• Ik was hier fijn op Q in het forum te zoeken, roept mijn boer opeens ( die het nieuws aan het kijken was) dat ik moest komen kijken.
    Nu ja het nieuwe Chinese jaar is er weer, dus weer een nieuw dier. Dit jaar is het dus het jaar van de draak.
    Waren ze zo op het nieuws aan het vertellen : ' Ja er zijn al veel draakjes geboren' , ' er zullen dit jaar veel draakjes geboren worden' , ...

    Ik lachte me dood!


    wat vinden jullie ervan?

    [ bericht aangepast op 24 jan 2012 - 19:58 ]


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    ILOVENIKKI schreef:
    Ik vind het een belediging voor de draken om hun als scheldwoord te gebruiken.
    Het zijn edele, mythische wezens. Yes, I like them.
    Ikzelf ben een hond.


    Je vind het een beledeging voor de draken, wezens die niet eens bestaan, maar het is wel okay om mensen er mee uit te schelden? :W
    Get your priorities straight.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    Je vind het een beledeging voor de draken, wezens die niet eens bestaan, maar het is wel okay om mensen er mee uit te schelden? :W
    Get your priorities straight.

    Als je mijn vorige reacties had gelezen en reacties op soortgelijke onderwerpen dan had je geweten dat ik absoluut niks heb tegen dat soort mensen. Mijn moeder is Bi-seksueel en haar vriendin is lesbisch. Een paar oude vrienden van me waren ook lesbisch of bi-seksueel. Don't judge me if you don't really know me AND get your facts right.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ben een zwijn, wat redelijk ironisch is omdat ik in het Nederlands een Boogschutter ben. Ik jaag en eet mezelf dus op.:W


    everything, in time

    Ik ben een Haan. (krul) En.. riep je boer? sorrycouldn'thelpit


    ars moriendi

    Ik ben ook een Haan

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 22:26 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Hirasawa schreef:
    Huh ik snap het niet. (cat)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Authors schreef:
    Een draak is toch een lelijk iemand :'D?
    & ik ben vandaag jarig dus dubbel feest yay.[/quote

    Nou ja zeg
    waar slaat dat op?
    Mijn zusje en mijn nicht zijn draken
    de Chinese horoscoop dan


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    En wie heeft verzonnen dat arme draken vergeleken worden met lelijke lesbiennes
    ik ben een geit


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Op de Chinese kalender ben ik een zwijn :')
    Net als mijn moeder
    *knor knor*

    Mijn vader is een aap
    En mijn zus een konijn.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Mijn moeder is een geit, vader paard, zusje haan, zusje os, zusje draak


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik ben een hond! En mijn moeder is ook een hond (heb het even opgezocht maar dat lijkt me te toevallig) en mijn vader is een aap


    Physics is awesome

    Ik ben een os. Mijn moeder een tijger, mijn vader een konijn, mijn broer een aap en mijn zus een slang. (en ik ken niemand die zo bang voor slangen is als zij, haha xd)


    Turn your face to the sun and the shadows fall behind you.

    Humble schreef:
    Ik ben een zwijn, wat redelijk ironisch is omdat ik in het Nederlands een Boogschutter ben. Ik jaag en eet mezelf dus op.:W



    =D grappig


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Ik hou van de Chinese Dierenriem <3
    Zelf ben ik het varken ^(oo)^


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    ik ben een os.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see