• Beste,...

    Kvraag me al lang af of ik nog zal groeien??? Ik ben zo een 1m64 en 15jaar,... En een jongen!

    Is er nog kans dat ik zal groeien,... en hebben jullie tips om eventueel langer te worden???

    [ bericht aangepast op 26 jan 2012 - 6:54 ]

    Ja, maar amper. Was bij mij ook. Ik heb al 4 jaar dezelfde lengte.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Negligible schreef:
    (...)
    Jawel. Hormonen slikken, dan groei je wel (:

    Hormonen spuiten zul je bedoelen :Y)
    Je zult niet veel meer groeien waarschijnlijk, ik was op mijn vijftiende al uitgegroeid.


    Take risks and conquer your fears.

    Volgens mij stop je met groeien als je achtien jaar bent.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Je groeit nog wel wat, maar niet veel meer.

    Ik zie niet in waarom je langer wil zijn trouwens, stel dat je 1.66 wordt, dan vind ik dat best een mooie lengte hoor (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik ben 16 en 1.75, dat vind ik een prima lengte voor mezelf ;3


    26 - 02 - '16

    Ik ben 1.70 en 13! Ze zeggen dat ik 1.75 word.


    Firm believer of all that is magic

    Ik vind je een mooie lengte hebben? Niet zeuren, ik zou graag willen ruilen, ben namelijk net 1.58 en zal hooguit nog 1 a 2 cm groeien, hoewel ik dat betwijfel, aangezien ik sinds mijn dertiende al niet meer gegroeid ben. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Het is toch een mooie lengte. Aan de ene kant wil ik klein zijn maar aan de andere kant groot want ik vind het niet leuk als mensen langer dan me zijn


    Physics is awesome

    Frigga schreef:
    Je groeit sowieso tot je 18, maar meestal 2 jaar naar je eerste keer ongesteld zijn groei je niet meer heel veel/krijg je geen groeispurt. Het kan wel maar over het algemeen niet.
    Dus ja, je groeit nog en nee, je kan niks doen om groter te worden. Dat licht vast in je genen, doe je niks aan.


    Hier zit het bewijs dat, met dat ongesteld zijn niet klopt. Toen ging ik juist pas groeien. :P
    Maar meid niet bang zijn je groeit nog tot je 18de/21ste. Tijd zat.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ligt er helemaal aan.
    Mijn vriendin is sinds haar 15e niks meer gegroeid,
    terwijl ik een jaar geleden nog wel ong. 4 cm korter was. :')


    Tell me about it, stud.

    Als je dat echt wil weten vraag je dat best eens aan de dokter.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Zialled schreef:
    Ik ben 1.70 en 13! Ze zeggen dat ik 1.75 word.

    me 2!! aleen das jammer,, want als ik dan met Niall krijg ben ik groterxD niet leuk!
    alleen "I'll ceep dreaming" heheh ik zou toch nooit met hem krijgen:( (huil)
    maarja... ik ben lang genoeg voor een model.. alleen een klein groot probleem... ik ben niet bepaald dun =D en ook niet de knapste D:
    ik zeg niet dat ik leijk en dik ben. aleen 't kan knapper, en dunner... but I know I'm sexy! =D

    [ bericht aangepast op 24 jan 2012 - 19:48 ]


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Dus, er is echt geen mogelijkheid of enige tips?

    Waarschijnlijk groei je sowieso nog wel, helemaal gezien je een jongen bent en het bij hen toch vaak wat later komt. Toen ik in de derde/vierde zat was ik ook groter dan de meeste jongens, en nu allang niet meer. En toch ben ik zelfs op mijn zeventiende nog wat gegroeid. Maar nee, je kunt er zelf niks aan doen.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Fluorescent schreef:
    Je groeit nog wel wat, maar niet veel meer.

    Ik zie niet in waarom je langer wil zijn trouwens, stel dat je 1.66 wordt, dan vind ik dat best een mooie lengte hoor (:


    "Ignite, my love. Ignite."