• "Dit weekend twee keer "HOMOOOO'S" naar m'n hoofd geslingerd gekregen. Ok, de eerste keer stonden we midden op straat te zoenen maar de tweede keer was ik m'n band aan het oppompen!! Is dat niet heel mannelijk?!"
    Dit stond er dus op facebook..
    Plzz de homo's hebben meestal toch ook respect voor de hetero's? Waarom dan een respect voor de homo's? Blergh, ik kan echt niet tegen mensen die zo tegen mensen doen..

    So, hoe denk jij erover?


    Where words fail, music speaks

    Mensen zijn mensen, ongeacht huidskleur, sekse, nationaliteit of wat voor ander kenmerk dan ook. Met andere woorden, ik vind dat soort reacties dus echt belachelijk. Bovendien getuigt het nou ook niet bepaald van een hoge mate van intelligentie als je willekeurige dingen over straat gaat schreeuwen met de bedoeling iemand die je niet eens kent te beledigen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dat moet ieder voor zich weten van wie hij of zij houdt en of dat nou een meisje of een jongen is maakt mij niks uit. Het gaat erom dat je gelukkig bent en homo haters zijn gewoon een beetje vreemd maar die komen zichzelf nog wel tegen

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 19:12 ]


    Physics is awesome

    Tegenwoordig bestaat respect niet meer. Dat zie ik al aan mijn broertje, en hoe hij tegen mijn ouders praat/reageert.
    Hoe ik erover denk? Ik vind dat iedereen voor zichzelf moet weten op wie hij/zij valt. Maar, ik zou me er niet prettig bij voelen, als ik ergens zou zitten en naast me zouden twee jongens uitgebreid zoenen. Maar, ditzelfde zou ik hebben bij een jongen en een meisje.
    Kortom: Laat iedereen gewoon in zijn of haar waarde (:


    To infinity and beyond •

    Assassin schreef:
    Het respect
    Je kan er helaas niets aan doen, mensen zoeken wel iets om te discrimeneren.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik snap niet hoe mensen zo kunnen reageren over iemand's seksuele geaardheid. Alsof die persoon daar opzettelijk voor gekozen heeft!
    Homo's zijn echt de liefste mensen op aarde, en ik zou echt alles doen om een homo beste vriend te hebben. :3
    Stel je voor, een jongen waarmee je over jongens kan praten *kwijl*


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Scandal schreef:
    Sommige mensen zijn gewoon dom.

    Mij maakt het niet uit wat of wie je bent. Als je een leuk persoon bent, is het voor mij al goed. Ik doe niet zo aan vooroordelen naar mensen gooien.


    Full of envy behind that anonymous mask

    Ugh, tegenwoordig moet je toch altijd binnen de lijntjes lopen. -.-
    Wanneer je dat niet doet, verlies je meteen je respect.
    Ik heb meer respect voor mensen die erbuiten lopen, dan ben je tenminste jezelf ipv een zielige meeloper. (cat)

    Je mag hun respect dan hebben, het mijne heb je volledig, voor 100% (:

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 19:30 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Assassin schreef:
    Het respect
    Je kan er helaas niets aan doen, mensen zoeken wel iets om te discrimeneren.

    Ik vind homo's geweldig, en stoer dat ze er voor uit durven te komen.
    En mijn beste vriend is er ook net achter gekomen dat hij homo is.
    Ik vind het stom dat je dat niet respecteerd.


    Food.

    Ik heb aantal vrienden die bi zijn of homo (:
    Mijn neef is het zelf (:

    Ik heb er niks mee, ze zijn aardig. Gewoon zelfde als de rest.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik weet niet wat ik ervan moet vinden.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    ColouredWind schreef:
    Ik mag homo's wel en heb ook totaal geen problemen met ze. Ik kan er dan net als jij net tegen als mensen dat soort dingen gaan roepen. Zo respectloos.


    Inspiration can hit you any time

    Ik heb veel homo vrienden en ik heb totaal geen probleem met de gay community. Mensen die ze belachelijk maken zijn zelf onzeker en hebben een slecht zelfbeeld, met andere woorden; die hebben geen respect voor zichzelf. Als iemand geen respect heeft voor zichzelf, heeft hij/zij ook geen respect voor anderen. Maak je dus niet druk, ze komen zichzelf nog wel tegen.


    I love you Tim

    Ik begrijp het ook niet:S


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.