• Naar de The Hits Radio, om 16:00? Zayn komt ;')

    Hier de datums van de anderen: Datums.

    De radio.

    Sorry als hier al een topic over was...


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Bij mij doet die het gewoon, zelfde link...
    De mijne


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    ColouredWind schreef:
    Bij mij doet die het gewoon, zelfde link...
    De mijne

    ik heb op de link gedrukt, moet ik hem zo laten staan of moet ik ergens op drukken ?


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Het begint. Nu WMYB ;')


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Ik wilde het wel even luisteren, alleen die pagina wil niet eens laden bij mij, dus dan maar niet (cat)


    “Love is a contradiction.”

    @Saigon, gewoon laten staan, dan moet hij het gaan doen. Als het goed is dan...


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    STALKERPANDA schreef:
    Het begint. Nu WMYB ;')

    Yeaah, een uur lang Zayn <33 *fangirlt*

    God ik hou van Harry's stem.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik krijg die site wel in beeld, maar ik hoor niks, ook niet als ik op 'Playing' druk? (cat)


    Full of envy behind that anonymous mask

    STALKERPANDA schreef:
    @Saigon, gewoon laten staan, dan moet hij het gaan doen. Als het goed is dan...

    hij doet niks bij mij ;d
    zit te vloeken en al, want krijg het neit voor elkaar

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 16:01 ]


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Saigon schreef:
    (...)
    ik heb op de link gedrukt, moet ik hem zo laten staan of moet ik ergens op drukken ?

    Hij gaat dan laden als het goed is. Het gebeurt nog wel eens dat het geluidsbalkje op vol volume staat, maar dat er bij het geluidstekentje een x-je staat. Even het volume van dat ding bij de Hits Radio helemaal zacht zetten en dan weer harder, dan moet hij het doen. En staat er een vierkantje of een driehoekje?


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Saigon schreef:
    (...)
    hij doet niks bij mij ;d
    zit te vloeken en al, want krijg het neit voor elkaar

    Bij heel veel mensen niet, hij is geloof ik overbelast )= Ik kan hem wel luisteren, nu is Edge of Glory =P


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Dit zie je als hij het doet. Kijk anders even of alles hetzelfde is (:

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 16:07 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    ColouredWind schreef:
    (...)
    Hij gaat dan laden als het goed is. Het gebeurt nog wel eens dat het geluidsbalkje op vol volume staat, maar dat er bij het geluidstekentje een x-je staat. Even het volume van dat ding bij de Hits Radio helemaal zacht zetten en dan weer harder, dan moet hij het doen. En staat er een vierkantje of een driehoekje?

    bij mij doet die helemaal niks, aan de rechterkant stond net 'live zayn' heb ik er op gedrukt stond er dat het aan de verbinding lag, maar dat is raar want ik heb nergens anders die problemen.


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    ColouredWind schreef:
    Dit zie je als hij het doet. Kijk anders even of alles hetzelfde is (:



    Dat zie ik, alleen nou net niet dat 'Live' balkje. (6)


    Full of envy behind that anonymous mask

    Die site blijft maar laden D:


    Never run out of reasons to smile...

    Saigon schreef:
    (...)
    bij mij doet die helemaal niks, aan de rechterkant stond net 'live zayn' heb ik er op gedrukt stond er dat het aan de verbinding lag, maar dat is raar want ik heb nergens anders die problemen.

    Weird... Kijk is bij het plaatje dat ik heb gepost, of dat allemaal hetzelfde is en anders even gewoon de link intypen.
    ukradioplayer.thehitsradio.com/console/


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis