• Zayn Malik uit district 12 wordt getrokken als tribuut voor de grote, 75e Hongerspelen. De angst barst uit in district 12 doordat hij voor de meeste gezinnen het grootste aantal voedsel bezorgde door in zijn eigen tijd te jagen. Hij moet en zal de spelen gaan winnen. Hij bedenkt een bepaalde tactiek die tot een bepaald moment aan toe perfect werkt, maar wat als dat in een keer verstoord wordt?


    Now I need roles. (:

    # Meisjestributen van district 1 t/m 10.
    # Jongenstributen van district 1 t/m 11.
    # Stylisten van Zayn.
    # Mentor van Zayn.


    Invullen:

    Voornaam: Een beetje een aparte naam.
    Achternaam:
    Volledige naam:
    Leeftijd en geboortedatum: Tussen de 12 en de 18. Dus niet allemaal zestien of zeventien please!
    Districtnummer:
    Karakter:
    Uiterlijk: Een bekend persoon. Naya Rivera en Ariana Grande zijn bezet. Geen 1D-boys gebruiken als uiterlijk voor de jongenstributen.
    Familie: Leg duidelijk uit wat de familie voor hem/haar betekent.
    Sterkste punt in de arena: Bijv. boogschieten, speerwerpen etc.
    Extra: Alles wat nog van toepassing is.
    Titel?:
    Waarschuwen?:

    [ bericht aangepast op 26 jan 2012 - 15:01 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Scharry schreef:
    Is er al een meisjesberoepstribuut? En uit welk district kwamen die meestal? Dat ben ik vergeten:x.


    De beroepstributen komen uit district 1, 2 en 4. District 2 is al ingevuld door Tomlinson net, maar de rest nog niet! Dus ga je gang. (:


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Heb je nog rollen nodig? :Y) Zo ja, welke? ik wil er wel eentje invullen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Yowic schreef:
    (...)

    De beroepstributen komen uit district 1, 2 en 4. District 2 is al ingevuld door Tomlinson net, maar de rest nog niet! Dus ga je gang. (:


    Ik ga district 4 doen(:


    Food.

    Escritura schreef:
    Heb je nog rollen nodig? :Y) Zo ja, welke? ik wil er wel eentje invullen.


    Yeaaah, dankje!
    Ik zoek nog:
    # Mentor.
    # Jongenstributen van district 1, 2, 3, 4, 6, 7, 8, 9 en 10.
    # Meijestributen van district 1, 3, 4, 5, 7, 8.
    # Misschien een stylist.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Scharry schreef:
    (...)

    Ik ga district 4 doen(:


    Is goed! Meisjes of jongenstribuut?


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    I shall make a mentor for you. ^^ Mannelijk of vrouwelijk?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    I shall make a mentor for you. ^^ Mannelijk of vrouwelijk?


    Laat je gedachten en fantasie de vrije loop! Kies maar wat het beste uitkomt. (:


    Just keep your head up. Stick on the ice.



    Voornaam:
    Rizardo

    Achternaam:
    Briiori

    Volledige naam:
    Rizardo Xean Briiori

    Leeftijd en geboortedatum:
    19 [08-09]

    Districtnummer:
    12

    Karakter:
    Rizardo, ookwel "Riz" genoemd, heeft erg sterke stemmingswisselingen.
    Hij is een aardig persoon, maar kan zo omslaan naar een gemeen iemand, of juist sarcastisch, hyper, enthousiast, etc. Sommige van zijn stemmingwisselingen zijn zelfs gevaarlijk voor de mensen rond hem.
    (De bron van de stemmingswisselingen is zijn trauma aan de spelen die hij won op zijn 15de.)
    Als hij rustig is en geens temmingswisselingen heeft is hij gewoon een aardig en behulpzaam persoon die graag boeken leest en spelletjes speelt.
    Hij is wel vaak erg eenzaam, hij word dan erg stil.

    Uiterlijk:
    David Tennant

    Familie:
    David heeft geen familie meer, hij is vaak eenzaam. hij weet wel hoe belangrijk familie kan zijn en hecht er erg veel waarde aan. Dit hoor je vaak in het advies dat hij geeft.

    Sterkste punt in de arena:
    Speerwerpen

    [ bericht aangepast op 26 jan 2012 - 18:37 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Voornaam: Novi.
    Achternaam: Kendall.
    Volledige naam: Novi Lune Kendall.
    Leeftijd: 14. || Geboren op 2 januari 2000.
    Districtnummer: 3 of zo?
    Karakter: Novi is een erg opvallend meisje met een rijke fantasie. Ze heeft een groot hart, en zou nog geen vlieg kwaad kunnen doen. Ze staat altijd voor anderen klaar ,zelfs als dit betekend dat ze zichzelf daarvoor te kort moet doen. Een slechte eigenschap van Novi is dat ze gauw bang is.
    Uiterlijk:


    Taylor Spreitler.
    Familie: Novi is erg gesteld op haar familie, die uit haar ouders, en haar 5 zusjes bestaat. De 16 jarige Liv ,11 jarige Yas, de 9 jarige Fiep, en de 6jarige tweeling Manou & Flo. Novi zou niet weten wat ze zonder haar zusjes zou moeten, en ze heeft erg veel respect voor haar ouders.
    Sterkste punt in de arena: verstoppen? hahaweetikveel. ;x
    Extra: Ze hecht zich snel aan mensen.


    Voornaam: Ryder.
    Achternaam: Flynn
    Volledige naam: Ryder Lennon Flynn.
    Leeftijd en geboortedatum: 18. || Geboren op 5 mei 1993
    Districtnummer: 6?
    Karakter: Ryder is een erg sadistische en koudbloedige jongen. Hij geeft enkel om zichzelf en laat dit ook merken. Hij is behoorlijk agressief.
    Uiterlijk:


    Jamie Bell.
    Familie: Hij heeft beide ouders nog, en een jonger zusje, Izi, van 4. Izi was eigenlijk een 'ongelukje' maar haar ouders zijn dolblij dat ze er is, in tegenstelling tot Ryder.
    Sterkste punt in de arena: Idunno, iets met een mes ofzo :/


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Thanks Escritura and vocalizer voor jullie rollen! Iedereen: voel je vrij om nog rollen te maken. (:


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    No problem, I like making sexy people. 8D


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Yowic schreef:
    (...)

    Aaaah, ik wilde zo graag dat jij een rolletje invulde. ): Ik kan je wel een pb sturen met het 'gedoe' van de Hongerspelen? En anders kan je het aan Amy vragen, want aan haar vorige naam te zien kent ze het ook, haha.


    Al mijn namen zijn Hunger Games based, jaj. Hahaha.
    Everdeen - Cinna - Cresta - Mags en nu Cartwright, hell yesss. (:

    Oké, ik zal even een rolletje invullen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Voornaam: Marisha
    Achternaam: Levinanum
    Volledige naam: Marisha Tarasha Levinanum
    Leeftijd en geboortedatum: 14 jaar, geboren op 15 oktober 1997.
    Districtnummer: 4.
    Karakter: Ze lijkt heel onzeker en klein, maar is zelfverzekerd, en weet zeker dat ze zal overwinnen. Ze kan niet tegen haar verlies, ze zal en moet altijd winnen. Ze vertrouwt alleen zichzelf, en laat mensen snel in een slimme list leiden. Maar toch walgt ze soms van zichzelf, dat ze met niemand vrienden durft te zijn, omdat ze is opgevoed om nooit mensen te vertrouwen, en altijd van zichzelf te houden, niet te veel waarde hechten aan andere mensen, maar dat ze zelf altijd het beste is. Daarom is ze soms ook best jaloers.
    Uiterlijk:


    Familie: Haar familie was altijd heel belangrijk voor haar, omdat ze altijd zeiden wat het beste voor haar was, en haar hebben gemaakt zoals ze is. Maar, toen ze tot het besef kwam dat ze zelf helemaal niet zo goed was, en dat haar ouders schuld was, besloot ze om te doen alsof ze naar ze luisterde. Nu wil ze voor zichzelf winnen, en niet voor iemand anders.
    Sterkste punt in de arena: Oh god. Mensen dingen laten geloven, pacten sluiten, en zich er zelf dan niet aan houden, en die mensen zo vermoorden? Oh, dat wordt meer tactiek. Nou ja, ze doet iets zodat je haar eigenlijk altijd gelooft.
    Extra: Geen idee.
    Titel?: Weet ik ook niet. Wauw, inspiratieloos. Ook voor de foto al. Ik wist helemaal niks:x.
    Waarschuwen?: Mail will help me out.(: Kan je het wel melden als het verhaal online staat alsjeblieft? Dankjee<3


    Food.

    Cartwright schreef:
    (...)

    Al mijn namen zijn Hunger Games based, jaj. Hahaha.
    Everdeen - Cinna - Cresta - Mags en nu Cartwright, hell yesss. (:

    Oké, ik zal even een rolletje invullen.


    Thankyou, ik vind jou lief haha _O_

    [ bericht aangepast op 26 jan 2012 - 19:00 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Voornaam: Tiger
    Achternaam: Buckleby ('by' spreek je uit als 'bie')
    Volledige naam: Tiger Ashwan Buckleby
    Leeftijd en geboortedatum: Tiger is 15 jaar oud, maar hij is geboren in 1996. Hij wordt zestien op 26 november.
    Districtnummer: District nummer 1.
    Karakter: Tiger is een jongen die niet graag zijn emoties toont en ook zo stoer mogelijk wil overkomen. Hij houdt van hard werken en sporten en hij kan totaal niet tegen stil zitten. Tiger is een stoere, sterke jongen maar ondanks houdt hij wel van de aandacht van meisjes, al weet hij nooit hoe hij zich moet gedragen als hij in de buurt van meisjes is. Tiger kan slecht tegen liegen en arrogant gedrag, hij is een voorstander van democratie en is van zichzelf niet negatief, al denken sommige mensen van wel door zijn afstandelijke houding.
    Tiger is wel een aardige jongen die vaak de drang voelt om andere mensen te beschermen, al heeft dat ook z'n grenzen; Tiger is namelijk wel een beetje egoïstisch. Hij heeft een mooie lach en is bepaald niet de stilste, z'n grappen zijn oké, maar niet de beste. Hij kan slecht tegen verlies.
    Uiterlijk:


    Jake T. Austin (ik vond zijn houding op de foto ook zo goed bij de Spelen passen haha)
    Familie: Tiger is opgegroeid bij zijn moeder Thirza en zijn zus Dandelion. Tiger heeft zijn vader nog nooit gekend en zijn oudere broer, die met zijn vader vertrokken is, ook niet.
    Sterkste punt in de arena: Tiger is sterk, slim en handig. Je krijgt hem niet snel gevangen.
    Extra: Tiger is een koele killer.
    Titel?: Euhm, nee sorry haha (:
    Waarschuwen?: Graag.



    Not all those who wander are lost.