• Belangrijk: dit topic kan ook in het topic school, maar ik vond het hier beter staan. Sorry moderators als het vekeerd geplaatst is.

    Ik moet voor school met een vriendin een verhaal schrijven. We hebben het eerste stuk al, maar nu komen we niet verder. Het gaat over een weeskind. Maar nu moeten we bedenken hoe zijn ouders dood zijn gegaan. Zouden jullie een manier kunnen neerzetten? Het is natuurlijk geen vrolijk onderwerp, ik weet het, maar probeer creatief te zijn. Dankje.


    Being happy is a choice ~

    Een epidemie waar aan veel mensen zijn gestorven, waar tegen kinderen werden gevaccineerd waardoor die het groten deels hebben overleefd?
    Vliegtuig ongeluk dat het kind heeft overleefd omdat die kleiner was en dus minder harde klappen op ving (klinkt raar maar volgens mij is het wel zo xD)?
    Of zelfmoordactie, waarbij een van de ouders eerst de ander heeft vermoord en daarna het kind wilde doen, maar die vluchtte ofzo.

    Verder heb ik geen inspi meer xD


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Ik heb eens geschreven over een schizofreen kind met een persoonlijkheidsstoornis die haar ouders vermoordde. (cat)


    Your make-up is terrible

    Ze zijn het doelwit geweest van een samurai, die door zijn daimyo is opgedragem de ouders uit te moorden _O_.
    Of, als het zich niet in Japan afspeelt: een huurmoordenaar heeft ze om zeep geholpen, omdat ze te veel wisten van een geheim overheidsproject.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ze zijn gezonken op een cruiseschip?

    *Heeft net het nieuws zitten kijken*

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 22:46 ]


    Tell me about it, stud.

    om terug te komen op dat huis dat in brand vloog...
    Iemand wilde een vuurtje stoken voor de kick en het liep wat uit de hand?
    Of iemand met een mentale handicap (achterlijk, niet goed bij zn verstand, maar zo mag ik het op school ni schrijve) die graag me vuur speelt en ni besefte wa hij deed?
    Of moord, mss een ex-lief van een van de ouders die op wraak uit was?
    Of verkeerde moord, ze moesten de buren hebben, of mense die in een straat wonen me ne gelijkaardige naam ofzo...

    Hoop dat je er iets mee bent ;)


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Nadat haar moeder tegen haar vader is was gegaan, werd haar vader agressief en heeft haar moeder met drie messteken vermoordt. De politie arriveerde door de buren die ze gebeld hadden na geschreeuw. Ze hebben zijn/haar vader opgepakt en zit nu levenslang in de cel.
    Ja, heel onwaarschijnlijk maar ik heb maar wat bedacht.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Er kwam een demon in het huis die de moeder vermoorde, waardoor het huis in de fik vloog en de pa de kinderen naar buiten bracht maar de kat nog wilde redden, maar daardoor ging hij dood.


    SLOAN.