• Ja Aaron Carter, wie is dat nou precies en waar zou ik hem van kunnen kennen? Want hij volgt mij op twitter en hij is zo'n verified account en hij acteert ofzo. En zijn naam komt me zo bekend voor, maar ik weet dus niet waarvan en van wikipedia enzo word ik ook niet veel wijzer. Dus misschien weet iemand van jullie waar ik hem eventueel van zou kunnen kennen? (krul)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Hustlers schreef:
    (...)
    Misschien volgende keer even beter lezen, aangezien er al instaat wikipedia me niet echt verder kon helpen.


    *Wijst na drie andere links die ik heb gepost* (cat) What else would you wanna know?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Maar het is niet dat ik de naam uit een serie ofzo ken of van een liedje dat is zo raar en daarom kan wikipedia me dus niet verder helpen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Escritura schreef:
    (...)

    *Wijst na drie andere links die ik heb gepost* (cat) What else would you wanna know?

    Laat nu maar hoor.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Hij zong in de soundtrack van de eerste pokémon film. ^^


    "Ignite, my love. Ignite."

    I WANT CANDY.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Flemish schreef:
    Nee, sorry, ik ken hem ook niet (;


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Hustlers schreef:
    (...)
    Misschien volgende keer even beter lezen, aangezien er al instaat wikipedia me niet echt verder kon helpen.


    Hoe kun je daar nu niet wijzer uit worden? Alles staat er op wat je over hem zou kunnen willen weten. ._.


    Aaron Carter



    Aaron Charles Carter (7 december 1987) is een pop- en hiphopzanger. Hij is de jongere broer van zanger Nick Carter.

    Carter werd geboren in Tampa, in Florida, waar zijn ouders een huis voor gepensioneerden runden. Hij werd vernoemd naar de opa van zijn vaders kant, Aaron Charles Carter. Op 7 1/2-jarige leeftijd begon hij zijn muziekcarrière als hoofdzanger in een lokale band, Dead End. In 1997 maakte hij zijn eerste solo-optreden, door een liedje te coveren van de popband The Jets in het voorprogramma van een optreden de jongensgroep van zijn broer, de Backstreet Boys. Hierna tekende hij een contract met een platenmaatschappij en mocht hij zijn eerste single uitbrengen in de herfst van 1997, "Crush on You". Op 1 december van datzelfde jaar bracht hij zijn eerste album uit, dat goudstatus behaalde in Noorwegen, Spanje, Denemarken, Canada en Duitsland. In de jaren erna bleef Carter actief in de muziekwereld, zo zong hij in soundtracks voor de films Pokémon: The First Movie (1999), Rugrats in Paris: The Movie (2000), Jimmy Neutron: Boy Genius en The Princess Diaries (beide 2001). Op 26 september 2000 werd in de Verenigde Staten zijn tweede album uitgebracht, Aaron's Party, dat meer dan 1,5 miljoen keer over de toonbank ging. Nadat hij in 2003 voor enkele tijd zijn laatste album uitbracht, Most Requested Hits, bracht hij in 2006 twee nieuwe albums uit, Come Get It: The Very Best of Aaron Carter en 2 Good 2 B True.

    Carter heeft meerdere kleine rollen gehad in televisieseries en films, waaronder in Lizzie McGuire, Sabrina, the Teenage Witch en 7th Heaven. In april 2001 maakte hij zijn Broadwaydebuut met de musical Seussical the Musical van Lynn Ahrens en Stephen Flaherty. In 2004 speelde hij voor het eerst in een film, de komedie Fat Albert, waarna hij een jaar later de hoofdrol mocht spelen in de film Popstar.

    Carter had relaties met Hilary Duff, Lindsay Lohan. Momenteel heeft hij een relatie met Kaci Brown.

    Categorie: Amerikaans rapper


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.