• Helleuw,
    mijn bff heeft problemen thuis, ze moet al het werk doen terwijl haar moeder de hele dag in de zetel ligt,
    soms krijgt ze niet eens eten en mag ze haar hobby's niet uitoefenen, ze word ook geslagen, en als we aan haar deur staan en ze ziet haar papa afkomen smeekt ze om weg te gaan. Ze heeft al zelfmoord willen plegen maar dat is mislukt. Ze wil ook graag weglopen van huis maar ze weet niet waarheen, want haar ouders hebben ruzie met heel de familie en mijn ouders willen zich niet moeien,ik wil haar zo graag helpen, maar ik weet niet hoe, hebben jullie ideeën? X

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 21:12 ]


    Life isn't about finding yourself, it's about creating yourself. -Unplugged

    Ze moet hulp zoeken.


    26 - 02 - '16

    Wat HEAVYMETAL zegt. Misschien kan ze terecht bij grootouders/andere familieleden?

    Ik zou zeggen, zoek hulp. Neem contact op met een vertrouwenspersoon op school of bel eventueel anoniem de kindertelefoon, want dit kan zo natuurlijk niet. En als ze dat niet wil, woont ze dan dichtbij je? Want dan zou je eventueel kunnen proberen te regelen dat ze eens een tijdje bij je kan logeren, dan is ze in elk geval even van die narigheid thuis af.


    “Love is a contradiction.”

    HEAVYMETAL schreef:
    Ze moet hulp zoeken.


    Yeh. Haal mentoren, leraren, doktoren, politie en al die zooi erbij. Ergens is er eentje die jullie kan helpen. Dan kan ze in een pleeggezin of iets dergelijks. niet geweldig, maar beter dan wat het nu is waarschijnlijk.


    quidquid excusatio prandium pro

    HEAVYMETAL schreef:
    Ze moet hulp zoeken.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Metaphor schreef:
    Wat HEAVYMETAL zegt. Misschien kan ze terecht bij grootoudaar ders/andere familieleden?

    daar heeft ze ruzie mee, door haar ouders, en ze gaat al naar het CLB, maar die doen niets, dit is al jaren bezig


    Life isn't about finding yourself, it's about creating yourself. -Unplugged

    Discord schreef:
    (...)

    Yeh. Haal mentoren, leraren, doktoren, politie en al die zooi erbij. Ergens is er eentje die jullie kan helpen. Dan kan ze in een pleeggezin of iets dergelijks. niet geweldig, maar beter dan wat het nu is waarschijnlijk.

    HEAVYMETAL schreef:
    Ze moet hulp zoeken.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Inproduction schreef:
    (...)
    daar heeft ze ruzie mee, door haar ouders, en ze gaat al naar het CLB, maar die doen niets, dit is al jaren bezig


    Dan is het tijd dat ze wat doen, want dit kan echt niet. Misschien kan ze bij een andere vriendin logeren? Of haal je ouders over om haar een tijdje bij jou te laten logeren? Naja, veel succes.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.