• Het is 2014, de wereld is compleet verwoest door het onheilspellende jaar 2012. De naschokken zijn nog steeds te voelen, natuurrampen overvallen de planeet nog steeds zo nu en dan maar lang niet zo erg als ervoor. Maar zelfs dat heeft de mensheid niet laten uitsterven, enkele groepjes met mensen zwerven nog verdeeld over deze aarde rond. Maar al deze rampen hadden nog een nadeel, de hel heeft zijn poorten open gezet en allerlei duistere wezens hebben zich verspreid.


    De karakters:
    Mensen:
    Marilyn Chapau
    Jamar Foley
    Blake Angel
    Kyra Mentz
    Adriana Minola
    Tasha Velez

    Duistere Engel:
    Pippa Derenys

    Demonkruising:
    Cherelle Isabeau

    Demon:
    Christina Immor
    Lilith Beëlza

    Half Angel Half Dark Angel
    Fay Valentina Rush



    Hou het leuk, de algemene regels gelden natuurlijk in dit topic, je kan niemand tegen hun zin iets laten doen, vraag altijd toestemming. Of je nou één of meerdere regels schrijft, maakt niet uit want je houd het tenminste een beetje lopend. Veel plezier!

    Klik hier voor het rollentopic.

    De groepjes:
    Groep 1:
    Marilyn Chapau
    Kyra Mentz
    Blake Angel
    Adriana Minola

    Groep 2:
    Tasha Velez

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 17:34 ]


    Your make-up is terrible

    Marilyn Chapau

    Ik knikte weer. "Dat klinkt allemaal goed." Ik keek op mijn horloge. "Wat dachten jullie ervan om elkaar hier weer over 5 uur te ontmoeten?" Nu was het 9 uur, als we hier allemaal weer om 2 uur waren en we hadden een nieuwe schuilplaats, hadden we nog de tijd om alles te verplaatsen en het gevonden eten te rantsoeneren.


    Your make-up is terrible

    Blake Angel

    Ik knikte instemmend. "Ja, ik denk dat dat een goed idee is". Ik ga alvast naast Marilyn staan en glimlach naar haar. "Dus om 2 uur weer hier".


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Kyra Mentz

    De groep stond op en pakte de spullen die ze nodig zouden kunnen hebben in. Ik was benieuwd naar de hel die hen vandaag buiten te wachten stond. Ik hoopte vurig dat er niet nog meer demonen waren ontsnapt.


    Cookies!

    Adriana Minola

    "Wat dachten jullie ervan om elkaar hier weer over 5 uur te ontmoeten?" Ik knikte goedkeurend. "Dat is normaal tijd genoeg om eten en drinken te vinden enzo," Ik keek naar mijn horloge die ik een paar dagen eerder had gevonden.


    Take me to wonderland

    Blake Angel

    "Dat is dan geregeld" zei ik instemmend. Ik had nogal eens de neiging om de leiding over te nemen. Ik loop alvast naar de uitgang van de schuilkelder. "Succes iedereen".


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Marilyn Chapau

    "Iedereen klaar?" Ik had alle benodigheden ingepakt en zag dat de rest ook zover was. Ik ging bij de deur staan en deed hem langzaam open. Niets dan duister. Ik klikte mijn zaklamp aan die de leegheid van de gang verhulde. Nadat de ik volgende deur voorzichtig open deed scheen een bundel zonlicht naar binnen.


    Your make-up is terrible

    Adriana Minola

    Ik stopte mijn bezittingen, wat niet veel was, in mijn rugzak en volgde de rest naar buiten. Toen ik het zonicht zag, deed ik snel even mijn hand voor mijn ogen. Ik had net ietsje te lang in het duisternis gezeten.


    Take me to wonderland

    Kyra Mentz

    Ik kneep mijn ogen dicht tegen het felle licht en we stapten een voor een naar buiten. We keken rond en speurden de omgeving af naar mogelijke gevaren.
    'Veilig!' Opperde Blake.


    Cookies!

    Blake Angel

    Ik kijk nog eens om mij heen en draai me dan om naar Kyra en Adriana. "Nou tot zo dan".


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Marilyn Chapau

    Met z'n alle liepen we naar het punt waar onze wegen zouden scheiden voor de volgende 5 uur. "Wees voorzichtig." zei ik zacht tegen de twee anderen.


    Your make-up is terrible

    Kyra Mentz

    'Tot zo!' Zei ik en ik draaide me om naar Adriana. We begonnen aan onze tocht en zoals elke ochtend bonkte mijn hart weer in mijn keel.


    Cookies!

    Blake Angel

    Ik knikte instemmend met Marilyn. "Ik hoop dat jullie veel eten vinden, want ik heb best honger". Ik lach zachtjes.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Even een reactie zodat hij in 'Mijn Topics' staat]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Adriana Minola

    Aan het punt waar we gingen scheiden keek ik de andere nog een voor een even aan. Ik hoopte dat we elkaar weer zouden zien. "Succes iedereen!" Ik keek even naar Kyra. "Klaar?" Vroeg ik zacht.


    Take me to wonderland

    Blake Angel

    Ik kijk Marilyn aan en zeg zachtjes, "zullen we dan ook maar eens gaan?".


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.