• Magic Academy of Saint Montgomery

    The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

    Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.




    Rollen:

    Leerlingen

    Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

    - Maitresse| Anthony Blair | 17 | Kan het verleden van mensen zien
    - Burlington | Mary Elizabeth Santiago | 18 | Remote Sensing
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16 | Ziet emoties
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17 | Kan zichzelf genezen
    - IHEARTZAYNx | Soufian Nigel Prángé | 18 | Dingen tot leven wekken
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18 | Pijn laten voelen
    - Shallowx | Jade Scarlett Origliasso | 18 | Ijs en extreme koude
    - Biologist | Lily Devon | 16 | Haar uiterlijk veranderen
    - Shallowx | Daniël Michael Rhodes| 19 | Tijd (behalve vooruit laten gaan)
    - Darius | Ganz Pitrómon | 19 | Energie overnemen
    - Gancanagh | Catherine "Kitten" Spencer | 16 | immuun voor gaven
    - LovingLoser | Rachel Zorah Brandon | 17 | Gaves overnemen en verbeteren
    - RainbowShake | Duvessa Delaney | 17 | Haar vingertoppen zijn giftig, maar ze kan het gif er wel uithalen.
    -
    -
    -

    Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

    - Maitresse | Brooke Phoenix | 16 | Gevoelens beïnvloeden
    - Burlington | Fedea Ambessa | 17 | Hypnotiseert wanneer ze zingt
    - Caesar | Aminthe Samantha Farnsworth | 16 | Onzichtbaarheid
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17 | Telekinese
    - Darius | Thimo Parker | 17 | Klonen
    - Craziness | Othilie Favre | 16 | Sterke zintuigen
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18 | Het weer veranderen
    - IHEARTZAYNx | Tiara Noëlle Pofue | 17 | Gedachten lezen
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19 | Relaties tussen mensen veranderen
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    - 4Everdeen | Isis Marly Keramphi | 17 | Kan mensen besturen
    - IHEARTZAYNx | Jordi Oliver James | 17 | Teleportatie
    - Smugness | Adriana Minola | 19 | dromen beïnvloeden
    - LordSarita | Melanie Brianne Kowns | 17 | Waanbeelden oproepen
    - Gancanagh | Allie Devon Willows | 18 | Energie ombuigen
    -


    Leraren

    - Demesne | Valeria Gylliger | Het bespelen van elementen
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - Biologist | Katherine Sharp | Pijn stillen/verbuigen/wegnemen
    - Biologist | Christopher Grey | Diertjes en bloemen tevoorschijn toveren
    -
    -

    Afdelingshoofden

    - MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres | Vuur besturen
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles | Gaves kopieren



    - Aigles zijn Aigles, en Tigres zijn Tigres. Laat hen dus geen beste vrienden zijn (dat zou zijn zoals Slytherin en Gryffindor), maar laat hen ook niet constant vechten. Dat gaat op den duur een beetje vervelen, en daar is uiteindelijk ook niet veel meer aan ;D

    - Alle leerlingen hebben hun eigen kamer, en elke afdeling heeft een leerlingenkamer.

    - Over het volgende dag/uren overslaan gedoe: Doe dit alleen als iedereen ermee akkoord gaat, of als alle zinvolle gesprekken gedaan zijn. Het is dus niet omdat je jouw personage laat gaan slapen, dat iedereen dat ook meteen moet doen (: De twee personen die volgende dag of skippen van uren of bellen kunnen laten gebeuren, zijn Burlington en Smugness

    - Wanneer je OOC (out of character) praat, doe dat dan aub met [], {} of (), dat is ook overzichtelijker voor de andere spelers (:

    - Speel geen perfect players, die beslissen in anderen hun plaats

    - Speel en praat met iedereen. Niet gewoon 'jij, ik, koppel. De rest kan stikken.' Neen. Iedereen praat of speelt met iedereen. Capiche?

    [ bericht aangepast op 28 jan 2012 - 17:57 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Waar is Allie? Ze kan miss met Tiara gaan praten in de eetzaal? ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Adriana Minola

    Samen liepen we de eetzaal binnen waar nog een aantal andere leerlingen zaten. We ploften ergens neer aan de tafel, en bekeek het eten. "Hmm, wat heeft de minste calorieën?" lachte ik.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2012 - 16:08 ]


    Take me to wonderland

    Jordi Oliver James.

    "Hmm, wat heeft de minste calorieën?"Lachte Adriana, wanneer we bij een paar andere leerlingen gingen zitten. "Je bent niet eens dik" Zeg ik en pak en broodje.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Cassie
    Ik glimlach als Failte dat zegt en begin een beetje te blozen, 'dankje,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Catherine

    "Ja, daar geloof ik ook echt iets van,. Een monster in de toren van de Aigles? Ik dacht het even niet." Plots begint ze te lachen terwijl ze haar blik tussen Mary en mij laat glijden. "Jullie hebben een grap gedaan zonder mij?! DAMN."
    "Een grap? Jade, darling, Mary en ik weten helemaal niet waarover je het hebt." Ik knipoog naar Jade en kijk naar Mary. "Niet, Mary?"
    Dan leun ik dichter naar Jade toe en fluister in haar oor.
    "Mocht je iets horen over pixies in de Aigles toren, dan hebben Mary en ik daar helemaal niets mee te maken."
    Ik kijk haar grijnzend aan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Adriana Minola

    "Je bent niet eens dik" zei Jordi. "Dan moeten we ervoor zorgen dat ik het ook niet word," lachte ik.


    Take me to wonderland

    Fáilte

    'dankje,'Ik glimlachte weer. "From the moment I met you, everything changed. I knew I had to get you, whatever the pain," zong ik zachtjes.

    [We doen even alsof Fáilte het zelf geschreven heeft. x'D]


    Take me to wonderland

    Cassie
    "From the moment I met you, everything changed. I knew I had to get you, whatever the pain," zingt Fáilte zacht. Ik begin weer te glimlachen, 'heb je dat zelf geschreven?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Fáilte

    'heb je dat zelf geschreven?' Vroeg Cassie. Ik knikte. "Ik heb ook gitaar chords erbij geschreven," glimlachte ik.


    Take me to wonderland

    [Willen jullie aub iets meer dan 1 zinnetje schrijven + iets trager gaan? Niemand kan nog volgen, en het enige waar ik me nog mee kan bezighouden is nieuwe topics openen ._.]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [is goed hoor a. Maar Fáilte en Cassie zijn nu toch de enige die reageren. We hoeven toch niet te wachten op de rest om verder te gaan?]
    Cassie
    "Ik heb ook gitaar chords erbij geschreven," glimlacht Fáilte. Ik glimlach terug, 'het is mooi,' zeg ik terwijl ik met mijn hand over zijn wang ga. Dan buig ik me naar voren en druk voorzichtig mijn lippen op die van hem.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2012 - 17:34 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Fáilte

    'het is mooi,' zei Cassie terwijl haar hand over mijn wang gaat. "Dankje," en een roze blos verschijnt op mijn wangen. Dan boog ze naar voren en drukte voorzichtig haar lippen op die van mij. Even vergrootte mijn ogen van verbazing, maar beantwoordde de kus.


    Take me to wonderland

    [Neen, maar dan nog hoef je niet elke minuut te reageren. Op den duur kan echt niemand meer volgen]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [hmmm, okee. Dan reageren we wel gewoon slomer...]
    Cassie
    Ik glimlach als Fáilte dus kus beantwoord en leg een van mijn armen om zijn nek. De andere arm wil ik om zijn middel slaan maar zijn gitaar zit in de weg dus die leg ik uiteindelijk ook in zijn nek en ga met mijn hand door zijn haar terwijl ik me zachtjes tegen hem aandruk.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Fáilte

    Mijn ene hand leg ik op haar onderrug, en mijn andere op haar wang. Zachtjes bijt ik op haar onderlip, waarna ik weer verder kus. Ik stop de kus even en kijk haar in de ogen. "Ik heb dat liedje voor jou geschreven," glimlachte ik waarna ik verder ging met haar te kussen.


    Take me to wonderland