• Ik was hier fijn op Q in het forum te zoeken, roept mijn boer opeens ( die het nieuws aan het kijken was) dat ik moest komen kijken.
    Nu ja het nieuwe Chinese jaar is er weer, dus weer een nieuw dier. Dit jaar is het dus het jaar van de draak.
    Waren ze zo op het nieuws aan het vertellen : ' Ja er zijn al veel draakjes geboren' , ' er zullen dit jaar veel draakjes geboren worden' , ...

    Ik lachte me dood!


    wat vinden jullie ervan?

    [ bericht aangepast op 24 jan 2012 - 19:58 ]


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    ._.


    26 - 02 - '16

    Paramouse schreef:
    (...)

    Een draak is een ander woord voor een lelijke lesbienne . : S


    Maar dan zou alles gemeen opgevat kunnen worden...


    Happy Birthday my Potter!

    Ik ehm.. snap het niet. Maar ik ben een haan.


    Life is hard and then we die

    Ik ben een paardje (krul). Draken zijn goed voor een knalharde revolutie -likes that a lot!-


    Wie du mir, so ich dir.

    En misschien even een idee om je beginpost aan te passen met jou idee van het woord 'draak', omdat bijna niemand daarvan op de hoogte is en ze je nu totaal niet begrijpen en zichzelf misschien zelfs wel aangevallen voelen daardoor (nerd).


    Wie du mir, so ich dir.

    Mijn klasgenoot ging foto's van zulke lelijke mensen tweeten. Dus ik vragen waarom. "Ja het is de jaar van de draak. En die vrouwen zijn allemaal draken van een mensen." Toen moest ík wel even lachen ja.


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik ben een tijger.


    Firm believer of all that is magic

    Jonsu schreef:
    En misschien even een idee om je beginpost aan te passen met jou idee van het woord 'draak', omdat bijna niemand daarvan op de hoogte is en ze je nu totaal niet begrijpen en zichzelf misschien zelfs wel aangevallen voelen daardoor (nerd).


    ik had er niet aan gedacht dat er niet zoveel mensen op deze site in Limburg wonen. Dus nu ben ik er dus achter gekomen dat dit gewoon in limburg voorkomt en dus blijkbaar niet in Nederland.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Paramouse schreef:
    (...)

    ik had er niet aan gedacht dat er niet zoveel mensen op deze site in Limburg wonen. Dus nu ben ik er dus achter gekomen dat dit gewoon in limburg voorkomt en dus blijkbaar niet in Nederland.
    Maakt verder toch ook niet uit (krul), maar als je je beginpost aanpast dan snapt meteen iedereen wat je bedoelt. (pirate)


    Wie du mir, so ich dir.