• "Dit weekend twee keer "HOMOOOO'S" naar m'n hoofd geslingerd gekregen. Ok, de eerste keer stonden we midden op straat te zoenen maar de tweede keer was ik m'n band aan het oppompen!! Is dat niet heel mannelijk?!"
    Dit stond er dus op facebook..
    Plzz de homo's hebben meestal toch ook respect voor de hetero's? Waarom dan een respect voor de homo's? Blergh, ik kan echt niet tegen mensen die zo tegen mensen doen..

    So, hoe denk jij erover?


    Where words fail, music speaks

    Ik mag homo's wel en heb ook totaal geen problemen met ze. Ik kan er dan net als jij net tegen als mensen dat soort dingen gaan roepen. Zo respectloos.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Mijn broer is homo en vandaag getrouwd. Ik heb er helemaal geen problemen mee.


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Het respect
    Je kan er helaas niets aan doen, mensen zoeken wel iets om te discrimeneren.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Het respect
    Je kan er helaas niets aan doen, mensen zoeken wel iets om te discrimeneren.


    comfort in c h a o s

    Sommige mensen zijn gewoon dom.

    Mij maakt het niet uit wat of wie je bent. Als je een leuk persoon bent, is het voor mij al goed. Ik doe niet zo aan vooroordelen naar mensen gooien.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Assassin schreef:
    Het respect
    Je kan er helaas niets aan doen, mensen zoeken wel iets om te discrimeneren.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Bram de Wijs!


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Scandal schreef:
    Sommige mensen zijn gewoon dom.

    Mij maakt het niet uit wat of wie je bent. Als je een leuk persoon bent, is het voor mij al goed. Ik doe niet zo aan vooroordelen naar mensen gooien.


    26 - 02 - '16

    STALKERPANDA schreef:
    Mijn broer is homo en vandaag getrouwd. Ik heb er helemaal geen problemen mee.

    Ik heb echt respect voor jou broer
    Felicteer hem maar!
    Echt, dat vind ik heel goed


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Als zij (die homoharters enzo) te bekrompen zijn, dan is dat maar zo =).


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    als je niet helemaal anders gaat gedragen ga je gang ik bedoel mensen mogen iemand liefhebben. nOu zijn het 2 dezelfde geslachten maakt mij dat wat uit nee als hun gelukkig zijn.

    Ik vind homo's op een een of andere manier schattig als ze met een handtas lopen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Winterwerp schreef:
    Bram de Wijs!
    haha jep :3


    Where words fail, music speaks

    Ik vind mensen die zo tegen menaen doen echt verschrikkelijk. Ik ben laatst nog tegen iemand uitgeschoten, omdat ze een vriendin van mij op haar uiterlijk beledigde.


    ''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas

    Ach respect. Een woord wat enkel vroegaaah nog wat betekende. :') Lol nee, er zijn genoeg mensen die wel respect tonen maar daar wordt geen aandacht aan besteed verder natuurlijk.


    -

    STALKERPANDA schreef:
    Mijn broer is homo en vandaag getrouwd. Ik heb er helemaal geen problemen mee.

    Gefeliciteerd! :]

    OT: Ach, er is al zoveel meer respect, vind ik. Ik bedoel, het is nog niet zo lang geleden dat de doodstraf voor sodomie is afgeschaft in Engeland. Het gaat steeds beter, maar nooit zal het totaal overgaan.
    Er zijn inmiddels al heel veel mensen die er met een goede houding tegenover staan, daar besteed ik liever aandacht aan. Het is zo zonde om je te vermoeien met gevallen als haters.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 19:10 ]


    I can't even think straight.