• Zayn Malik uit district 12 wordt getrokken als tribuut voor de grote, 75e Hongerspelen. De angst barst uit in district 12 doordat hij voor de meeste gezinnen het grootste aantal voedsel bezorgde door in zijn eigen tijd te jagen. Hij moet en zal de spelen gaan winnen. Hij bedenkt een bepaalde tactiek die tot een bepaald moment aan toe perfect werkt, maar wat als dat in een keer verstoord wordt?


    Now I need roles. (:

    # Meisjestributen van district 1 t/m 10.
    # Jongenstributen van district 1 t/m 11.
    # Stylisten van Zayn.
    # Mentor van Zayn.


    Invullen:

    Voornaam: Een beetje een aparte naam.
    Achternaam:
    Volledige naam:
    Leeftijd en geboortedatum: Tussen de 12 en de 18. Dus niet allemaal zestien of zeventien please!
    Districtnummer:
    Karakter:
    Uiterlijk: Een bekend persoon. Naya Rivera en Ariana Grande zijn bezet. Geen 1D-boys gebruiken als uiterlijk voor de jongenstributen.
    Familie: Leg duidelijk uit wat de familie voor hem/haar betekent.
    Sterkste punt in de arena: Bijv. boogschieten, speerwerpen etc.
    Extra: Alles wat nog van toepassing is.
    Titel?:
    Waarschuwen?:

    [ bericht aangepast op 26 jan 2012 - 15:01 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Yowic schreef:
    (...)

    Hij is goed hoor. Ik verander tijdens het verhaal soms nog wel sommige dingetjes zodat het beter uitkomt, maar het klopt gewoon wel redelijk hoor! Alleen je districtnummer is al bezet, zou je een andere kunnen kiezen? (:


    uhh maakt mij niks uit, kies jij maar een district ;p


    The universal language of art.

    ZAYNxBIEBER schreef:
    (...)

    uhh maakt mij niks uit, kies jij maar een district ;p


    Ik heb je district 8 gegeven. (:


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Voornaam: Briand
    Achternaam: Scott
    Volledige naam: Briand Case Scott
    Leeftijd en geboortedatum: Briand is 15. Hij is geboren op 24 augustus 1996
    Districtnummer: 2
    Karakter: Briand is iemand die het bloed flink onder je nagels vandaan kan halen. Hij is altijd kalm, maar heeft wel altijd een grote mond. Dat is zo irritant aan hem. Hij ziet er goed uit, hij heeft een mega ego, en denkt werkelijk dat hij alles is. Als hij dus wordt uitgekozen, schrikt hij helemaal niet, en barst hij van het zelfvertrouwen. Briand denkt niemand nodig te hebben en dit te kunnen winnen op eigen houtje. Briand is dan wel sterk, hij maakt altijd de verkeerde keuzes en trekt problemen aan. Hij komt hoe dan ook in de problemen, bij wat hij ook doet. Al heeft hij dat zelf niet door. Ook is Briand een jongen die nergens moeite voor doet. Hij denkt dat alles vanzelf gaat en alles dan in zijn voordeel werkt. Ook als hij iets mis heeft, zal hij het nooit toegeven. Hij zal altijd bij zijn standpunt blijven. Briand doet ook altijd dingen zonder eerst logisch na te denken. Briand doet eerst, en denkt dan pas na. Iets wat ook altijd in zijn tegendeel werkt. Briand is dan ook een jongen die altijd ongeluk heeft, alleen ziet hij dat zelf niet. Hij weet zijn verhaal altijd wel zó te draaien dat het lijkt op iets heldhaftigs wat hij heeft gedaan. Maar Briand is werkelijk gewoon een pussy. Hij is voor veel dingen bang, zoals het donker en vuur. Briand zou een aardige jongen zijn zonder al die kapsones. Maar helaas is Briand echt een vervelend en irritant jongetje.
    Uiterlijk:


    Roshon Fegan.
    Briand is ondanks zijn wat donkere huidskleur wel gewoon helemaal Amerikaans. Briand heeft zwarte haren die een beetje krullen. Al heeft hij het vrij kort, dus valt dat een stuk minder op. Maar als hij het lang zou laten groeien, zou hij een afrokapsel hebben. Briand heeft bruine ogen en een gespierd lichaam. Hij is ook heel sterkt, want hij traint best veel. Hij heeft een normale neus en een normale mond. Hij heeft wel een klein beetje flaporen, maar toch staat het hem op de een of andere manier wel goed. Hij is best groot. Hij is 1.78 meter.
    Familie: Briand heeft al zijn kapsones zeker van zijn ouders meegekregen. Al vanaf dat Briand geboren was, werd hij opgevoed als een soort van god. Hij was alles, en zo is hij aan zijn karakter gekomen. Zijn vader, Vic, is directeur van één van de beste scholen in district 2. Zijn moeder, Lillian, werkt thuis als kleding designer. Zo is het niet gek dat ze in district 2 leven, aangezien ze echt heel rijk zijn. En ook Briand weet dat maar al te goed. Hij geeft wel om zijn ouders, want hij wilt ze graag trots maken. Hij wilt niet falen en echt iemand zijn voor zijn ouders. Briand is enigstkind.
    Sterkste punt in de arena: Briand is het beste gewoon met zijn vuisten. Hij is sterk en weet ook echt wel hoe hij moet vechten.
    Extra: Nope.
    Waarschuwen?: JAAA! :3

    Wil je een Avox? Anders maak ik die :9~


    all I want is the taste that your lips allow

    Zoek je nog jongentributen , ik wil graag 1 doe want ik heb een cool idee , maar dan moet ze over zijn.. xp


    Danmarks Dynamite.

    Mag ik please please please een jongenstribuut uit distruct 7 maken ;o ?
    Dan maak ik hem morgen als ik op me pc zit


    Danmarks Dynamite.

    Voornaam: Azazias (Spreek uit: Azézias)
    Achternaam: Cain
    Volledige naam: Azazias Bartholomew Cain
    Leeftijd en geboortedatum: Azazias is in 1994 geboren en wordt binnenkort op 18 april achttien. Hij vindt dit nogal spannend omdat hij z'n kinderjaren niet graag achter zich wil laten.
    Districtnummer: Nummer 4.
    Karakter: Azazias is nogal kinderachtig en dat laat hij ook merken. Hij houdt van grappen en hij kan mensen goed opvrolijken. Zijn lach is aanstekelijk en hij wordt daarom ook als gezellig beschouwt. Maar; Azazias kan niet serieus doen, hij lacht veel dingen gewoon weg en daarom heeft hij nooit een echte lange relatie gehad. Als het te serieus werd, vonden de meisjes hem maar een klier en vertrokken ze, ondanks dat is Azazias wel een echte vrouwenmagneet.
    Azazias is niet iemand die een ander snel helpt, hij gaat vaak voor zichzelf maar hij is absoluut geen kluizenaar; hij kan niet tegen alleen zijn. Azazias maakt snel vrienden en heeft veel verstand van biologie en het menselijk brein, hij is namelijk erg geïnteresseerd in psychologie, hierdoor weet hij vele manieren om mensen te breken. Azazias kent het woord 'paniek' niet, maar hij is wel ongelooflijk bang voor wilde beesten en onweer.
    Uiterlijk:


    Channing Tatum.
    Familie: Azazias heeft zijn hele leven in District 4 gewoond en is daarom een beetje verwend. Zijn ouders Neo en Freya waren de eigenaars van een vissenloods, waardoor het gezin Cain één van de rijksten van het District is. Azazias was eigenlijk niet uitgeloot voor de Spelen, zijn jongere broer Pompey wel, maar omdat Azazias het eng vond om 18 te worden, gaf hij zich vrijwillig op. Hij heeft ook nog een jonger zusje Beatrise.
    Sterkste punt in de arena: Azazias heeft een erg goede conditie, kan goed zwemmen, netten maken, alles wat je in District 4 moet doen eigenlijk. Een ander sterk punt is dat hij goed kan onderhandelen, dat heeft hij van zijn vader geleerd. Azazias is best sterk en heeft veel doorzettingsvermogen. Hij kan goed overweg met een zwaard.
    Extra: Hij wordt door vrienden ook wel Azé genoemd.
    Titel?: Euhm, nee sorry haha (:
    Waarschuwen?: Graag.

    Haha, nog meer nodig?

    [ bericht aangepast op 27 jan 2012 - 11:47 ]


    Not all those who wander are lost.

    Voornaam: Maxim
    Achternaam: Marszalek
    Volledige naam: Maxim Oskars Marszalek
    Leeftijd en geboortedatum: Maxim is zestien jaar oud en geboren in 1995. Hij verjaart op 1 augustus.
    Districtnummer: District nummer 3.
    Karakter: Maxim wordt vaak bestempeld als een watje. Hij kan niet tegen zijn verlies, huilt snel en vindt alles zielig. Maar Maxim is gewoon een beetje overemotioneel, een eigenschap die hij van zijn moeder heeft geërfd. Maxim is wel een hele aardige en slimme jongen die weet wanneer hij helpen moet. Doordat hij uit District 3 komt, weet hij veel over technische dingen en heeft hij een goed richtingsgevoel, oog-handcoördinatie en een snel reactievermogen.
    Maxim heeft een goed immuunsysteem en een goede conditie, hij is eerlijk en oprecht, maar ook een heethoofd. Hij houdt niet zoveel van buiten zijn en daar maakt hij zich zorgen over, hij zit liever met zijn neus in de boeken. Maxim is niet iemand die het hoofd koel houd. Maxim gaat tijdens de Spelen waarschijnlijk op zoek naar bondgenoten, aangezien hij het prettiger vindt om samen te werken. Maxim is een vriend voor het leven, al is hij soms wat arrogant.
    Uiterlijk:


    Zac Efron.
    Familie: Maxim's vader Marceli is een keiharde werker die geen angst kent. Hij toont nooit emoties en aangezien Maxim een beetje een huilebalk is, kunnen de twee niet zo goed met elkaar opschieten. Maar toen het duidelijk werd dat Maxim moest meedoen aan de Spelen, werd dit een ander verhaal, Marceli wil namelijk niet dat zijn zoon doodgaat en doet er alles aan om hem in leven te houden. Maxim's moeder Katarzyna is een wrak geworden nadat ze te horen kreeg dat haar zoon moest meedoen. Zelf is ze namelijk ook heel emotioneel. Maxim's oudere zus Lena heeft haar broer nooit echt gemogen, en is blij dat ze van hem af is.
    Sterkste punt in de arena: Zoals ik al zei heeft Maxim een goed richtingsgevoel, een oog-handcoördinatie, een snel reactievermogen, veel conditie en door de boeken die hij leest weet hij waarschijnlijk veel weetjes en feitjes die niemand interesseert, maar die misschien wel belangrijk zijn. Maxim ontdekt tijdens de trainingen dat hij goed met een pijl en boog onderweg kan, en dat hij veel weet van planten.
    Extra: Maxim heeft nog nooit enig contact met meisjes gehad, dat vond hij altijd eng.
    Titel?: Euhm, nee sorry haha (:
    Waarschuwen?: Graag.

    Haha, ik verveelde me (:
    Hoop dat je het goed vindt!


    Not all those who wander are lost.

    Voornaam: Pamela
    Achternaam: Alise
    Volledige naam: Pamela Saule Alise, haar vrienden en familie noemen haar weleens Saule.
    Leeftijd en geboortedatum: Pamela is geboren in 1997 en verjaart op 7 mei.
    Districtnummer: District nummer 8.
    Karakter: Pamela is een lief meisje, maar met een enorm ego. Ze is arrogant, achterbaks en oneerlijk en dat maakt haar allemaal niks uit. Ze weet niet goed hoe ze zich uit moeilijke situatie moet redden, maar op een wonderlijke wijze lukt het haar altijd. Pamela heeft geen gevoel van humor, ze is best wel serieus. Pamela kan emoties goed opkroppen en wegstoppen, zodat ze altijd met een fake smile op haar gezicht rondloopt. Ze houdt van rennen en springen en ze is ook best wel actief, al houdt ze dat niet lang vol. Pamela is handig met dingen en ze hoeft nooit gebruikershandleidingen te lezen om iets te snappen. Het nadeel aan haar is, is dat ze moeilijk compromissen kan sluiten en dat het lang duurt voordat ze een keuze heeft gemaakt.
    Pamela is hard, kent geen genade en heeft veel discipline, aangezien ze in District 8 woont. Ze is een koele killer en kan niet tegen het woordje 'nee'. Het woordje 'liefde' staat ook niet in Pamela's woordenboek. Wat mensen wel een voordeel van Pamela vinden, is dat ze mensen goed kan troosten, dat ze erg eerbiedig is en dat ze zich goed kan inleven in andere mensen.
    Uiterlijk:


    Dakota Fanning.
    Familie: Pamela is niet voor niets zo hard geworden, haar ouders Andreas en Daina zijn gescheiden en hebben Pamela altijd alleen gelaten, het zijn dan wel haar ouders; Pamela merkt hier bijna niets van. Pamela is om de week bij haar vader en moeder maar het liefst is ze bij haar tante Kristina, die wel als een moeder voor haar voelt. Pamela heeft een halfbroertje Thomas uit de nieuwe relatie tussen haar vader en diens vriendin Joanna.
    Sterkste punt in de arena: Pamela is een koele killer, is slim, snel en kan mensen goed manipuleren. Ze kan langer zonder eten dan andere mensen.
    Extra: Pamela heeft thuis stiekem een vriendje genaamd McGally die ze vreselijk mist.
    Titel?: Euhm, nee sorry haha (:
    Waarschuwen?: Graag.

    Ik stop nu wel na drie rollen haha (nerd)


    Not all those who wander are lost.

    Tomlinson schreef:
    Wil je een Avox? Anders maak ik die :9~


    Sure you can make one! (:


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    WAT HEB IK NOG NODIG:
    # De styliste van het meisjestribuut van district 12.
    # Meisjestributen van district 1.
    # Jongenstributen van district 7.

    EDIT: DE ROL VAN ZAYNxBIEBER WORDT DISTRICT 8.
    EDIT 2: BlueMaroon GAAT JONGENSTRIBUUT DISTRICT 11 INVULLEN.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    BRADFORDBOY schreef:
    Mag ik please please please een jongenstribuut uit distruct 7 maken ;o ?
    Dan maak ik hem morgen als ik op me pc zit


    Iemand heeft al wat ingevuld voor 7, i'm sorry. Ik zou kunnen kijken of ik nog iets voor je heb...

    [ bericht aangepast op 27 jan 2012 - 14:20 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Voornaam: Sam. Dit is afgekort van Samuel.
    Achternaam: Hudson.
    Volledige naam: Samuel Noah Hudson.
    Leeftijd en geboortedatum: Sam is achtien jaar oud en verjaart op 11 December.
    Districtnummer: 7.
    Karakter: Sam is niet zo'n gemakkeljke jongen. Het is moeilijk om hem te doorgronden en het is zeker niet makkelijk om hoogte van hem te krijgen. Het ene moment is hij chagerijnig en wil alleen maar alleen zijn, het andere moment is hij harstikke vrolijk en probeert hij grapjes uit te halen met iedereen. Sam is een vrij slimme jongen, ziet het leven vrij negatief in en vindt mensen al snel irritant. Hij heeft een uitgesproken mening en laat het weten als hij iemand niet mag. Maar Sam laat het totaal niet weten of hij je mag, dus dat zal altijd een raadsel blijven. Hij is totaal geen casanova, maar weet wel de vrouwtjes rondom zijn vinger te winden - omdat hij gewoon altijd te goede dingen zegt, zonder moeite te doen.
    Uiterlijk:


    Wentworth Miller.
    Familie: Sam heeft nooit een geweldige band met zijn ouders gehad. Hij is de oudste van de drie kinderen en zijn jongere zusjes zijn altijd al de lievelingetjes geweest. Zijn vader werd boos om alles wat de jongen deed, terwijl hij eigenlijk nooit iets verkeerd deed, en heeft hem, toen hij nog wat jonger was, weleens geslagen. Sam zat hier altijd mee, maar durfde het nooit aan iemand te vertellen. Hij zocht steun bij zijn moeder, maar zij trok altijd partij voor Sam's vader. Hij heeft twee jongere zusjes. De oudste van de twee is Allison van veertien jaar oud. En de jongste is Danielle van tien. Sam kan vooral Allison niet uitstaan, maar heeft ook echt niks met Danielle.
    Amy Cimorelli & Elle Fanning.
    Sterkste punt in de arena: Sam heeft een hele goede conditie, hij kan vooral goed sprinten.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2012 - 14:21 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    IK GA ZELF MEISJESTRIBUUT DISTRICT 1 DOEN, WANT IK GA DE TRAILER MAKEN. IK WEET WELK UITERLIJK ER VOOR JONGENSTRIBUUT DISTRICT 11 WORDT GEBRUIKT.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Yowic schreef:
    IK GA ZELF MEISJESTRIBUUT DISTRICT 1 DOEN, WANT IK GA DE TRAILER MAKEN. IK WEET WELK UITERLIJK ER VOOR JONGENSTRIBUUT DISTRICT 11 WORDT GEBRUIKT.


    Oeh trailer :9~


    Not all those who wander are lost.