• Look too good to eat,
    I just can't believe we can't talk about nothing.
    You spend more time on your look than the rest of my girlfriends,
    There's just nothing there, you play with your hair,
    stuck in front of the mirror.

    Could've had it,
    should've had it,
    would've had it,
    if you were a little less,
    Dumb.


    Sammie en Harry waren eens een stel, dolgelukkig en smoorverliefd op elkaar. Het probleem voor Sammie was dat Harry vooral met zichzelf bezig was en over niks anders dan zichzelf kon praten. Sammie maakte het dan ook uit na een relatie van vijftien maanden met hem. Kort erna verhuisde Harry vanuit het kleine dorpje. Sammie was hem vergeten en Harry was haar vergeten, totdat ze elkaar weer tegen komen bij een concert van One Direction. Hoewel het mooi zou zijn als de oude liefde weer terug komt, blijkt dit niet zo te zijn. Harry is geen spat veranderd en Sammie daarintegen, ook niet. Achter hun rug om sluiten Niall en Zayn een weddenschap. Niall wedt ervoor, met zijn hart van goud, dat de twee nog verliefd op elkaar zijn en bij terug als een stelletje komen. Zayn gokt erop dat Harry haar jaloers zal maken en haar laat inzien dat ze de grootste womanizer heeft laten lopen. Gelukkig heeft Sammie zo haar eigen plannen.


    Dit verhaal heb ik al eens geschreven, maar wil hem toch nog graag herschrijven en dat met nieuwe rollen. Dus als je interesse hebt, vul in. :Y)

    Rollen.
    # Twee beste vriendinnen hoofdpersoon.
    # Vriendinnetje Louis en Niall.
    # Twee goede vriendinnen van de jongens.

    Informatie.
    Rol:
    Voornaam:
    Achternaam:
    Volledige naam:
    Leeftijd en geboortedatum:
    Uiterlijk: Een bekend persoon, erbij vermelden wie het is. Heather Morris is bezet.
    Extra: Alles wat jij nog belangrijk vindt. Van familie, hobby's tot verleden.
    Titel?
    Waarschuwen?
    [/b]

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 20:17 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik wil geen rol, maar hem dolgraag lezen =D.


    Alleen maar tranen van geluk

    050 schreef:
    Ik wil geen rol, maar hem dolgraag lezen =D.


    Ah that's sweet. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Sannie, mijn rol is bijna af voor vriendin van Sammie. (: Wil je nog een andere rol naast gf van één van de twee, want die ga ik sws toch proberen want ik ben eigenwijs. :Y)


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Riverfire schreef:
    Sannie, mijn rol is bijna af voor vriendin van Sammie. (: Wil je nog een andere rol naast gf van één van de twee, want die ga ik sws toch proberen want ik ben eigenwijs. :Y)


    Eeeeeeeh, ik heb nog een kleine rol voor je, die er echt maar één of twee keer in voor komt, misschien meer? Een gestoorde fangirl die denkt dat Harry haar leuk vindt? (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    De rollen. (:

    # Twee beste vriendinnen hoofdpersoon. Megan Elouise Chamberlain - Mags en Harper Eloise Morris - Riverfire.
    # Vriendinnetje Louis en Niall. ? en ?
    # Twee goede vriendinnen van de jongens. Jacky Eloise Marshall - Lebanese en ?

    Voor de rollen waar een vraagteken bij staat, weet ik nog niet wie ik pak. (: Mag nog ingevuld worden.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Eeeeeeeh, ik heb nog een kleine rol voor je, die er echt maar één of twee keer in voor komt, misschien meer? Een gestoorde fangirl die denkt dat Harry haar leuk vindt? (:


    Is good (: Dan zal ik er ooit nog een x twee voor je maken. :Y)


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Dumbledore schreef:
    De rollen. (:

    # Twee beste vriendinnen hoofdpersoon. Megan Elouise Chamberlain - Mags en Harper Eloise Morris - Riverfire.
    # Vriendinnetje Louis en Niall. ? en ?
    # Twee goede vriendinnen van de jongens. Jacky Eloise Marshall - Lebanese en ?

    Voor de rollen waar een vraagteken bij staat, weet ik nog niet wie ik pak. (: Mag nog ingevuld worden.


    THAAANKS! I love you _O_ -oef even mijn tweede naam veranderen want die lijkt verdacht veel op die van amy-

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 18:56 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Dumbledore schreef:
    De rollen. (:

    # Twee beste vriendinnen hoofdpersoon. Megan Elouise Chamberlain - Mags en Harper Eloise Morris - Riverfire.
    # Vriendinnetje Louis en Niall. ? en ?
    # Twee goede vriendinnen van de jongens. Jacky Eloise Marshall - Lebanese en ?

    Voor de rollen waar een vraagteken bij staat, weet ik nog niet wie ik pak. (: Mag nog ingevuld worden.


    Hahahaha, ik vind het echt grappig dat die tweede namen van de tot nu toe bekende personen allemaal hetzelfde worden uitgesproken / hetzelfde zijn. Ik zal even vriendin van de boys maken.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rol: Vriendin van één van de boys. (: Kies maar bij wie ze beter past ofzo. -als je d'r gebruikt-
    Voornaam: Valerie.
    Achternaam: Everdeen.
    Volledige naam: Valerie Rosalin Everdeen.
    Leeftijd en geboortedatum: Valerie is zestien jaar oud en is dus vrij jong nog. Valerie verjaart op 6 februari en is dus geboren in het jaar 1995.
    Uiterlijk:


    Hoewel je bij de naam 'Valerie' heel snel een klein, schattig 16-jarig meisje voor je zou zien, is dat heel verschillend van wat je met deze meid ziet. Haar uiterlijk straalt pit en moed uit, hoewel ze eigenlijk gewoon een schijterd is. Valerie heeft lange, donkerblonde haren die ietsjes over haar schouders heenvallen. Eerder had ze heel erg lang haar dan nog wel zo'n 10 centimeter over haar borsten heen viel, maar ze was het zat en heeft het een stuk korter geknipt. Als ze het nog korter zou knippen zou ze de volgende dag huilen op de bank hebben gezeten van spijt, haar haren zijn alles voor haar omdat ze met de rest van haar uiterlijk niet zo blij is. Valerie heeft lichtblauwe, maar hele felle kleur ogen. Ze haat het als iemand in haar ogen staart, want dan krijgt ze een ongemakkelijk gevoel. Valerie heeft wel hele grote ogen, wat uitmaakt dat ze nog wel wat bij haar lengte kan smokkelen voordat ze uitgegroeid is. Valerie heeft een vrij breed gezichtje, hoewel het een smalle vorm heeft. Het klinkt een beetje raar, maar ze heeft vooral een uitstekende kin waardoor haar gezicht langwerpig wordt. Op haar gezicht gebruikt Valerie heel erg veel make-up. Ze is er verslaafd aan geworden, vooral aan lipgloss. Het lijkt wel alsof ze het éét, want elke week is er wel eentje leeg. Ze gebruikt dikke lagen mascara en wat eyeliner om haar felblauwe ogen te accentueren. Valerie heeft een heel slank lichaam. Veel mensen zouden er jaloers op kunnen zijn want ze past in elk kledingstuk, hoewel weinig haar staat. Ze heeft best een casual stijl, maar dan weer net iets anders. Ze draagt het liefst zo weinig mogelijk kleur en houdt het maar bij zwart en bruin.
          Jennifer Lawrence
    Extra: Valerie is een meisje dat altijd druk is en heeft dus ook vele hobby's. Ze is het eerst begonnen met piano spelen. Ze doet het al vanaf dat ze vijf is en houdt er nog steeds van. Ze is nu een geweldige pianiste en heeft het zelfs haarzelf aangeleerd. Ze kan nu vreselijk moeilijke muziekstukken bezig, maar de laatste tijd dwingt ze zichzelf meer om piano te blijven spelen omdat ze het anders afleert.
          Haar nieuwe hobby is fitnessen. Het is niet echt een hobby en een sport kan je het niet noemen, maar ze vindt het ontspannend en fijn om even wat te doen wat goed voor haar is en tegelijkertijd leuk blijft. Ze sport graag met haar vriendinnen, want dat maakt het nog net iets leuker. Om fit te blijven in de zomer gaat ze vaak ook nog wel eens hardlopen, maar dat geeft ze meestal gauw op.
          Valerie heeft een zeer kleine familie. Ze heeft geen broertjes of zussen doordat haar vader haar moeder heeft verlaten toen ze zwanger bleek te zijn van Valerie. Ze is alleen opgegroeid met haar moeder die nu nog steeds alleen is. Haar moeder is wel een echte doorzetter, maar lijkt het echt elk moment op te kunnen geven.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2012 - 20:22 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Dumbledore schreef:
    De rollen. (:

    # Twee beste vriendinnen hoofdpersoon. Megan Elouise Chamberlain - Mags en Harper Eloise Morris - Riverfire.
    # Vriendinnetje Louis en Niall. ? en ?
    # Twee goede vriendinnen van de jongens. Jacky Eloise Marshall - Lebanese en ?

    Voor de rollen waar een vraagteken bij staat, weet ik nog niet wie ik pak. (: Mag nog ingevuld worden.

    Yeahbuddy, thanks. (: Ik wil nog wel vriendinnetje proberen?
    Edit: OH DAMN, dit is me andere account haha. Ik ben btw Lebanese.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 19:07 ]


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Januharry schreef:
    (...)
    Yeahbuddy, thanks. (: Ik wil nog wel vriendinnetje proberen?
    Edit: OH DAMN, dit is me andere account haha. Ik ben btw Lebanese.


    Haha is goed hoor. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Okay, ik ga even héél snel de derde en laatste maken en dan HEEL snel weer bio leren (nerd)


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Oeh dat verhaal was leuk:9~, welke rollen heb je nog nodig?


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Pendragon schreef:
    Oeh dat verhaal was leuk:9~, welke rollen heb je nog nodig?


    Thanks, honey. Eeeeeeeeeeeeeeh goeie vriendin van de jongens, een bitchy one. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rol: Obsessed fangirl die denkt dat Harry als een blok voor haar valt.
    Voornaam: Mabel, maar dat wordt vaak afgekort tot M.C. doordat haar achternaam met een C begint en het wel 'stoer' klinkt.
    Achternaam: Caverly.
    Volledige naam: Mabel Jasmine Caverly.
    Leeftijd en geboortedatum: Mabel is pas zestien jaar oud geworden, want ze verjaat namelijk op 28 december. Ze is geboren in het jaar 1994.
    Uiterlijk:


    Mabel is een meisje dat eruit ziet als het perfecte popje dat je had toen je vroeger klein was. Ze zou zomaar uit een doos kunnen komen door haar perfecte, bleke gezichtje waar haar lange haren voorhangen. Ze heeft haar haren nog net iets meer platinablond gemaakt dan dat ze al waren, zodat het mooier uitkwam bij haar gezicht. Het doet haar niks om haar haren 100 keer te verven, alles voor haar uiterlijk. Haar haren hangen tot ongeveer haar borsten over haar schouders heen en zijn volledig stijl. Ze kan er weinig mee doordat er geen volume in zit, maar ze verzint altijd wel wat leuks, bijvoorbeeld een klem erin of een gebloemde haarband. Mabel heeft felblauwe ogen die meteen uitkomen als je haar ziet. Ze stralen al vanaf veraf en behalve blauw is er geen andere kleur in te zien. Ze gebruikt vaak lagen make-up om haar ogen te accentueren, hoewel ze van zichzelf al genoeg opvallen. Mabel heeft een vrij vierkant gezichtje met lichtrood gekleurde wangen. Ze ziet er heel schattig uit, maar vanbinnen is ze heel kattig en bazig. Haar uiterlijk misleidt mensen. Ze heeft een klein, recht neusje dat een beetje omhoog gedrukt staat waardoor ze juist nog iets schattiger lijkt te worden. Hoewel Mabel heel erg slank is en net een 54KG weegt, heeft ze hele brede schouders en heupen waardoor ze minder slank lijkt. Ze past hierdoor ook in minder kledingstukken, juist door haar heupen. Ze haat het en probeert het weg te sporten, hoewel dat natuurlijk helemaal niet kan. Mabel is een krappe 1,65M lang waardoor ze ongestoord hakken kan dragen. Mabel is wel heel zeker over haar uiterlijk en wéét dat ze er redelijk leuk uitziet, hoewel je haar met één opmerking kan breken. Je ziet het wel niet omdat ze meteen in de verdediging schiet, maar van binnen ligt ze in miljoenen stukjes. Ze heeft er plezier van je nog erger terug te beledigen.
          Elle Fanning
    Extra: Mabel komt uit een zeer grote en rijke familie. Haar moeder is de welbekende Chelsea Caverly, een zeer bekende columnist voor 'Vogue'. Door haar moeder komt ze in contact met veel grote sterren en krijgt hiet alleen nog maar een groter ego van. Veel mensen willen alleen bevriend zijn met haar door haar status en beroemde moeder, maar dat boeit haar niet zoveel. Haar vader Peter is vaak weg voor zijn werk. Hij is dertien jaar jonger dan haar moeder. Ze hebben elkaar ontmoet op een V.I.P. party en raakten aan de praat. Chelsea kickt over het algemeen wel op jongere mannen, maar zo jong heeft ze het nog nooit geschopt. Mabel heeft een grote zus die wel haar tweelingzus zou kunnen lijken. Dat is de 18-jarige Hayden. Pas geleden heeft haar moeder nog een kleine baby gekregen met de naam Phoebe.
          Echt hobby's heeft Mabel niet. Gewoon een beetje met haar meelopertjes zijn, af en toe wat sporten en vooral heel veel opmaken. Het liefst zit ze de hele dag achter haar bureautje op zoveel mogelijk make-up uit te proberen. Ze wil later dan ook iets met visagie of mode gaan doen.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 19:30 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.