• Een week geleden waren 2 vriendinnen van me naar een jongen geweest die een jaartje jonger is dan my. Nu hadden mijn vriendinnen dus tegen die jongen gezegt dat ik op hem was en de dagen die daarop volgde keek die jongen (Maarten) me de hele tijd aan. De hele tijd zat hij te staren. Dan nog een beetje later zijn mijn vriendinnen nog af en toe naar Maarten geweest om dingen over me te vertellen en weer kreeg ik de hele tijd blikken van hem, maar ik staarde ook wel een beetje naar hem. Nu vandaag we hadden middagpauze en in m'n school zijn er 3 cafetaria's waar je kan eten en normaal zit Maarten met zijn vriendinnen in een andere cafetaria, maar nu kwam ie opeens onze cafetaria binnengelopen en ging een eindje verderop aan een tafel zitten. Ook hebben vandaag vrienden van Maarten hem naar me toe gesleept en natuurlijk raakte ik helemaal in paniek. Hij stond vlak naast me en ik wist helemaal niet wat ik moest zeggen, dus ben ik een beetje gevlucht. Nu vroeg ik me jullie mening af. Vind ie me leuk of niet?

    Love is to cute for words.


    Firm believer of all that is magic

    Eigenlijk niets, maar ze zitten me altijd uit te lachen van hij is een jaar jonger en blah blah, maar jullie hebben gelijk het is maar een jaartje.

    Haha en van die y. Kheb geen idee waarom dat ik in de plaats zet van ij. Een vriendin deed het is en sindsdien doe ik het ook :p echt weird xd

    En ik denk dat ik op hem verliefd ben. Ik denk toch vaak aan hem en praat de laatste tijd over niets anders :p Maar tjah xd

    Als je vaak aan hem denkt en over niets anders praat dan hem is het wel duidelijk dat jij iets voelt voor hem. Ik zou zeggen probeer met hem om te gaan op school, voeg hem toe op MSN en praat daar met hem of spreek eens een keer samen wat af om te gaan doen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Een jaar jonger? Praat hij ook met y's? Irritatie nummer 1, for sure.
    Trouwens, niets van wat hij doet, wijst erop dat hij je leuk vindt, zoals eerder werd gezegd. Als hij naar je toe wordt gesléept door zijn vrienden, ahum.. Use your charmes.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    ILOVENIKKI schreef:
    Als je vaak aan hem denkt en over niets anders praat dan hem is het wel duidelijk dat jij iets voelt voor hem. Ik zou zeggen probeer met hem om te gaan op school, voeg hem toe op MSN en praat daar met hem of spreek eens een keer samen wat af om te gaan doen.
    ^This
    Op MSN kunnen jullie gezellig praten zonder dat er iemand naar jullie zit te staren en dan hoef je je ook geen zorgen maken dat je nerveus wordt en dergelijke.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?