• WEL:
    - onbekende personen
    - fantasy mag
    - alleen als het goed is HP

    NIET:
    - alsjeblieft GEEN fanfiction, daar heb ik op dit moment geen behoefte aan
    - wolven/demonen/vampieren etc. liever niet

    Dankjewel alvast! (:


    Aim for the moon. If you miss, you might hit a star

    http://www.quizlet.nl/stories/74763/behind-the-mask-dm/

    Behind my smile is a hurting heart.
    Behind my laugh, I'm falling apart.
    Look closely at me and you will see,
    I'm not the girl I appear to be.



    You have to take the good with the bad, smile with the sad, love what you got, and remember what you had, always forgive, but never forget, learn from your mistakes, but never regret, people change, things go wrong but just remember life goes on.


    Keep your head up, keep your heart strong


    Feel So Close - Louis W. Tomlinson


    hehe ^^ :DD

    x


    Fulltime Directioner



    I'll let you say you love me.

    Mira-Jane is een jonge vrouw die net start met haar nieuwe cariere, maar al snel blijkt dat alles niet zo vlotjes loopt als ze had gehoopt. Haar superieur blijkt een oude bekende te zijn, haar bazin heeft een grote hekel aan haar en haar collega's zijn stapel zot. Een mooi begin voor Mira-Jane's sprankelende toekomst..

    Ik voelde hoe het paniek meester van me maakte.
    Wat moest ik doen? Dit was niet wat ik geplant had. Het had allemaal niet zo mogen lopen. Ik hoorde hem helemaal niet te zien, nooit meer. En nu bleek hij mijn superieur te zijn. Hoe had alles zo verkeerd kunnen lopen?
    Ineens voelde ik een aanwezigheid achter me "Lieve Mera, in je ogen zie ik je verwarring maar maak je nergens zorgen om," fluisterde hij zachtjes in mijn oor "Ik zal er alles aan doen om ervoor te zorgen dat je weer zult zeggen dat je van me houd".


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ik heb hier fantasy voor je


    Elven Princess

    Ik had nooit gedacht dat dit de reis van mijn leven zou worden,
    Dat het zo zou gaan.
    Dat we zouden eindigen in oorlog,
    Dat ik de liefde zou vinden.
    En op het punt zou staan het te verliezen.

    -Getekend, prinses Shÿra Aranna van Terre


    ___________________________________________________





    Elven princess gaat over een jonge Elfenprinses die op reis gaat, maar een nieuwe koning blijkt het niet goed met haar en haar rijk voor te hebben. Na haar ontsnapping uit het kasteel volgt een race tegen de klok, terug naar haar rijk. Deze reis zal haar veranderen...


    Haalt ze het op tijd en zal ze haar rijk redden? Lees het in Elven Princess!

    de trailer:


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    Mijn verhaal gaat over een duiveltje die menselijk is geworden.
    Kijk maar op mijn profiel als het je wat lijkt.
    Xx


    People change, things go wrong, but just remember, life goes on...