• Look too good to eat,
    I just can't believe we can't talk about nothing.
    You spend more time on your look than the rest of my girlfriends,
    There's just nothing there, you play with your hair,
    stuck in front of the mirror.

    Could've had it,
    should've had it,
    would've had it,
    if you were a little less,
    Dumb.


    Sammie en Harry waren eens een stel, dolgelukkig en smoorverliefd op elkaar. Het probleem voor Sammie was dat Harry vooral met zichzelf bezig was en over niks anders dan zichzelf kon praten. Sammie maakte het dan ook uit na een relatie van vijftien maanden met hem. Kort erna verhuisde Harry vanuit het kleine dorpje. Sammie was hem vergeten en Harry was haar vergeten, totdat ze elkaar weer tegen komen bij een concert van One Direction. Hoewel het mooi zou zijn als de oude liefde weer terug komt, blijkt dit niet zo te zijn. Harry is geen spat veranderd en Sammie daarintegen, ook niet. Achter hun rug om sluiten Niall en Zayn een weddenschap. Niall wedt ervoor, met zijn hart van goud, dat de twee nog verliefd op elkaar zijn en bij terug als een stelletje komen. Zayn gokt erop dat Harry haar jaloers zal maken en haar laat inzien dat ze de grootste womanizer heeft laten lopen. Gelukkig heeft Sammie zo haar eigen plannen.


    Dit verhaal heb ik al eens geschreven, maar wil hem toch nog graag herschrijven en dat met nieuwe rollen. Dus als je interesse hebt, vul in. :Y)

    Rollen.
    # Twee beste vriendinnen hoofdpersoon.
    # Vriendinnetje Louis en Niall.
    # Twee goede vriendinnen van de jongens.

    Informatie.
    Rol:
    Voornaam:
    Achternaam:
    Volledige naam:
    Leeftijd en geboortedatum:
    Uiterlijk: Een bekend persoon, erbij vermelden wie het is. Heather Morris is bezet.
    Extra: Alles wat jij nog belangrijk vindt. Van familie, hobby's tot verleden.
    Titel?
    Waarschuwen?
    [/b]

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 20:17 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rol: Beste vriendin hoofdpersoon.
    Voornaam: Valeria
    Achternaam: Campbell
    Volledige naam: Valeria Irina Estella Campbell
    Leeftijd en geboortedatum: Valeria is 16 jaar oud en verjaart op 23 juni.
    Uiterlijk:


    Stefanie Scott
    Valeria heeft een hartvormig gezicht en mooie krullende blonde lokken die net over haar schouders vallen. Ze is één van de langste met haar 1.60 M, maar ze is wel een van de slanke personen. Valeria sport vaak en eet gezond daarom is ze aardig slank, ze heeft een soort van cheerleader-figuurtje en pronkt daarmee. Ze heeft een blanke huidskleur die niet echt snel bruin word in de zon, hij word eerder rood als ze in de zon zit en een tintje probeert te krijgen. Je zou van Valeria denken dat ze veel tijd besteed aan haar make-up, maar ze heeft vaak geen make-up op. Haar rondingen zijn niet heel erg groot, maar toch is ze er trots op. Haar kledingsmaak past niet in een hokje, maar hij ligt een beetje tussen girly en gothic, het ene moment draagt ze een rokje en het andere moment heeft ze alleen maar zwart aan met felrode lippestift.
    Extra: Valeria brengt nauwelijks tijd door met haar ouders.


    Ik maak hem later af.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Riverfire schreef:
    *is een beetje heel erg eigenwijs* en toch ga ik twee rollen invullen, hoewel ik niall's gf toch nooit krijg :Y)

    I'm fucked.
    Als jij mee doet maak ik al helemaal geen kans meer ;x
    Jij hebt altijd van die goede rollen :c

    haha, nee grapje, ga maar lekker eigenwijs zijn hoor (:


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    vocalizer schreef:
    (...)
    I'm fucked.
    Als jij mee doet maak ik al helemaal geen kans meer ;x
    Jij hebt altijd van die goede rollen :c

    haha, nee grapje, ga maar lekker eigenwijs zijn hoor (:


    Mijn rollen zijn too bad for words. (: Ik ben daar freaking tering damn slecht in en ik verdoe er eigenlijk m'n leertijd mee. Ik maak toch niet zoveel kans met mijn slechte rollen (nerd)


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Sanneeee, even rolletje voor je maken dan. Ik ga wel voor de beste vriendin! (;


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Is er nog iets wat ik voor je kan invullen? (:
    -XOXO


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Feminine schreef:
    Is er nog iets wat ik voor je kan invullen? (:
    -XOXO


    Goeie vriendin van de jongens, please. (:

    en @Riverfire hou je mond, je bent gewoon goed. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rol: Beste vriendin
    Voornaam: Megan, toch wordt het door vriendinnen vaak afgekort als Megs of Meg.
    Achternaam: Chamberlain
    Volledige naam: Megan Elouise Chamberlain
    Leeftijd en geboortedatum: Megan is achttien jaar oud en verjaart op negen mei.
    Uiterlijk:


    Britt Robertson
    Megan ziet zich zelf als erg gewoontjes, eerder lelijk dan mooi. Maar in feite is ze best een leuk meisje. Ze is niet zo’n opvallend type, maar buiten dat heeft ze een lief gezichtje. Megan heeft een slank postuur en is rond de 1.64, wat haar zeker niet zo lang maakt. Ze heeft smalle schouders en zeer smalle heupen, ook niet echte rondingen, waardoor mensen haar vaker jonger inschatten dan ze in feite is. Doordat Megan zo slank is weegt ze rond de 48 kilo, je moet wel weten dat ze niet iemand is die aan de lijn is of zo. Dat vindt ze namelijk vreselijke onzin.
          Langs Megan haar rechthoekige gezicht vallen lichtblonde, gekrulde haren die stoppen tot iets onder haar schouders. Soms zou ze wel eens wat langer haar willen, maar omdat het dan gaat pluizen laat ze het maar zo. In haar gezicht zitten een paar opvallende blauwgroene ogen die worden omringd door lichtbruine, lange wimpers. Ze heeft een spitse, kleine neus en volle lichtroze lippen. Van nature heeft ze een mooie, gezonde gloed op haar wangen en een zeer blanke huid. Ze heeft geen onevenheden erop, waar ze erg trots op is. Ze gebruikt geen crèmepjes of dergelijke, dat vindt ze teveel moeite kosten en is eigenlijk puur natuurlijk. Wel gebruikt ze make-up, maar dat zijn zeker niet drie á vier lagen foundation en dergelijke. Gewoon lichtjes en niet veel bijzonders.
          Megan haar kledingstijl is te omschrijven als gewoontjes. Ze is een meisje die vrijwel alles kan hebben. Toch geeft ze de voorkeur aan gewone spijkerbroeken met houthakkersblousetjes, t-shirts en cardigans. Ze heeft het niet zo op felle kleuren, gaat toch liever voor pastel en donker en draagt af en toe een rokje of jurkje. Wél draagt ze vaak hakken, aangezien ze dan wat langer lijkt.
    Extra: Megan woont vrijwel haar hele leven al in Londen samen met haar vader George en haar broer, Skander. Haar moeder is op Megan haar zevende het huis uit vertrokken met één of andere zakenman en nooit meer teruggekomen. Megan heeft hierdoor een vreselijke hekel aan haar gekregen en spreekt haar eens in de zoveel maanden of krijgt een brief toegestuurd per post. Deze stuurt ze met dezelfde rotgang weer terug, ze wilt niets meer met haar te maken hebben. Wél weet ze dat haar moeder een wereldreis aan het maken is, maar dat is dan ook het enige.
          Haar vader, George is vijftig jaar oud en wiskundeleraar op een hogeschool. Megan is een echt vaderskindje en kan alles bij hem kwijt. De twee zijn goed op elkaar gesteld, net zoals Megan is met haar twintigjarige broer, Skander. Skander is op dit moment aan het studeren, maar is nog zeker vaak thuis te vinden. Dan kijken ze samen films of gaan even de stad in of zo, Het gezin is ondanks de breuk die hun moeder, Scarlet heeft aangericht nog erg sterk. Tevens hebben ze een hond – een beagle, Polka. Het gezin woont in een appartementje, aangezien huizen in Londen toch redelijk duur zijn.
          Nu dat Megan achttien jaar is, is ze begonnen met haar rijbewijs. Ze hoopt het te halen. Tevens werkt ze bij Costa! Een koffiehuis dat vrijwel overal te vinden is in Londen.
    Jeffrey Dean Morgan, Zac Efron
    Waarschuwen? Jap.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Thanks, Amy. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Riverfire schreef:
    (...)

    Mijn rollen zijn too bad for words. (: Ik ben daar freaking tering damn slecht in en ik verdoe er eigenlijk m'n leertijd mee. Ik maak toch niet zoveel kans met mijn slechte rollen (nerd)


    Mag jij liegen van jou'n mama? :c


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Ik vul deze avond gf van Louis en vriendin in, maar eerst Frans Economie & Scheikunde --'


    all I want is the taste that your lips allow

    Rol: Vriendin van de jongens.
    Voornaam: Scarlett, haar naam word af en toe wel eens afgekort tot Scar. Dat gebeurt niet heel vaak, want merendeel van de tijd word ze bij haar hele naam genoemd.
    Achternaam: Rinaldi
    Volledige naam: Scarlett Rinaldi
    Leeftijd en geboortedatum: Scarlett is 17 jaar en word 18 op 4 december.
    Uiterlijk:

    Gemma Ward.
    Het eerste wat op zal vallen als je naar haar gezicht kijkt, zijn haar felblauwe ogen. Zelf vind ze het vervelend dat haar ogen echt boekdelen spreken, daarom weet haar moeder het ook altijd als er iets aan de hand is. Wat ze dan weer niet mee heeft, is haar lengte. Ze is namelijk maar 1.65. Daar is verder niets aan te doen, maar ze draagt er geen hoge schoenen of iets. Haar haar hangt elke dag is grove krullen over haar schouders, maar af en toe zet ze het toch vast. Wat soms fijn is, is dat het zo dik is, maar dat is niet altijd het geval. Soms passen elastiekjes niet om haar haar. In de zomer heeft haar haar een goude gloed en in de winter is dat niet zo heel erg. Vanwege haar jonge gelaatstrekken word ze vaak jonger geschat dan ze eigenlijk is, voor sommige een compliment maar voor haar niet. Meestal vind ze het niet leuk als mensen haar zo jong inschatten. Scarlett is niet heel dik, maar ook niet heel dun. Ze eet gewoon normaal en heeft geen eetstoornis. Ze heeft gewoon een smalle taille en een kleine borstomvang.
    Extra: De familie Rinaldi woont in een middelgroot huis, groot genoeg voor heel het gezin. Het hoofd van de familie, de 48-jarige John Rinaldi, is een schrijver. Hij schrijft romans en zit soms hele dagen door op zijn kamer te schrijven. John is getrouwd met Ann. Zij is verloskundige en is ook niet zo veel thuis. Scarlett is daarom heel vaak alleen thuis met haar broertjes. Jude is daarvan de jongste. Hij is nu 19 jaar oud en verslaafd aan zijn PlayStation. Soms wilt hij nog wel eens zijn zus helpen in het huishouden. De oudste zoon is de 23-jarige Allan. Hij woont nog steeds thuis en zit op een kunstacademie dicht bij huis. Hij is de hele dag door in zijn atelier, bezig met nieuwe schilderijen.
    Omdat Scarlett vroeger als kind vaak alleen thuis is gelaten door haar ouders, uiteraard met haar broers, is dat flink op haar karakter gaan werken. Tegen iedereen die ze nu niet aardig vind laat ze dat merken. Daarom komt ze wel wat arrogant over, maar daar heeft ze verder geen boodschap aan. Haar arrogante buitenkant is enkel een masker voor haar echte karakter. Sinds vroeger is ze sneller boos tegenwoordig en heel opvliegend. Toch, als je voorbij haar gemene karakter kijkt is ze echt een aardig persoon dat gewoon alleen is.
    Scarlett houd niet zo van aandacht, ook al kleed ze zich zo veel mogelijk naar de laatste trends. Het liefst blijft ze op de achtergrond en is ze op zichzelf. Ze houd niet van vechten, maar als het echt moet slaat ze iemand van zich af. Alleen als Scarlett iemand écht kent zou ze eventueel, als haar humeur daar naartoe staat, aardig doen. Dat is dan ook nog iets: ze plant alles van haar dag rond haar humeur. Aan de hand van hoe ze zich voelt of hoe haar stemming is, plant ze haar afspraken. Merendeel van de week is ze volop bezig met haar dagen vol te plannen, hoe weinig zin ze ook heeft, maar toch moet ze het huis uit anders vind ze het verstikkend om hele dagen door in hun huis te zitten.
    Waarschuwen? Yes, please (:

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 19:47 ]


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Thanks ya'll. Meerdere rollen per persoon is toegestaan. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    vocalizer schreef:
    (...)

    Mag jij liegen van jou'n mama? :c


    Nee, maar ik lieg nooit :Y)


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Rol: Beste vriendin van Sammie.
    Voornaam: Harper.
    Achternaam: Morris.
    Volledige naam: Harper Felice Morris.
    Leeftijd en geboortedatum: Harper is negentien jaar oud, één van de oudsten van de girls dus. Ze verjaart op 27 november.
    Uiterlijk:


    Harper is een meisje met een vrij standaard uiterlijk en valt niet op tussen een boel andere meisjes. Haar lange, donkerblonde haren vallen een eind over haar schouders heen met een lichte slag erin. Ze heeft er pas geleden een aantal lowlights in gezet omdat haar eigen haarkleur nogal wat lichter werd. Ze doet eigenlijk elke dag wel wat anders met haar haren. De ene dag zit het in een losse knot, de andere strak opgestoken in een staart. Toch geeft ze voorkeur aan losse lokken, maar dat vindt ze bij zichzelf niet zo mooi staan. Harper heeft lichtblauwe ogen met een grijze gloed erdoorheen. Je zou eerder kunnen zeggen dat haar ogen kleurloos zijn, maar je ziet het blauwe pas goed van heel dichtbij. Harper heeft een heel smal en klein gezichtje met een heel smalle neus. Haar lippen lijken vol, maar in tegenstelling tot anderen is haar neus vreselijk dun en dat wil ze eigenlijk liever niet. Harper is vrij lang, vooral als ze haar high heels aan heeft. Zonder schoenen aan heeft ze een lengte van 1,70M, maar ze heeft zelfs hakken van zo'n tien centimeter in haar kast staan waardoor ze boven de meesten uitsteekt. Hoewel Harper vrij breed is gebouwd, kan je haar zeker niet dik noemen. Ze heeft echter vrij brede heupen, maar haar middel is slanker dan die van haar 16-jarige zusje. Dit brengt haar lichaam nogal uit proportie, maar daar zit ze niet zo mee. Harper heeft wel hele lange, slanke benen waardoor shorts haar vreselijk goed staan.
          Harper's kledingstijl kan je vooral omschrijven als classy en girly. Ze is een echt meisje en daar kleed ze zich ook naar. Ze heeft wel een vrij aparte kledingsmaak. Als iedereen in jumpsuits met bloemetjes loopt, heeft zij er één met stippen. Iets wat haar vreemde karakter volledig beinvloedt. Ze draagt vaak losse kledingstukken en veel laagjes over elkaar heen die ze opfleurt met leuke accessoires zoals sjaaltjes of diadeems.
          Whitney Port.
    Extra: Harper heeft zeer jonge ouders. Ze zijn beiden 39 jaar oud en hebben dus op 20-jarige leeftijd een kind gekregen. Haar vader is de bekende Charlie. Eigenlijk heet hij Charles Harold, maar aangezien hij een beetje een sloddervos is hebben ze zijn chique naam veranderd in Charlie, iets wat beter bij hem past. Haar moeder is de ongecontroleerde rebelse Caitlin. Ze gedraagt zich eerder als Harper's leeftijd dan naar haar eigen, wat Harper eigenlijk helemaal niet zoveel uitmaakt. Haar moeder is één van haar vriendinnen. Caitlin is ook iemand die zich niks van anderen aantrekt. Het boeit haar niet zoveel. Harper is wel enigst kind en voelt zich dus wel altijd alleen, hoewel ze veel vrienden heeft.
    Titel? Revenge can be sweeter than candy. -this is badddd-
    Waarschuwen? Hell yeah. (:

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 18:57 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Rol: Beste vriendin of anders goeie vriendin van de jongens.
    Voornaam: Jacky.
    Achternaam: Marshall.
    Volledige naam: Jacky Eloise Marshall.
    Leeftijd en geboortedatum: Jacky is 17 jaar oud, en ze wordt 18 op 5 februari. Ze is geboren in het jaar 1994.
    Uiterlijk:


    Barbara Palvin.
    Extra: Jacky is opgegroeid in een rijk gezin, met strenge ouders die er nooit 'echt' voor haar waren. Ze was bijna altijd alleen, omdat haar ouders altijd op zakenreis waren. Áls haar ouders dan thuis waren, waren ze ook altijd aan het werken. En hoewel ze toch alles kreeg wat ze wou, was ze nooit echt dat gelukkige meisje. Verder was ze wel altijd heel arrogant en gemeen tegen iedereen, omdat ze probeerde te verbergen hoe ongelukkig ze was met haar leven. Dit heeft een heel groot impact gehad op Jacky's leven en eigenlijk weet ook bijna niemand dat, op Sammie (of de jongens van One Direction) na. Hoewel ze geleerd heeft om aardig te zijn tegen iedereen, kan ze op sommige momenten nog echt een bitch zijn. Jacky doet, om alles te vergeten, voetbal of dansen. Iedereen zegt dat ze daar één van moet kiezen, omdat ze zich dan ook op dát kan concentreren en daar later misschien bekend mee kan worden, maar daar is ze te eigenwijs voor. Ze zit op allebei, en vindt het wel perfect zo. In haar vrije tijd vindt ze tekenen ook wel leuk of zingen, alhoewel ze dit absoluut níet kan.
    Waarschuwen? Heck yes!