• Het is 2014, de wereld is compleet verwoest door het onheilspellende jaar 2012. De naschokken zijn nog steeds te voelen, natuurrampen overvallen de planeet nog steeds zo nu en dan maar lang niet zo erg als ervoor. Maar zelfs dat heeft de mensheid niet laten uitsterven, enkele groepjes met mensen zwerven nog verdeeld over deze aarde rond. Maar al deze rampen hadden nog een nadeel, de hel heeft zijn poorten open gezet en allerlei duistere wezens hebben zich verspreid.


    De karakters:
    Mensen:
    Marilyn Chapau
    Jamar Foley
    Blake Angel
    Kyra Mentz
    Adriana Minola
    Tasha Velez

    Duistere Engel:
    Pippa Derenys

    Demonkruising:
    Cherelle Isabeau

    Demon:
    Christina Immor
    Lilith Beëlza

    Half Angel Half Dark Angel
    Fay Valentina Rush



    Hou het leuk, de algemene regels gelden natuurlijk in dit topic, je kan niemand tegen hun zin iets laten doen, vraag altijd toestemming. Of je nou één of meerdere regels schrijft, maakt niet uit want je houd het tenminste een beetje lopend. Veel plezier!

    Klik hier voor het rollentopic.

    De groepjes:
    Groep 1:
    Marilyn Chapau
    Kyra Mentz
    Blake Angel
    Adriana Minola

    Groep 2:
    Tasha Velez

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 17:34 ]


    Your make-up is terrible

    Lilith Beëlza.

    'Oké dan,' zeg ik en trek mijn wenkbrauw op. 'Wat jij wilt.' zeg ik en neem een slok wodka.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Blake Angel - Mens

    Ik zoek verder door het gebouw en vind meerdere grote flessen met water tegen, een aantal geweren die achter in een kast lagen, wat zaklampen en een grote hoeveelheid batterijen. Ik loop weer terug naar Marilyn, "ik heb al heel wat doorzocht, maar het is hier echt groot. Heb jij nog wat gevonden?"


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.