• Als je kapper pas kan komen over anderhalve week, waarom dan zelf niet je haar gaan knippen? Ik heb het zojuist geprobeerd en ik vind het leuker als eerst, ja het is onregelmatig en niet overal gelijk, maar wel praktischer, nu kan ik tenminste mijn 'hairflip' doen zonder alle haren in mijn mond te krijgen :Y)

    Ik weet dat een deel nu gaat zeggen: 'Sevda je hebt heel je haar verneukt!' Maar dat is dan jammer voor hun, ik vind het prima zo en ben er trots op dat het nog enigszins is gelukt. Wie heeft dit ook wel eens geprobeerd?:Y)


    Let it come and let it be

    Ik zou het echt niet durven, ik vetrouw echt niemand behalve de kapper met mijn haar D:


    i put the fun in funeral

    Ik met me pony ;d maar dat pakte niet goed uit ;D kan het niet echt ;D
    Maar nu wil ik wel jouw kunsten zien.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik wil een foto. (cat)


    "Ignite, my love. Ignite."

    ALTERMOON schreef:
    Ik zou het echt niet durven, ik vetrouw echt niemand behalve de kapper met mijn haar D:


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    De enige keer dat iemand anders dan de kapper aan mijn haren zat was toen mijn haar aan de achterkant echt te lang werd en Nikki er een deel van af had geknipt.
    Heeft ze goed gedaan =3


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    ALTERMOON schreef:
    Ik zou het echt niet durven, ik vetrouw echt niemand behalve de kapper met mijn haar D:

    En zelfs die vertrouw ik al amper


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right


    De rechtse foto is recenter, gezien ik tussen de 2 foto's door nog wat details heb weggewerkt. Maar ik doelde dus echt op foto 1, om zoiets met mijn haar te kunnen doen, en in rust is het foto 2, mijn haar gewoon, onbewerkt lijkt het nog precies hetzelfde, daar heb ik extra op gelet, zodat, mocht het mislukken ik nog een dekmantel had. Daarbij heb ik mijn laagjes korter gemaakt, want die werden te lang/zwaar waardoor er nauwelijks/geen volume meer in zat :Y)


    Let it come and let it be

    Ik vind het er leuk uit zien. _O_


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik wilde toen ik klein was kapper worden en toen ging ik mn eigen pony knippen. Nouja laat ik het er maar op houden dat mijn moeder zo snel mogelijk een afspraak had gemaakt bij de kapper :')

    Maar bij jou ziet het er wel goed uit hahah ik zou het echt niet kunnen.

    [ bericht aangepast op 26 jan 2012 - 13:40 ]


    As travars

    Awesome ;d Serieus o-O ik kan mijn haar dus nooit zo doen hea? D: dr komt altijd 1 of andere kut scheiding erin die het weer moet verpesten D: XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    Awesome ;d Serieus o-O ik kan mijn haar dus nooit zo doen hea? D: dr komt altijd 1 of andere kut scheiding erin die het weer moet verpesten D: XD

    Je moet 's avonds gaan douchen, daarna de scheiding precies zo maken zoals je wilt, dus in het midden, of naar rechts, oid. Veel spelden er in die het zo houden, föhnen, met spelden en al gaan pitten en de volgende ochtend zit het goed, dit moet je blijven herhalen, elke avond en je haar zal zo gaan groeien en is het permanent in de scheiding die je wilt :3


    Let it come and let it be

    Combustible schreef:
    (...)
    Je moet 's avonds gaan douchen, daarna de scheiding precies zo maken zoals je wilt, dus in het midden, of naar rechts, oid. Veel spelden er in die het zo houden, föhnen, met spelden en al gaan pitten en de volgende ochtend zit het goed, dit moet je blijven herhalen, elke avond en je haar zal zo gaan groeien en is het permanent in de scheiding die je wilt :3



    I will give it a try.. Als ik weer bij de kapper vandaan kom (: Aangezien als ik het nu wil doen zoals ik het wil dan zie ik niks en eet ik haren ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik heb al vaak een schaar in mijn haar willen zetten, maar mijn moeder zou me wurgen. (cat)

    I like your hair (krul)


    You've cat to be kitten me right meow.

    Melancholia schreef:
    Ik heb al vaak een schaar in mijn haar willen zetten, maar mijn moeder zou me wurgen. (cat)

    Mijne ook, en daarom is ze nu niet thuis :Y)


    Let it come and let it be