• Magic Academy of Saint Montgomery

The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.

Rollen:

Leerlingen

Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

- Maitresse| Anthony Blair | 17 | Kan het verleden van mensen zien
    - Sitka | Mary Elizabeth Santiago | 18 | Remote Sensing
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16 | Ziet emoties
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17 | Kan zichzelf genezen
    - IHEARTZAYNx | Soufian Nigel Prángé | 18 | Dingen tot leven wekken
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18 | Pijn laten voelen
    - Eonian | Jade Scarlett Origliasso | 18 | Ijs en extreme koude
    - MissSharp | Lily Devon | 16 | Haar uiterlijk veranderen
    - Eonian | Daniël Michael Rhodes| 19 | Tijd (behalve vooruit laten gaan)
    - Darius | Ganz Pitrómon | 19 | Energie overnemen
    - SomeMusic | Youssef Rachid Prángé | 16 | Automatisch schrift/Mediamiek
    - Gancanagh | Catherine "Kitten" Spencer | 16 | immuun voor gaven
    - LovingLoser | Rachel Zorah Brandon | 17 | Gaves overnemen en verbeteren
    -
    -
    -

Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

- Maitresse | Brooke Phoenix | 16 | Gevoelens beïnvloeden
    - Sitka | Fedea Ambessa | 17 | Hypnotiseert wanneer ze zingt
    - Caesar | Aminthe Samantha Farnsworth | 16 | Onzichtbaarheid
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17 | Telekinese
    - Darius | Thimo Parker | 17 | Klonen
    - Craziness | Othilie Favre | 16 | Sterke zintuigen
    - xdesire | Yoëllina maria Consales | 16 | Visioenen
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18 | Het weer veranderen
    - IHEARTZAYNx | Tiara Noëlle Pofue | 17 | Gedachten lezen
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19 | Relaties tussen mensen veranderen
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    - 4Everdeen | Isis Marly Keramphi | 17 | Kan mensen besturen
    - IHEARTZAYNx | Jordi Oliver James | 17 | Teleportatie
    - Smugness | Adriana Minola | 19 | dromen beïnvloeden
    - LordSarita | Melanie Brianne Kowns | 17 | Waanbeelden oproepen
    -

Leraren

- Demesne | Valeria Gylliger | Het bespelen van elementen
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - MissSharp | Katherine Sharp | Pijn stillen/verbuigen/wegnemen
    - MissSharp | Christopher Grey | Diertjes en bloemen tevoorschijn toveren
    -
    -

Afdelingshoofden

- MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres | Vuur besturen
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles | Gaves kopieren

- Je mag per persoon 5 rollen hebben, zolang je de anderen niet negeert of verwaarloost.
    - Aigles zijn Aigles, en Tigres zijn Tigres. Laat hen dus geen beste vrienden zijn (dat zou zijn zoals Slytherin en Gryffindor), maar laat hen ook niet constant vechten. Dat gaat op den duur een beetje vervelen, en daar is uiteindelijk ook niet veel meer aan ;D
    - Alle leerlingen hebben hun eigen kamer, en elke afdeling heeft een leerlingenkamer.
    - Over het volgende dag/uren overslaan gedoe: Doe dit alleen als iedereen ermee akkoord gaat, of als alle zinvolle gesprekken gedaan zijn. Het is dus niet omdat je jouw personage laat gaan slapen, dat iedereen dat ook meteen moet doen (: De twee personen die volgende dag of skippen van uren of bellen kunnen laten gebeuren, zijn Sitka en Smugness
    - Wanneer je OOC (out of character) praat, doe dat dan aub met [], {} of (), dat is ook overzichtelijker voor de andere spelers (:
    - Speel geen perfect players, die beslissen in anderen hun plaats
    - Meld aub username-veranderingen (:

But I still have this faith in the truth of my dreams.

[Ik meot eraf, mijn o-zo-lieve broertje moet erop -_____- ]

'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

Liam
    "Noem me geen liefje, ik ben je liefje niet. En trouwens, ik weiger het om ooit, maar dan ook óóít op je lijstje te komen'. 'Lijst? Denk je echt serieus dat ik zo erg ben dat ik een líjstje bij houd? Zo zielig ben ik ook weer niet hoor,' zeg ik licht beledigd.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Brooke Phoenix (Les Aigles)

"Brooke." Zei ik zacht terwijl mijn wangen weer normaal kleurden. "Brooke Phoenix."
    Ik liep naar een grijze uil en bond mijn briefje aan haar pootje terwijl ik me weer omdraaide naar het meisje dat zich voorstelde als Aminthe.
    "Je hebt geen idee hoe stom ik me nu voel." Zei ik lachend terwijl ik de uil achter me hoorde wegvliegen. "Je denkt vast dat ik raar ben, is het niet?"
    Er stond een amusante glimlacht op mijn gezicht terwijl ik dat zei.

[ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 19:39 ]

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

Jade
    'Lijst? Denk je echt serieus dat ik zo erg ben dat ik een líjstje bij houd? Zo zielig ben ik ook weer niet hoor,' zeg ik licht beledigd.
    "Blijf gewoon bij mij uit de buurt, ik meen het Liam." Ik probeer een uitweg te vinden, maar hij staat nog best dicht bij mij en de muur achter mij is ook niet bepaald vriendelijk. "Als je ook maar iets bij mij flikt, verander ik je in een ijsblokje. Je weet wat ik bedoel met een lijst, je bent een player, Liam." Ik klonk ietwat gekwetst, maar maskeerde dat met mijn arrogante toon.

Quiet the mind, and the soul will speak.

Anthony Blair (Les Tigres)

Ik merkte hoe Cassie behulpzaam haar hand uitstak om me recht te trekken, maar aangezien ik te trots was om die te aanvaarden, weigerde ik die.
    "Ik lig goed hoor." Zei ik terwijl ik mijn handen achter mijn hoofd vouwden. "Je moet heus niet al die moeite voor me doen, je bent tenslotte een Aigle."
    Een klein zuchtje ontsnapte uit mijn mond terwijl ik me afvroeg wat ik moest doen zodat ze me nog meer zou haten als anders.
    Het gedacht alleen al dat mijn imago van rebelse macho zou verdwijnen, deed me huiveren.
    Alsof ik hier echt zou laten zien dat ik af en toe ook wel mijn goede momenten had.

Liam
    "Als je ook maar iets bij mij flikt, verander ik je in een ijsblokje. Je weet wat ik bedoel met een lijst, je bent een player, Liam." 'Weet je wat? Laat ook maar! Als je me niet eens één kans wilt geven dan rot je maar lekker op'.

Cassie
    Ik rol met mijn ogen, 'wat jij wil. Dan blijf je toch ook maar lekker op de grond liggen'. Ik ga weer aan de tafel zitten en sla het boek open terwijl ik Anthony probeer te negeren.

Lily Devon
    We namen weer een adempauze en ik ging rechtop op zijn heupen zitten, met aan iedere kant een been. En keek hem afwachtend en ondeugend aan.

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

Jade
    'Weet je wat? Laat ook maar! Als je me niet eens één kans wilt geven dan rot je maar lekker op'.
    Ik schrok van de toon die hij opeens had gekregen, een toon die hij nog nooit had laten horen, ten minste niet tegen mij. Hij klonk altijd als een charmeur en had dan ook bijna altijd een flirterige toon in zijn stem. Hij draaide zich om en stond op het punt om weg te lopen, maar iets in mij wilde dat hij bleef. Echter was ik als vastgevroren en kon geen kant meer op. Denk, Jade, denk... De warmte miste je al het moment dat hij je losliet, je schrok van zijn toon en voelt je gekwetst door zijn player-gedoe. Wat ga je doen? Dus deed ik op dat moment wat het beste voor mij leek en handelde ik automatisch, ik pakte zijn arm en drukte hem tegen mij aan in een knuffel. Mijn armen gingen weer om zijn hals.

Anthony Blair (Les Tigres)

Terwijl mijn ogen op haar rug waren gericht, kon ik het niet laten om breed te grijnzen.
    Ergens was het best amusant om te zien hoeveel moeite ze deed om me te negeren.
    Ik besloot om haar nog meer te ergeren door een veel te vrolijk liedje te fluiten terwijl ik naar het plafond staarde.

Daniël Rhodes
    Lily ging rechtop op mijn heupen zitten, aan iedere kant een been en ze keek me afwachtend en ondeugend aan. Even beet ik op mijn lip en vervolgde mijn handen haar benen tot haar heupen, waar ik ze ten rustte legde.

Liam
    Ik wil net weglopen als Jade me ineens een knuffel geeft. Ik knuffel haar terug en als ze even niet kijkt grijns ik tevreden.

Aminthe

'Iedereen is raar. Alle mensen zijn raar. Maar ik ben het toppunt van raarheid,' grijns ik.
    'Ben jij trouwens ook eerstejaars?' vraag ik, terwijl ik haar de rug toekeer en naar de wegvliegende uil kijk.

Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

[Piano^^ Back in half an hour(: ]

Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

Cassie
    Anthony begint een vrolijk deuntje te fluiten. Ik heb zin om op te staan want ik zit toch eigenlijk voor niks in de bieb want we hebben nog geen les gehad. Maar ik heb geen zin om me gewonnen te geven dus ik pak mijn iPod en zet het volume zo hard dat ik hem niet meer hoor fluiten. Uit mijn ooghoeken bestudeer ik hem voorzichtig en laat mijn ogen even snel over zijn lichaam glijden. Ik kom al snel tot de conclusie dat ik als het aankwam op een fysiek gevecht ik nooit van hem zou kunnen winnen, alleen misschien als ik hem met mijn hakken in zijn ballen zou trappen.