Zei ze grommend en ik keek naar Brandon. Geloofde hij haar? 'Blijf nou maar gewoon uit mijn buurt wil je,' Zei hij. Boem in mijn gezicht. Ik knikte en liep het water in. Het was een soort van mini meertje maar zeker wel 4 meter diep. Ik liep naar het dieptste punt. Mij boeide het niet ik kon toch ademen. Ik voelde de tranen uit mijn ogen rollen die waren bij mij als ik onder water was altijd van lucht. Ik zag ze omhoog kruipen. Ik voelde me down niemand geloofde me.

    Jason
    "Wat kan je eigenlijk aan mij zien ?" Vroeg ze nerveus. Ze gaf een kus in mijn nek. Ik grinnikte. 'Ik vind je vrij knap je bent lief grappig en stuntelig.' Zeg ik terwijl ik ook in haar nek kus.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Aimee
    'Nee, dat was ik ook niet van plan,' beaamt Zendé. Hij trekt zijn vest uit waardoor hij -op zijn broek na enzo- alleen nog maar een kort T-shirt aan heeft. Ik laat mijn ogen even snel over hem heen glijden en zie dat hij best wel gespierd is. Een kleine glimlach komt op mijn gezicht en ik laat me weer achterover zakken.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zendé ~ Lucht

    Ik zie dat Aimee naar me kijkt. 'Ja, ik ben bleek hè,' raad ik haar gedachten. 'Daarom ga ik nu ook lekker even in de zon liggen.'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Fáilte

    Het beeld dat ze met Brandon aan het flirten was, flitste weer voor mijn ogen. Ik liet mijn hoofd ietjes zakken. Ze moest Brandon wel leuk vinden. Het was stom van me om te denken dat ze me leuk zou vinden. Niemand had het ooit gedaan. Ik slaagde erin om nog een glimlach op te zetten, eentje waar ik me altijd achter verstopt. Ik wilde niet dat iemand wist dat ik onzeker was. "Dus, je vindt Brandon wel leuk?" Vroeg ik dan maar om de stilte te verbreken. Ook al wist ik dat het me pijn zou kunnen doen.

    [Ik haat geschiedenis leren. D:]


    Take me to wonderland

    [Ik ken de pijn van geschiedenis leren. Ik moet nog iets ergers leren FRANS!! 0_0]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Alouette

    Ik lachte wat verlegen waarna een warm gevoel door mijn lichaam stroomde door het zachte kusje in mijn nek. "Ik vind het hier best gezellig vind je niet ?" vroeg ik waarna ik mijn gezicht nog wat meer in zijn nekholte verborg.

    Aimee
    'Ja, ik ben bleek hè. Daarom ga ik nu ook lekker even in de zon liggen.' Ik schud mijn hoofd, 'Nee dat dacht ik niet. Nouja je bent opzich wel bleek. Niet lullig bedoelt hoor. Maar dat dacht ik dus niet,' ratel ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Eh, mag ik een samenvatting?]


    I only miss you when I'm breathing

    Zendé

    Ik grinnik. 'Nou, je weet nu wel dat ik de voor de handst liggende vraag ga stellen: wat dacht je dan?'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Ryan
    "Geloof je me niet, wat moet ik dan zeggen?"
    "De waarheid," Grinnikte ik, "Maar goed, ik zal je wel geloven," En ik ging weer terug goed zitten. "Leuke kleding heb je trouwens aan, het staat je," Ik gaf haar een flirterige knipoog en bekeek haar even, waarna ik mijn blik weer afwende.

    Celeste
    Op het moment dat Fáilte zijn hoofd ietsje liet zakken, werd ik weer wakker van versteend en ik voelde de hartkloppingen in mijn lichaam weer komen. Shit, wat had ik nu gedaan? Misschien vond hij me nu wel een ongelooflijke bitch. Dat kan eigenlijk ook niet anders. Ik gromde en wreef even over mijn slapen heen, waarna ik Fáilte weer aankeek. "Dus, je vindt Brandon wel leuk?" Hij had een glimlach op zijn gezicht, maar ergens vertrouwde ik het niet. Zou hij het niet erg vinden? Ik snap er niets meer van en kijk hem even verward aan. "Brandon leuk vinden?" Ik fronste. "Fáilte..." Ik schudde mijn hoofd en mijn hart ging steeds sneller. Hoe moest ik hem dit laten weten?


    Quiet the mind, and the soul will speak.