• © Copyright Dracy
    _________________________________________________________________________
    Chapter 30!
    _________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    _________________________________________________________________________
    Wat Regels:


    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.

    _________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Ga dan naar Deze Link.
    _________________________________________________________________________
    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    _________________________________________________________________________
    Als Dracy niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Bailas of aan MisPattinson.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2012 - 12:24 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    ( hey hoi! :D what happened? en Elise je kon nog met Irial door d8 ;) )


    Ich liebe dich 27.12.23

    Charlotte

    Ik ga in foetushouding liggen en wieg mezelf een beetje. Dat mijn mobiel uit mijn broekzak glijd en op het gras naast me belandt kan me niks schelen. Mijn gedachten worden overspoeld door woorden en beelden die ik er niet wil.
    Je bent een harteloos kreng Charlotte. Je denk alleen aan jezelf. Nee, dat doe ik niet. Hoe kan ik hem in godsnaam helpen als hij het zelf niet wil? Waarom kan ik hem niet eens duidelijk vertellen wat ik voor hem voel? Waarom maken we steeds ruzie? Waar blijft het antwoord op mijn vragen? Het had ik moeten zijn in plaats van Pablo.
    De gedachtenstorm maakt plaats voor de zachte melodie van het slaapliedje dat mijn moeder altijd voor me zong met haar zoetgevooisde stem. Ik voel de realiteit plaats maken voor een droom.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 17:25 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [iam back. lilly izt nog steeds op de gang welk lesuur is het??]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [fijn q liep net helemaal vast]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Michael
    Langzaam loop ik het ziekenhuis binnen.
    "Meneer Brown." hoor ik achter me.
    De dokter die ook op het plaats delict was staat achter me.
    "Gecondoleerd." zegt hij en hij steekt een hand naar me uit.
    "Dank u." zeg ik zachtjes terwijl ik zijn hand schud.
    "Wilt u Pablo zien?" vraagt hij.
    De vraag is eigenlijk overbodig. Natuurlijk wil ik Pablo zien. Ik loop achter de arts aan. Een kamer op de begane grond lopen we binnen. De Arts doet een gordijn opzij. Daar ligt Pablo. Alsof hij slaapt maar dan met snoertjes. Overal zijn de snoertjes. Pablo heeft een wit hemd aan en hij ziet er bleek uit. Ik ga naast hem zitten en ik knijp in zijn hand. Het voelt koud en hard.
    "Ik laat jullie alleen." zegt de arts en hij sluit de deur.
    De tranen beginnen te stromen.
    "Waarom Pablo? Waarom jij?" fluister ik tegen hem.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Kyle

    "Volgens mij heeft iemand ze gevonden." Zegt Irial lachend.
    Ik kijk hem even aan, maar lach dan toch even.
    "Wou zij mij-" Ik wijs naar de kant waar het meisje op ging en dan naar mezelf. Ik kijk Irial met opgetrokken wenkbrauw en grinnik.


    Ich liebe dich 27.12.23

    [jah? Ben i ker en dan is het dood hier... :S xD]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Lilly
    Ik zuchtte diep. Als ik geweten had waarover dit was gegaan had ik mijn kop gehouden. Maar ach ik ben een flapuit en een ruzie zoekster. Michael had gelijk sorry helpt niet. iK gebruik het te vaak. Dan geloven mensen je vanzelf niet. Ik steunde met mijn hoofd in mijn handen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [komt omdat iedereen waarschijnlijk wacht op elkaar]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Michael
    Na een tijdje verschijnt de arts weer in de deuropenin. Hij wenkt me naar buiten. Ik sta op en loop naar hem toe.
    "We brengen Pablo morgen naar zijn familie in Mexico. Wist hij dat hij hier als illegale immigrant was?"
    Ik schud mijn hoofd. Illegale immigrant klinkt wel als Pablo.
    "Dat maakt nu ook niet meer uit." wuift de arts het weg.
    "Je kan nog afscheid nemen en dan breng ik hem weg."
    Ik draai me om en loop de kamer weer in.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Isabelle

    Ik sta verbrouwereerd voor me uit te staren in de gang.
    Ik zucht diep en loop stampend de gang door, in stuikel ineens bijna over Lilly.
    "Lills." Zeg ik en kijk haar aan. "Alles oké? Wat een sukkel is die Michael. Hij kan toch op zn minst je excuses aan nemen. Je meot je nu niet rot gaan voelen daarover ja." Zeg ik en zak naast haar neer.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 18:06 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Lilly
    IK zuhct en kijk Isa verdrietig aan. 'Hij had geiljk ik had mijn kop moeten houden' zei ik zacht en kijk naar de grond. Hoe kon ik me daarover nou niet rotvoelen?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabelle

    "Waarover, dat jeniet geloofde dat er iemand op sterven ligd?" Ik doe een plukje haar achter haar oor. "Lills, ieder mens maakt fouten. Maar die kun je alleen oplossen als de ander meewerkt. Als hij jou excuses neit wilt aannemen, dan is hij zielig. Je deed het niet express."

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 18:09 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Lilly
    'Ik had het moeten zien dat ze verdrietig waren' ik schudde mijn hoofd. Ik had beter moeten opletten. Ik was zelf zielig niet hun.
    [oke dit was te kort ben inspi loos]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Eten. tot strax. ;)]


    Ich liebe dich 27.12.23