• Zijn er om je rot te laten schamen voor jezelf. Vandaag heeft mijn 'fotograaf' een record gebroken, door de slechtste foto ooit van me te maken. Ik vraag me af of ze me niet meteen het land uit zullen gooien als ze deze foto's zien, lol. Wat verschrikkelijk zeg. :')
    Hebben jullie ook (meestal) hetzelfde probleem?


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Genius schreef:
    Ik ben totaaaaaaal niet fotogeniek. Dus ik heb het probleem met iedere foto waar ik op sta (cat)


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Mijn pasfoto's, schoolfoto's of welke foto wat dan ook op een pasje komt te staan, zijn allemaal even verschrikkelijk.


    Alleen maar tranen van geluk

    Genius schreef:
    Ik ben totaaaaaaal niet fotogeniek. Dus ik heb het probleem met iedere foto waar ik op sta (cat)


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Misschien arrogant om te zeggen, maar ik vind mijn schoolfoto's nooit zo erg haha.

    Foto's die ik zelf maak, zijn vaak veel lelijker juist haha.


    Tell me about it, stud.

    Mijn moeder draaid een pasfotozaak. (cat) Het is al moeilijk genoeg om foto's te maken die worden geaccepteerd door de gemeente (hie dan) laat staan om de persoon er ook nog eens goed op te krijgen.. :'D

    But I agree. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ja, ik sta negen van de tien keer lelijk op een pasfoto. :Y)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik zal nu een foto maken, weten jullie gelijk hoe je er zo mogelijk nog erger uit kunt zien :')


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Mijn foto van het eerste was wel leuk. De rest verbrand ik liever. Daarbij heb ik er ook een waarop ik echt stoned op lijk. Die van ID is ook echt gewoon lelijk. Ik leef met je mee :Y)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Hmm, ik heb één keer gehad dat ik op een heleboel foto's een beetje leuk opstond.. Dat was met een foto-middag(uurtje) met mijn familie... We hadden ons pap en mam voor hun verjaardagen een coupon gegeven om zo'n middagje te houden... En dat hadden we dus gedaan (resultaat staat op mijn profiel xD) en daar zaten redelijke foto's bij... Maar andere foto's die ooit van me zijn gemaakt... Tja... Nou...
    Laat maar zitten :S


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik haat pasfoto's vooral als school ze maakt hoewel de foto die nu op mijn pasje staat is best goed maar ik ben totaal niet fotgeniek


    Physics is awesome

    Genius schreef:
    Ik ben totaaaaaaal niet fotogeniek. Dus ik heb het probleem met iedere foto waar ik op sta (cat)


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    Ik had eens een sikje, groene overhemd aan. Ik leek een stoned iemand uit de jaren 70 x)


    Ligt and Darkness are both very different..