• Naar de The Hits Radio, om 16:00? Zayn komt ;')

    Hier de datums van de anderen: Datums.

    De radio.

    Sorry als hier al een topic over was...


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Fuck, hij liep vast


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik luister de radio gewoon zonder problemen... weird.
    Zayn kiest trouwens de liedjes en zo, voor een uur lang en af en toe hoor je zijn stem. Het is niet een interview ofzo. Er was ook nog iets met kaartjes voor iets van 1D, maar dat weet ik even niet meer ;')


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    STALKERPANDA schreef:
    Ik luister de radio gewoon zonder problemen... weird.
    Zayn kiest trouwens de liedjes en zo, voor een uur lang en af en toe hoor je zijn stem. Het is niet een interview ofzo. Er was ook nog iets met kaartjes voor iets van 1D, maar dat weet ik even niet meer ;')

    Hm, ik vind die liedjes echt kut :'D Beter gaat ie gewoon het hele uur lullen over onzin, dan kan ik tenminste z'n stem horen:Y)


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Chroniqueur schreef:
    (...)

    Dat zie ik, alleen nou net niet dat 'Live' balkje. (6)

    Damn. Al betwijfel ik dat het live is aan Zayns stem te horen, maar oké. Uhm... Typ anders de link even zelf in, zonder op een link te drukken? Misschien dat - dat helpt...


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Hij doet het niet bij mij (no_chears)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Hij gaat ook 'Backstage gossip' vertellen :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Eledhel schreef:
    (...)
    Hm, ik vind die liedjes echt kut :'D Beter gaat ie gewoon het hele uur lullen over onzin, dan kan ik tenminste z'n stem horen:Y)

    Idd, maar ach. Het is Zayn, dus ik luister gewoon haha.


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Ik, alleen die fucking site wil niet laden! ):


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    ColouredWind schreef:
    Hij gaat ook 'Backstage gossip' vertellen :3

    Huuuuh wanneer? Nu toch niet?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oh, hij doet het eindelijk! Yaaaay.


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    ColouredWind schreef:
    (...)
    Damn. Al betwijfel ik dat het live is aan Zayns stem te horen, maar oké. Uhm... Typ anders de link even zelf in, zonder op een link te drukken? Misschien dat - dat helpt...


    Aaah thank god het is gelukt, thank you. (:

    @ Voor de mensen waar de radio het niet doet, ga naar google.nl, typ http://ukradioplayer.thehitsradio.com/console in, klik met de rechtsmuisknop op The Hits Radio, en dan 'open koppeling in nieuw venster'. Toen deed hij het bij mij. XD

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 16:15 ]


    Full of envy behind that anonymous mask

    Huh is het niet live? *ik fangirl teveel, daarom spam ik zoveel :'D*


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    (...)
    Huuuuh wanneer? Nu toch niet?

    Dat zei hij daarstraks...


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik flip hier half door Zayn, dus bij Niall wordt dat nog 1000x erger (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    GANGBANG schreef:
    Ik flip hier half door Zayn, dus bij Niall wordt dat nog 1000x erger (:

    Trololol, als Niall komt: 'AAAH OMG NIALL NIALL ZIJN STEM OMG OMG YEAAAAAAAAAAAH!" :'D

    @ColouredWind: Oh, damn, ik moet toch echt eens goed gaan luisteren dan alleen maar kwijlen op zijn stem :'D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...