21 ???! weet je het zeker?! wow, wat oud! onze oudste kat is 18 geworden maar werdt blind en kreeg suiker ziekte en haar zoon ging vlak daarna dood aan heinwee naar z'n ma ofzo. en we hebben ook al een kat verloren aan een bloedprop in de poten.
When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.
21 ???! weet je het zeker?! wow, wat oud! onze oudste kat is 18 geworden maar werdt blind en kreeg suiker ziekte en haar zoon ging vlak daarna dood aan heinwee naar z'n ma ofzo. en we hebben ook al een kat verloren aan een bloedprop in de poten.
Nee ze is 17 geworden, niet 18.
Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.
OT: ik heb geen huisdieren
heb wel een kat gehad, maar die is al een paar jaar dood
Ah... Wat vervelend ):
Pom heeft al een keer 40 graden koorts en een longontsteking gehad. Als hij niet zo'n enorme vetopslag in zijn lichaam had gehad, had dat zijn dood kunnen zijn. Pom heeft door zijn molligheid, om het zo maar te zeggen, wel meer risico op suikerziekte geloof ik |:
ik heb in totaal 5 katten.,
4 bij mijn moeder;
Jip, Sok, Anna en Pebbles
en 1 bij mijn vader;
BoBo
en nog eens 3 konijnen.
tenminsten eentje is er van mij;
BamBam
en twee van mijn oom omdat die ging verhuizen.
maar binnenkort gaan ze alle 3 naar mijn oom.
Yup, 21, staat op haar paspoort ^ ^. En behalve dat ze nog maar 1 schildklier heeft en een te hoge bloeddruk, is ze best gezond.