• If you are a Mutant join us!
    Quizlet's mutants;
    Sutton ~ Summers and Deadpool
    Quiseng ~ Banshee and Iceman
    Enochian ~ The young Charles and Pyro
    Prynne ~ Wolverine and Mystique
    Alucard ~ Azazel and Nightcrawler
    Cumberbitch ~ Magneto and Beast
    Sparkfire ~ Pyro and Multiple Man


    Never Forget, Mutant And Proud
    Zet je favorieten personage er bij!
    Talk here about the most awesome movies ever
    Not just pain and anger.






    I wouldn't call it a War; that means both sides stand an equal change at winning!

    To my fellow mutants - join us or forever take your peace.


    Story's
    The nature of love II Havok II X-Men
    Cursed gifts -one directions(x-men)
    The Resemblance (X-Men First Class Standalone)

    Games
    Test here what your mutant ability is!
    Create your own Mutant and fight!


    A new species is being born.
    Help me guide it, shape it, lead it

    [ bericht aangepast op 11 feb 2012 - 20:45 ]


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    ik reageer vanaf nu ff langzaam zit namelijk aan het frenchbraiden :X


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Ok


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    verveel me


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    ik wil men username veranderen(cat)


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Ik verveel me super veel.
    En juf Clair was vandaag een kreng en kon wel Andre's tweelingzus zijn. Hoe liever ze eruit zag, hoe dodelijker ze was.
    Sam ligt ALWEER uit de Teddybearregering. Ik krijg morgen pas me nieuwe brillen. En Lieke zei vandaag tegen me: "Ik denk dat het koppelen waarschijnlijk niet gaat lukken want Sam noemde me net sexy." En Lieke keek echt sad. Ik had vandaag bij gym, we deden slagbal, mijn team teleurgesteld door een pro val te maken toen ik over dat kutding dat zo verrekt hoog is springen en ik viel toen. Ik begon te lachen en Sam en Maajid keken me aan alsof ik gestoord was, maar ik zweer dat ik een tikkeltje bezorgdheid in Sam's ogen zag. En ehm...mijn team heeft toch gewonnen.

    En meer mensen vinden me aardig, zonder dat ik het weet. Megan en Amanda hielden me vandaag tegen toen ik wou oversteken, maar er kwam een auto tegen en ze konden me net zo goed door laten lopen waardoor ik overreden werd. Pim en Quincy vertellen me gossips, hoewel ik zelf geen gossips verspreid vind ik ze soms interessant, kim loog dat ze een opvulbeha had, maar die meid draagt nooit een beha. Sky gelooft mij en Kyra, want het spookt echt in de meisjeskleedkamer: De wcdeur gaat uitzichzelf dicht en open, er zat opeens een haar vast aan de deurklink en de dweil die in de hoek lag zat keurig op zijn plaats waar hij hoorde dus niet in de hoek. Kyra en ik hadden beide het gevoel dat er een of andere kwade geest achter ons aan zit, want Kyra en ik zijn de enigste die dingen horen en zien die niemand blijkt te horen of te zien. Een of andere kwade vrouwelijke geest wilt ons iets aandoen, we weten zelf niet waarom. We waren bang dat we werden aangevallen door iets in de pauze en raad eens: Ik struikelde en viel zo waardoor ik nu een snee heb in mijn knie en Kyra botste keihard met haar hoofd tegen de muur van bakstenen en heeft nu knallende koppijn, deze dingen gebeurde op onverklaarbare wijze.
    En vandaag in de klas hoorden Kyra en ik een vrouwenstem zeggen: "Als je nog één keer terugkomt, wordt het je dood."
    We wisten beide niet waarnaar toe terug gaan, maar we proberen erachter te komen.

    Het plan is mislukt en ik moet bij de valetijnsdisco als die er komt mezelf opengeven voor Sam.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Muh Kyra en ik verzonnen plannetjes om Maajid te vermoorden, want gister hadden we ruzie met hem en hoe vaker hij in ons gezichtsveld hij kwam, hoe meer we hem wilde vermoorden.
    Gister had ik een freaky droom en ik had het gevoel dat die echt ging uitkomen. Het was volgens mij een maandag, want we waren aan het plein aan de overkant en Sam was er. Dus maandag. We zeiden wat dingen.
    Sam: "Ik zat fout. Ik had je niet voor gek moeten houden en ik zie nu pas dat je eigenlijk heel anders bent dan de rest. Ik wil weer wat met je."
    Ik: "En hoe weet ik dat je me nu niet voor gek houd?"
    En toen wou ik weglopen, maar hij pakte me bij mijn arm zodat ik niet weg kon lopen. En toen gebeurde er iets filmachtigs.
    Sam: "Dankzij dit."
    En toen zoende hij me. Maar ik bleef dus wantrouwig en vijandig.
    Ik: "Die kus kan net zo goed...bij de hele act horen."
    En toen ik wou roepen dat hij me verdomme nou even met rust moest laten, kwam alleen het woord verdomme uit mijn mond want toen snoerde hij me de mond door me te kussen.

    En dit voelde niet als iets dat nooit zou gebeuren, het voelde net als alle dromen die bij mij echt gebeurd zijn. Ik begin echt bamg ervan te worden, serieus.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    damn kristen:O (kijkt naar lengte bericht)

    suckt it up en begint nu met lezen.:Y)


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    eerste bericht -- Mwahahaha mijn huis spookt oook xD ik meen het alle deuren die slaan soms open zonder dat het tocht of iets. En dan opeens voel je zo een koude tocht en letterlij zo van wwhooo dat geesten geluid xD
    en toen had ik dus het verleden van het huis opgezocht - ik wou dat ik dat nooit had gedaan:S

    tweede bericht -- vermoord maar niemand. Dan wordt je namelijk opgepakt en kan je niet meer achter die pc(N)
    En ik weet niet meer wat ik van Sam moet denken de ene keer aardig maar de andere keer weer niet. Pffff hij moet een besluit maken wat hij gaat doen.
    Maaar jah een mens heeft slecht en goede dingen en wij moeten ze beide maar accepteren.


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Vandaag bij sneeuwballengevecht liet ik mezelf helemaal inpepperen, en toen kwam Sam en probeerde me te vloeren met een hockeystick, maar dat lukte niet dus deed hij het maar op de ouderwetse manier en toen hij me op de grond probeerde te houden, zag ik in zijn ogen gewoon iets wat me hoop heeft gegeven en toen gooide maajid een sneeuwbal op me. Ja ik heb wraak genomen en die was zoet. Ik ga op valentine´s day echt alles wat ik eerder had moeten zeggen tegen Sam zeggen.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    En vandaag keek ik de hele tijd naar Sam, hij keek naar mij en snel draaiden we allebei onze hoofden weg en ik ken Sam, hij is verlegen als het om liefde gaat en ik ook, dus ik weet wel wat verlegen types dan doen.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ik wil trouwens het verleden van jouw huis weten xD, ja ik ben een nieuwsgierig type.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Just kill me now(no_chears)


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    me toetsenbord haat me


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Er is weer sneeuw hier(no_chears)

    Bij mij ook and I love it.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.