Ik verveel me super veel.
En juf Clair was vandaag een kreng en kon wel Andre's tweelingzus zijn. Hoe liever ze eruit zag, hoe dodelijker ze was.
Sam ligt ALWEER uit de Teddybearregering. Ik krijg morgen pas me nieuwe brillen. En Lieke zei vandaag tegen me: "Ik denk dat het koppelen waarschijnlijk niet gaat lukken want Sam noemde me net sexy." En Lieke keek echt sad. Ik had vandaag bij gym, we deden slagbal, mijn team teleurgesteld door een pro val te maken toen ik over dat kutding dat zo verrekt hoog is springen en ik viel toen. Ik begon te lachen en Sam en Maajid keken me aan alsof ik gestoord was, maar ik zweer dat ik een tikkeltje bezorgdheid in Sam's ogen zag. En ehm...mijn team heeft toch gewonnen.
En meer mensen vinden me aardig, zonder dat ik het weet. Megan en Amanda hielden me vandaag tegen toen ik wou oversteken, maar er kwam een auto tegen en ze konden me net zo goed door laten lopen waardoor ik overreden werd. Pim en Quincy vertellen me gossips, hoewel ik zelf geen gossips verspreid vind ik ze soms interessant, kim loog dat ze een opvulbeha had, maar die meid draagt nooit een beha. Sky gelooft mij en Kyra, want het spookt echt in de meisjeskleedkamer: De wcdeur gaat uitzichzelf dicht en open, er zat opeens een haar vast aan de deurklink en de dweil die in de hoek lag zat keurig op zijn plaats waar hij hoorde dus niet in de hoek. Kyra en ik hadden beide het gevoel dat er een of andere kwade geest achter ons aan zit, want Kyra en ik zijn de enigste die dingen horen en zien die niemand blijkt te horen of te zien. Een of andere kwade vrouwelijke geest wilt ons iets aandoen, we weten zelf niet waarom. We waren bang dat we werden aangevallen door iets in de pauze en raad eens: Ik struikelde en viel zo waardoor ik nu een snee heb in mijn knie en Kyra botste keihard met haar hoofd tegen de muur van bakstenen en heeft nu knallende koppijn, deze dingen gebeurde op onverklaarbare wijze.
En vandaag in de klas hoorden Kyra en ik een vrouwenstem zeggen: "Als je nog één keer terugkomt, wordt het je dood."
We wisten beide niet waarnaar toe terug gaan, maar we proberen erachter te komen.
Het plan is mislukt en ik moet bij de valetijnsdisco als die er komt mezelf opengeven voor Sam.
You gave me forever within the numbered days and I am grateful.