• Ik was helemaal blij want ik heb een goed cijfer voor geschiedenis (het hoogste cijfer van de klas) en voor economie. Ga ik naar mijn volgende les, heb ik dus per ongeluk mijn oordopjes vergeten in het andere lokaal. Op zich niet erg want de lokalen liggen tegen over elkaar maar daar lagen mijn oordopjes ook niet meer. Ik heb mijn tas, jas & zakken door zocht maar nee, daar zijn ze niet

    Dus is jullie dag ook verpest door zoiets?

    Edit: Ik voel me zo stom, ik heb net drie of vier keer mijn zakken gecontroleerd. En ik voel net weer, zitten ze opeens in mijn broekzak:|

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 15:23 ]


    Physics is awesome

    Mijn dag is verpest door mensen die niet weten wat het woord 'stop' betekend. fml.


    26 - 02 - '16

    Nou ja... dat is best kut idd.
    Alsof het lot niet wil dat je even gelukkig bent ofzo.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Mijn dag ging vandaag eigenlijk perfect (:


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Uneventful schreef:
    Nou ja... dat is best kut idd.
    Alsof het lot niet wil dat je even gelukkig bent ofzo.


    Ja en als het nou mijn eigen oordopjes waren geweest en niet die van mijn moeder die ik al een half jaar lang leen dan zou ik het ook echt minder erg vinden


    Physics is awesome

    Ja, ik had van het 1e tot het 7e les waarvan maar 3 uur echt les en 1 opvang uur. En als laatste hadden we Nederlands en wij hadden al gevraagt of we dat niet op een ander moment zouden kunnen doen of een vervangende opdracht maken zodat we 3 uur plus 2 pauzes eerder weg zouden kunnen. Maar ze zei dat ze dat niet wou, dus toen hebben we nog vet lang op school gewacht krijgen we te horen van klasgenoten dat we toch weg mochten en gewoon het huiswerk af moesten hebben. Zat ik voor niets van 10 voor 10 tot 2 op school.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Hustlers schreef:
    Ja, ik had van het 1e tot het 7e les waarvan maar 3 uur echt les en 1 opvang uur. En als laatste hadden we Nederlands en wij hadden al gevraagt of we dat niet op een ander moment zouden kunnen doen of een vervangende opdracht maken zodat we 3 uur plus 2 pauzes eerder weg zouden kunnen. Maar ze zei dat ze dat niet wou, dus toen hebben we nog vet lang op school gewacht krijgen we te horen van klasgenoten dat we toch weg mochten en gewoon het huiswerk af moesten hebben. Zat ik voor niets van 10 voor 10 tot 2 op school.


    *cyberhug* Dat is echt put! Nou ja, hopelijk morgen een betere dag


    Physics is awesome

    Tsja, als je ze laat liggen neemt iemand anders ze mee :'D

    Mijn dag is goed (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Eyes schreef:
    (...)

    *cyberhug* Dat is echt put! Nou ja, hopelijk morgen een betere dag

    Lol ook niet want dan zit ik 5 uur op school waarvan er 1 maar echt les is, want het eerste uur heb ik gym, dan twee tussenuren en een pauze van twintig minuten en dan een uurtje algemene natuurwetenschappen en dan een opvanguur duits en dan mag ik naar huis en mn moeder wil me niet ziek melden.
    Echt FML.
    En ik hoop voor je dat je je oortjes toch nog ergens terug vind, misschien even aan de leraar vragen die je had dat uur of aan één van je klasgenoten?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Hustlers schreef:
    (...)
    Lol ook niet want dan zit ik 5 uur op school waarvan er 1 maar echt les is, want het eerste uur heb ik gym, dan twee tussenuren en een pauze van twintig minuten en dan een uurtje algemene natuurwetenschappen en dan een opvanguur duits en dan mag ik naar huis en mn moeder wil me niet ziek melden.
    Echt FML.
    En ik hoop voor je dat je je oortjes toch nog ergens terug vind, misschien even aan de leraar vragen die je had dat uur of aan één van je klasgenoten?


    Ja, ga zo na deze les nog zoeken maar degene die naast me zat heeft ze ook niet gezien. Denk niet dat iemand ze heeft gestolen, waarom zou je in vredesnaam oordopjes stelen?


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Ja, ga zo na deze les nog zoeken maar degene die naast me zat heeft ze ook niet gezien. Denk niet dat iemand ze heeft gestolen, waarom zou je in vredesnaam oordopjes stelen?

    Ja nou het zou best kunnen dat iemand ze meegenomen heeft, omdat ie dacht ooh iemand is ze vergeten nu heb ik mooi nieuwe oordopjes.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Kun je niet even bij de gevonden voorwerpen kijken of zo?

    Mijn dag is ook best verpest. Ik heb een goed cijfer voor mijn PWS, een 7,8 ongeveer, maar doordat dat kreng van engels me een 5 heeft gegeven voor mijn presentatie, wordt het nu toch een 7 afgerond.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    HEAVYMETAL schreef:
    Mijn dag is verpest door mensen die niet weten wat het woord 'stop' betekend. fml.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Ik ben op mijn rijexamen gezakt omdat er zo'n klotefietser was die niet kon beslissen waar hij naar toe moest. -.-
    Maar ja, dat is typisch iets voor mij. Anyway, ik had wel maar 9 foutjes op de luistertoets van Engels, die 25% meetelt voor het examen.
    Yay! *O*


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik kwam op school.. toen vielen mijn eerste 2 uur uit (no_chears)
    Die mevrouw wist het al de hele week en had het ons gister gewoon kunnen vertellen, en ik had nog zo moeite uit bed te komen vannochtend, ik moest mezelf echt dwingen. En verder ben ik gewoon vreselijk moe en moet ik zo nog naar de muziekschool om een duet te oefenen.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik heb een 7 voor mijn SE Duits gehaald, waarvan ik dacht dat ik hem super slecht had gemaakt (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.