• Als je kapper pas kan komen over anderhalve week, waarom dan zelf niet je haar gaan knippen? Ik heb het zojuist geprobeerd en ik vind het leuker als eerst, ja het is onregelmatig en niet overal gelijk, maar wel praktischer, nu kan ik tenminste mijn 'hairflip' doen zonder alle haren in mijn mond te krijgen :Y)

    Ik weet dat een deel nu gaat zeggen: 'Sevda je hebt heel je haar verneukt!' Maar dat is dan jammer voor hun, ik vind het prima zo en ben er trots op dat het nog enigszins is gelukt. Wie heeft dit ook wel eens geprobeerd?:Y)


    Let it come and let it be

    ik zat een keer met een kam vast dus geknipt. en toen had ik een staart en dat plukje kon er net niet in. dusja ook wel eens de helemake-up kast van men ma over elkaar op gedaanxD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    LordSarita schreef:
    Ik vind het er leuk uit zien. _O_


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    't Valt nog mee dat nog niemand me heeft gevraagd waarmee ik het heb 'geknipt' :'D


    Let it come and let it be

    Met een schaar, neem ik aan?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nee :Y)
    Een scheermesje, met een schaar wordt het te recht, en met een scheermesje kun je perfect laagjes aanbrengen :')


    Let it come and let it be

    Combustible schreef:
    't Valt nog mee dat nog niemand me heeft gevraagd waarmee ik het heb 'geknipt' :'D

    en anders eraf gesneden met een scheermesje ofzo.. want dat 'geknipt' hoe je dat er neer zet.. Vertelt me dat het niet geknipt is XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Serieus? 0.0


    "Ignite, my love. Ignite."

    Midna schreef:
    Awesome ;d Serieus o-O ik kan mijn haar dus nooit zo doen hea? D: dr komt altijd 1 of andere kut scheiding erin die het weer moet verpesten D: XD


    26 - 02 - '16

    Ja :'D


    Let it come and let it be

    Combustible schreef:
    Nee :Y)
    Een scheermesje, met een schaar wordt het te recht, en met een scheermesje kun je perfect laagjes aanbrengen :')


    And I was right ;D
    -Voelt zich awesome-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik vind dat best wel goed gelukt, eigenlijk. Een vriendin van mij knipt het altijd zelf, die is al een aantal jaar niet meer naar de kapper geweest.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik heb het ook al eens gedaan. Wel knip ik altijd zelf m'n pony... :P vind het nutteloos om daar een kapper voor te bellen. :)


    Solen kommer fortfarande ingenting.

    It looks nice.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Ik heb het ook gedaan! Maar de eerste keer was het echt heel dun. Ik heb het drie of vier keer met een scheermes bewerkt. Nu knip ik mijn pony meestal zelf, omdat de kapper die gewoon niet goed kan doen. Dat kunnen ze gewoon niet. Geen enkele.


    Food.

    Ik vind het echt heel mooi!!

    Zelf zou ik het nooit durven, ik vertrouw niemand met mijn haar zelfs mijn kapper niet. Maarja die moet het doen.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~