• Members of the WAG-gang
    Broussard - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    iheartniam - Amber - WAG van Lionel Messi.
    Queensbury - Elena - WAG van David Villa.
    Tocopilla - Lynn - WAG van Xavi Hernández.
    Corvette - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Courtois - Nikki - WAG van Cesc Fàbregas & Jelle Vossen.
    McQueen - Anne - WAG van Christian Eriksen & Mario Götze.
    RVertonghen - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2012 - 20:21 ]


    Everything is worse without music.

    RVertonghen schreef:
    (...)

    Omdat jij dat toen toch was? Dat nummertje 69? Volgens mij staat dat zelfs in m'n wagpedia. Ff kijken.

    Wat ik wél weet is dat Malissa en Bojan graag bedspelletjes doen. Een van de dingen die ze daar spelen is standje nummer 69. Dat is hét standje van Malissa en Bojan. Malissa heeft helaas een beetje pech gehad, want eigenlijk mocht ze EC 69 openen, maar omdat ze er niet was is ze dat misgelopen. Helaas. Maar ach, je kan niet altijd geluk hebben.
    _O_


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    HAHAHAHAHAHAH omg.


    Hope goes lost but never dies.

    RVertonghen schreef:
    (...)

    Taart op mijn verjaardag, moet je wel voor me zingen!


    Laat ik midden in Duitsland een liedje voor Reina zingen in het Nederlands. Kijken die mensen me ook zo aan van WTF doet dat stomme Nederlandse kind nou weer in ONS land?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Wordt je dronken als je heel veel Tia Maria achter elkaar naar binnen giet en dan gaat slapen?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    McQueen schreef:
    (...)

    Laat ik midden in Duitsland een liedje voor Reina zingen in het Nederlands. Kijken die mensen me ook zo aan van WTF doet dat stomme Nederlandse kind nou weer in ONS land?


    Klinkt best goed. (:


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    RVertonghen schreef:
    (...)

    Omdat jij dat toen toch was? Dat nummertje 69? Volgens mij staat dat zelfs in m'n wagpedia. Ff kijken.

    Wat ik wél weet is dat Malissa en Bojan graag bedspelletjes doen. Een van de dingen die ze daar spelen is standje nummer 69. Dat is hét standje van Malissa en Bojan. Malissa heeft helaas een beetje pech gehad, want eigenlijk mocht ze EC 69 openen, maar omdat ze er niet was is ze dat misgelopen. Helaas. Maar ach, je kan niet altijd geluk hebben.

    HAHA, ik vraag me deels af waarom ik ook altijd zulke mongolische opmerkingen maak. Maar omg hahahaha! I think it's still funny :')


    Everything is worse without music.

    McQueen schreef:
    (...)

    Laat ik midden in Duitsland een liedje voor Reina zingen in het Nederlands. Kijken die mensen me ook zo aan van WTF doet dat stomme Nederlandse kind nou weer in ONS land?

    Awesome idee!


    Everything is worse without music.

    RVertonghen schreef:
    (...)

    Klinkt best goed. (:


    Whahaha, ik zie het al helemaal voor me. Die mensen moeten me al niet omdat ik geen Duits kan en een grensgeval ben wat ze kunnen horen aan mijn niet bestaande accent en dan ga ik ook nog vrolijk voor jou zingen. Weetje, eigelijk moet ik het gewoon doen. Wat wilde die mensen mij maken?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    RVertonghen schreef:
    (...)

    Taart op mijn verjaardag, moet je wel voor me zingen!
    Ik ga ook voor je zingen! _O_


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik mis het schrijven aan wagpedia's. Miss ga ik wel nieuwe schrijven, ik heb meer informatie wat ik er in kan zetten.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Broussard schreef:
    (...)
    Awesome idee!


    Kom ook naar Duitsland en kom met mij meezingen x'D


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    McQueen schreef:
    (...)

    Whahaha, ik zie het al helemaal voor me. Die mensen moeten me al niet omdat ik geen Duits kan en een grensgeval ben wat ze kunnen horen aan mijn niet bestaande accent en dan ga ik ook nog vrolijk voor jou zingen. Weetje, eigelijk moet ik het gewoon doen. Wat wilde die mensen mij maken?
    HAHA, laat iemand het filmen!


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    RVertonghen schreef:
    Ik mis het schrijven aan wagpedia's. Miss ga ik wel nieuwe schrijven, ik heb meer informatie wat ik er in kan zetten.


    JOAH!(nerd)


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Corvette schreef:
    (...)HAHA, laat iemand het filmen!


    En dan gaan jullie mij zeker uitlachen. No way!(nerd)


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    RVertonghen schreef:
    Ik mis het schrijven aan wagpedia's. Miss ga ik wel nieuwe schrijven, ik heb meer informatie wat ik er in kan zetten.

    Haha, maak gewoon een echte wiki voor ons aan! Just kidding, maar ik mis het schrijven aan onze WAG story ook ):


    Everything is worse without music.