• Haunting Monsters.

    Ik ben niet meer tevreden met de titel, omdat mijn idee van hoe het verhaal moet lopen verandert is, en ik de titel er niet meer echt bij vind passen. Dus heeft er nog iemand briljante ideeën? [a]


    Annabeth kan zich niks meer herinneren van haar jeugd. Als ze op een regenachtige dag, een boekje op zolder vind, wekt dit haar nieuwsgierigheid. Zo staat er in het boek dat haar ouders, niet haar echte ouders zijn, en dat haar echte vader er wel een heel bijzondere baan op na hield. Niet wetend of het boek echt is, of slechts een werk van fictie besluit Annabeth naar 'Raven fall' te vertrekken, een dorpje zo klein dat het niet eens op de kaart te vinden is, en bewoont word door de vreemste mensen. Langzaam komen herinneringen van vroeger weer terug, en leert ze zichzelf kennen, maar dan begint het avontuur pas echt.


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    The city of history.


    Firm believer of all that is magic

    Ik kan er maar een verzinnen, maar ik vind hem niet heel goed:
    Memories that make me (who I am)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik vind beide ideeën wel goed,
    maar The city of history spreekt me op dit moment nog het meest aan, omdat dat meer bij het verhaal past.

    Heeft iemand nog een ander idee?


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Looking for myself.
    It's hard to remember.

    En blablabla, some random shit.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Finding the real truth?
    Uhmm..
    IDK, ik ben hier niet zo goed in...


    I'm just being myself. I'm not going to change, just because you don't like it.

    Zialled schreef:
    The city of history.


    deze vindt ik ook goed.


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    on a rainy day?


    Shit happens but pee happens a lot more.