• Dit gaat niet over Tom & Bill maar over Nero en Annouska Nero s de hoofdpersoon!

    Ik voel hoe het langzaam koud word binnen in mij. Ik leg mijn hand tegen mijn hart. Mijn hart waar Annouska in zit. Mijn tweeling zusje. Laat ons toch samen zijn! Als jij gaat gaan we samen. Ik kijk naar hoe zij zo hulpeloos in het ziekenhuis bed licht onder een wit deken en gekoppelt aan allemaal apparaten. Blijf hier de schaduwen zullen me ophalen. Laat ons samen zijn! Mijn gedachten neemt het langzaam over van mijn geest. Jij bent. Alles dat ik ben. En alles dat door mijn aderen vloeit.
    Voor altijd zullen we samen zijn. Waar we ook heen gaan. Ik kijk nogmaals naar het ziekenhuis bed. Hoe jij daar ligt zo vredig en stil. Je ademt nog. Ik wil daar niet alleen zijn
    Laat ons samen in de nacht. Ooit zal het tijd zijn dat je mij verlaten zal. Laat ons samen zijn in de nacht. Ik hoor hoe je geluidloos schreeuwt. Dat je me zal missen en dat je me gaat verlaten maar toch diep binnen in me zal zijn! Ik merk elke ademhaling van je op. En ook wanneer dat lot ons beeindigt. Maakt niet uit dat daarna komt dat delen we. Het apparaat naast je bed begint sneller te piepen. Ik leg mijn handen tegen het glas aan waar ik achter sta. En ook waneer het lot ons beeindigt zullen we samen zijn het maakt niet uit wat dan komt zelf de dood zal ons niet scheiden. Je kan niet meer gered worden. Ik voel hoe er een stamp op mijn longen komt. Ik krijg geen lucht meer en zak neer op de grond.

    Du bist alles was ich bin
    Und alles was durch meine Adern fließt


    Okay wat vinden jullie van dit verhaal cijfer graag!

    xox <3 *hugs*


    I do not hook up.

    9!!!echt zwaar goed!!! alleen vind ik dat sommige fragmentjes uit andere tc's komen,maar toch ook weer niet, ik vind het echt zwaar mooi!!!<33333


    your eyes are like stars in the night.

    Haha bedankt. Als je het goed leest kan je de verhaal lijn van in die nacht eruit halen hoop ik n_n


    I do not hook up.