• Beste,...

    Kvraag me al lang af of ik nog zal groeien??? Ik ben zo een 1m64 en 15jaar,... En een jongen!

    Is er nog kans dat ik zal groeien,... en hebben jullie tips om eventueel langer te worden???

    [ bericht aangepast op 26 jan 2012 - 6:54 ]

    Jongen of meisje?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ja, je gaat waarschijnlijk nog groeien.


    Physics is awesome

    Negligible schreef:
    Jongen of meisje?


    Als je meisje bent hoelang ben je al ongesteld?


    (Be)lieve in (you)rself

    Eyes schreef:
    Ja, je gaat waarschijnlijk nog groeien.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Normaal zal je wel nog groeien, alleen niet veel.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Je groeit sowieso tot je 18, maar meestal 2 jaar naar je eerste keer ongesteld zijn groei je niet meer heel veel/krijg je geen groeispurt. Het kan wel maar over het algemeen niet.
    Dus ja, je groeit nog en nee, je kan niks doen om groter te worden. Dat licht vast in je genen, doe je niks aan.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    The toffeetrekker uit Willie Wonka's fabriek. (cat)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Frigga schreef:
    Je groeit sowieso tot je 18, maar meestal 2 jaar naar je eerste keer ongesteld zijn groei je niet meer heel veel/krijg je geen groeispurt. Het kan wel maar over het algemeen niet.
    Dus ja, je groeit nog en nee, je kan niks doen om groter te worden. Dat licht vast in je genen, doe je niks aan.

    Jawel. Hormonen slikken, dan groei je wel (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Waarschijnlijk groei je nog wel ja..


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Flemish schreef:
    Normaal zal je wel nog groeien, alleen niet veel.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Negligible schreef:
    (...)
    Jawel. Hormonen slikken, dan groei je wel (:

    Dan had je eerder mee moeten beginnen, het kan nu nog misschien een 1 of 2 centimeter schelen, maar echt veel langer word je er nu niet meer van.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    De kans is er wel, maar je zal waarschijnlijk niet veel langer meer worden. Tips om te groeien zijn er niet, tenzij je je wil laten uitrekken als de Japanners doen. Niet aan te raden trouwens..


    No growth of the heart is ever a waste

    Google is your best friend!
    Die kan precies vertellen dat je nog een groeispurt krijgt.


    Your make-up is terrible

    Dat ligt eraan of je een jongen of een meisje bent en of je je groeispurt al hebt gehad, dus zo gauw kan ik het niet oordelen. Maar je groeit sowieso nog tot je 18e, dus je zal heus nog wat groter worden en anders is 1,64 m ook helemaal niet zo verkeerd toch?


    “Love is a contradiction.”

    Ik ben 1.57 en vijftien :'). Ik vraag 't me al een jaar af.


    The odds are néver in our favor.