• Het is 2014, de wereld is compleet verwoest door het onheilspellende jaar 2012. De naschokken zijn nog steeds te voelen, natuurrampen overvallen de planeet nog steeds zo nu en dan maar lang niet zo erg als ervoor. Maar zelfs dat heeft de mensheid niet laten uitsterven, enkele groepjes met mensen zwerven nog verdeeld over deze aarde rond. Maar al deze rampen hadden nog een nadeel, de hel heeft zijn poorten open gezet en allerlei duistere wezens hebben zich verspreid.


    De karakters:
    Mensen:
    Marilyn Chapau
    Jamar Foley
    Blake Angel
    Kyra Mentz
    Adriana Minola
    Tasha Velez

    Duistere Engel:
    Pippa Derenys

    Demonkruising:
    Cherelle Isabeau

    Demon:
    Christina Immor
    Lilith Beëlza

    Half Angel Half Dark Angel
    Fay Valentina Rush



    Hou het leuk, de algemene regels gelden natuurlijk in dit topic, je kan niemand tegen hun zin iets laten doen, vraag altijd toestemming. Of je nou één of meerdere regels schrijft, maakt niet uit want je houd het tenminste een beetje lopend. Veel plezier!

    Klik hier voor het rollentopic.

    De groepjes:
    Groep 1:
    Marilyn Chapau
    Kyra Mentz
    Blake Angel
    Adriana Minola

    Groep 2:
    Tasha Velez

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 17:34 ]


    Your make-up is terrible

    Blake Angel

    Ik word warm als Marilyn mijn hand vastpakt en ik laat me meetrekken het gebouw in. "Goed dat je haar de andere kant hebt opgestuurd. Iets aan haar voelde niet goed. En ik geef je gelijk, het worden er steeds meer". Ik kijk Marilyn vragend aan, "wat doen we nu? Gaan we verder of wachten we hier eventjes".

    [Wie is nou bij wie?]

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 18:31 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Ik denk dat het handig is al iedereen er even achter zit wie hij of zij is, dus een mens of niet, want af en toe is het wat verwarrend]


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    [Ik denk dat het handig is al iedereen er even achter zit wie hij of zij is, dus een mens of niet, want af en toe is het wat verwarrend]

    [Ik ben het ermee eens, ik word echt helemaal gek hier]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Marilyn Chapau - Mens

    Ik knikte. "Dat gevoel had ik dus ook." Ik keek even om me heen en pakte de kaart uit mijn broekzak en streek hem weer glad. "Eh, ik denk dat we ons even moeten orienteren."

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 18:32 ]


    Your make-up is terrible

    Fay Valentina Rush
    'Ja dat kan je als goed beschouwen. Ik ben aardig zolang het licht is. In de avond wordt ik anders.' Leg ik Ariane uit. 'Je zegt je vader niets. Ik ben geen speeltje. Geen pop die je kan pakken.' gROM ik naar dat demoon ding mens. Ik grinnikt. Ik manifiseer (ik kan nu niet goed typen) een fles wodka en geef het aan haar. 'Dat heb ik van mijn moeder geerft.' zeg ik gijnzend.

    [ben sporten half 9 terug. Bestur Fay maar. Laat haar niet dood gaan.]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Blake Angel - Mens

    Ik ga op de grond zitten. Trek Marilyn mee naar beneden. Ik kijk op de kaart en wijs een punt aan. "Ik denk dat we hier zijn, een beetje van onze route af maar dat is verder niet erg. Ik hoop dat het met de rest goed gaat". Ik zucht zachtjes en kijk een beetje rond.

    [Kan iemand mij vertellen wie bij wie is? Want ik volg het niet echt meer. Ik weet dat ik samen met Marilyn ben. Maar van de rest heb ik echt geen idee. Zijn Kyra en Adriana nog steeds samen of hoe zit dat?]

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 18:41 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Christina Immor - Demon

    Ze keek me nog steeds wantrouwig aan. Verdomme, waarom zijn mensen toch zo oplettender geworden? 'Eh, ik bent Tasha. Hier een appel,' en ze gooide de appel naar me toe. Ik nam er een hap van. Ik huiverde van de smaak, maar ik liet het niet merken. Ik moest doen alsof het heerlijk was. "Zit je in een groep?" Vroeg ik zo nonchalant mogelijk.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 18:46 ]


    Take me to wonderland

    Assassin schreef:
    [Ik denk dat het handig is al iedereen er even achter zit wie hij of zij is, dus een mens of niet, want af en toe is het wat verwarrend]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Tasha Velez ~ Mens

    Christina nam een hap van de appel. Ik keek haar aan, ik kon niet zeggen of ik wat zag. 'Zit je in een groep?' vroeg ze. Ik keek haar vragend aan. 'Waarom wil je dat weten?' vroeg ik. Ik nam een hap van de appel en smolt bijna van de smaak. De appel was nog goed vochtig. Twee in één.


    [Was het vergeten ok D:]

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 18:39 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Kyra Mentz ~ Mens

    'Dus als ik het goed heb ben je een demoon die ons nu wilt helpen maar ons vannacht gaat afslachten?' Vroeg ik terwijl ik naast Adriana kwam staan. De demoon sloeg haar ogen neer en dacht na.


    Cookies!

    [Ik volg het echt niet meer... En niemand die eventjes mijn vraag beantwoord]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Adriana Minola - Mens

    'Ja dat kan je als goed beschouwen. Ik ben aardig zolang het licht is. In de avond wordt ik anders.' Legde ze me uit. "En wat doen we als jij in de avond anders bent?" Vroeg ik. Mijn blik gleed van het engelding naar de demon en terug.

    Christina Immor - Demon

    'Waarom wil je dat weten?' vroeg ze. Ik keek even op van de appel. "Gewoon, de meesten zitten in een groep," verklaarde ik.


    Take me to wonderland

    ILOVENIKKI schreef:
    [Ik volg het echt niet meer... En niemand die eventjes mijn vraag beantwoord]


    [Sorry D: Ik typ hier alsof mijn leven er vanaf hangt, want jullie zijn zo snel. Ö En ik let alleen nog maar op de personages die wat tegen mijn personages zeggen nu. Ö]


    Take me to wonderland

    Tasha Velez ~ Mens

    'Gewoon, de meesten zitten in een groep,' zei ze. Ik keek haar onderzoekend aan. 'Waarom bleef je dan niet bij ze?' vroeg ik. Ik vertrouwde haar voor geen meter. 'Waar is jou groep dan?'

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 18:47 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    ILOVENIKKI schreef:
    [Ik volg het echt niet meer... En niemand die eventjes mijn vraag beantwoord]


    [Kyra en Adriana zijn toch bij die half dark angel gevalletje? en mijn poppetje is bij Christina. Meer weet ik ff niet]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you