• Informatie vooraf: In het land Sisos is het normaal dat iedereen op zijn/haar twaalfde een dier krijgt toegewezen. In dat dier zit de andere helft van de ziel van de persoon verborgen, wat ervoor zorgt dat de persoon en zijn/haar dier een ongelofelijke band hebben met elkaar. Ze kunnen met elkaar praten, al kunnen anderen ze niet horen. Het dier en de persoon zijn onafscheidelijk en wijken nooit van elkaars zijde. Deze dieren worden ook wel totums genoemd, elke persoon bezit maar één totum. Iedere totum heeft ook een kracht (dit kan van alles zijn, van dromen beïnvloeden tot vuur spuwen).

    Het verhaal: Iedereen die een totum krijgt toegewezen moet hiermee om leren gaan. Dat leer je natuurlijk op de beste kostschool van het land. Het Totum Sisos Institute leert jongeren van twaalf tot twintig jaar hoe ze een goede band op kunnen bouwen met hun totum en hoe ze moeten omgaan met de krachten van hun totum. Natuurlijk is dit makkelijker gezegd dan gedaan.

    Je zit dus als jongere op een Instituut samen met je totum. Hoe ga jij om met je totum en met je medemens? Heb je vrienden, ben je gemeen, misbruik je je totum, zet je de krachten van je totum in voor het goede? Bedenk het allemaal zelf. (;

    Lessen: Er zijn in totaal 5 vakken. Verzorging van Totums (hoe verzorg je je totum), Sport (dit kan vanalles zijn, je doet het samen met je totum en met medeleerlingen en totums), Verdediging (hoe leer je je te verdedigen als andere totumdieren je aanvallen, of als je eigen totumdier je -per ongeluk- aanvalt), Training (hoe leer je omgaan met je totum?), Nachtspel (Dit is heel apart, 2 avonden per week worden de kinderen met hun totumdieren in een doolhof gezet, waar ze moeten zien te "overleven". Elke keer ziet de omgeving er weer anders uit -zie het als een soort "lasergamen"-. Als de persoon "het niet overleeft" wordt hij "teruggezoomd" naar de ruimte waar hij zijn score kan zien. Hierna is de les voorbij)

    Maandag;
    Sport
    Verdediging
    Dinsdag;
    Verdediging
    Verzorging van Totums
    Training
    Avond: Nachtspel
    Woensdag;
    De hele dag vrij!
    Donderdag:
    Training
    Verdediging
    Sport
    Vrijdag:
    Verzorging van Totums
    Sport
    Avond: Nachtspel
    Zaterdag:
    Sport
    Zondag:
    De hele dag vrij!

    De kamerindeling is simpel: meisjes op de meisjes slaapzaal die in het Noorden is.
    Jongens in de jongens slaapzaal die in het Westen is.


    Regels:
    ø Je schrijft 2 personages. Je persoon en zijn/haar totum
    ø Onthoudt dat niemand een totumdier kan horen, behalve de eigenaar ervan. Totums onder elkaar kunnen wel met elkaar praten.
    ø Personages kunnen niet doodgaan, totums dus ook niet.
    ø Je schrijft in de "ik" persoon.
    ø De personages mogen het schoolterrein verlaten.
    ø Als je "offtopic" gaat praten, doe dit dan svp tussen [] of {} etc.
    ø Je mag, als het oude topic vol is, een nieuw topic aanmaken. PB dit wel naar mij.

    Je kan altijd meedoen! Om je "aan te melden" moet je naar dit topic gaan. Zou je me misschien ook een PB willen sturen? Dan kan ik je erbij zetten!


    Spelers:
    CallyJunior: Rowan James Adams | 17 | grijze wolf ~ Layla
    xdesire: Annelyn Johnsen | 17 | Siberische tijger ~ Adorin
    JaiRy: Lucy Benneth | 18 | sneeuwpanter ~ Shadow
    HurtedHeart: Fay Valentina Rush | 16 | sneeuwpanter ~ Hailey
    Smugness: Adriana Minola | 18 | lynx ~ Esra
    RainbowShake: Seryna L'amoure | 17 | poolvos ~ Latoya
    Proprius: Liam Oliver Sanz | 18 | beer ~ Moose
    EnervatioAnnabeth Rain Prince | 15 | vos ~ Carmentis
    Demesne: Eleanore Springfield | 17 | uil ~ Dust
    CalllyJunior: Lyra Eglanos | 13 | kleine panda ~ Reaser
    Dumbledore: Jules Jólé Montgomery | 18 | papagaai ~ Drizzle
    Minnesota: Apolline Devonne | 17 | witte wolf ~ Merlin
    Diapal: Luel | 16 | wilde hond ~ Jolan
    Aztech: Lily Sandaro | 14 | poesje ~ Ashlin
    Yayde: Ichigo Amane | 16 | panda ~ Ninjan
    Humble: Chase Daniël Mathews | 20 | aapje ~ Elia
    Humble: Katherine (Kate/Kathy) Mary Fowler | 18 | fret ~ Momo
    4Everdeen: Alira Elle McPark | 16 | cheetah ~ Nerissa
    IHeartMusicc: Alexia Monteiro | 17 | zwarte panter ~ Aqua

    Leraren:
    Nachtspel: Diapal: Victol | 31 | -
    Verdediging: 4Everdeen: Emilie Johnsons | 23 | eekhoorn ~ Celia
    Sport: Yayde: Thomas Eckisa | 21 | olifant ~ Sypie
    Verzorging van totums:
    Training:

    We zoeken nog 2 leraren ~!!


    Samenvatting: De eerste schooldag is van start, met op het programma sport en verdediging. We zijn bezig met sport. Sport is voorbij, en we gaan nu op weg naar het vak verdediging.

    Topic 1
    Topic 3

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 16:59 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Eleanore Springfield | 17 | uil ~ Dust

    Geen idee wat me scheelde maar ik voelde me opgewekt en vrolijk na mijn kleine gesprekje met Liam. In de hal stond een meisje met een zwarte panter en ik trok verbaasd even mijn wenkbrauwen op. Haar kende ik niet. Goed gezind als ik was stapte ik op haar af. 'Hoi, nieuw hier?' Vroeg ik met de licht honende glimlach die mijn gezicht bijna altijd sierde.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    [ oeps wacht ff ik schrijf iets nieuws btw neverhoutnever ^^}

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 18:34 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 18:33 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Yeaah nevershoutnever! Maar ben even eten hoor brb]

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 18:57 ]

    {oke, waar zijn we en wat is er gebeurd?}


    Tijd voor koffie.

    Alexia Monteiro | Zwarte panter Aqua

    'Hoi, nieuw hier?' Ik draaide me om en er stond een meisje met bruin haar me vragend aan te kijken. 'Oh hoi ja ik ben nieuw hier. Ik ben Alexia, maar je kan me Lex, Alex hoe je ook wilt noemen.' glimlachte ik en stak mijn hand uit. 'Kan je me by the way even uitleggen hoe het hier zo'n beetje werkt. Ik ben echt verdwaald ofzo.' Ik hoorde een gniffel uit Aqua's bek. 'Shut up Aqua.' lachte ik. 'Oja, dit is dus mijn totum Aqua.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Okeej, wacht Beheerder van Liam kan je dat stukje even uitstellen? ik uhm heb dat andere stukje dus ff veranderd enne ik kom zo dan die kant op ;P]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ 4everdeen, uhm nou ik ben er ook net ingesprongen sport is dus voorbij, en nu hebben ze een soort tussenuur voordat verdediging begint. Ik ben nu in de hal met Eleanore en Liam is in de muziekzaal en Chase en nog iemand zijn in de eetzaal uhm...lees terug dan zie je waar iedereen is. xD]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alira Elle McPark | 16 | cheetah ~ Nerissa
    Mijn humeur is wat slechter als ik de klas binnenstap. "Nou ja.. in ieder geval weet je voortaan hoe drijfmodder eruit ziet." ze bekijkt me. Mijn lichaam zit tot mijn dijen onder de modder. "Grmbl." grom ik. We komen de klas binnen, alleen ik ben nog wel wat te vroeg.

    Emilie Johnsons | 23 | eekhoorn ~ Celia
    Ik loop de klas binnen. Genoeg tijd om me nog een beetje voor te bereiden. "Je bent voor een keer niet te laat!" zegt Celia, die op haar gebruikelijke plekje zit. Mijn schouder. Ik zie dat er al een leerling in de klas staat. Ze zit half onder de modder. "Hallo, alles oke? Doekje nodig?" vraag ik haar. Ze slaat het beleefd af.


    Tijd voor koffie.

    IHeartMusicc schreef:
    [ 4everdeen, uhm nou ik ben er ook net ingesprongen sport is dus voorbij, en nu hebben ze een soort tussenuur voordat verdediging begint. Ik ben nu in de hal met Eleanore en Liam is in de muziekzaal en Chase en nog iemand zijn in de eetzaal uhm...lees terug dan zie je waar iedereen is. xD]


    Thanks ^^


    Tijd voor koffie.

    Eleanore Springfield | 17 | uil ~ Dust

    Ik hoorde een afkeurend geluidje uit Dust's richting komen als ik even met mijn hand over Aqua's kop ging. 'Het is heel simpel hoor. Daar,' Ik wees even naar de bak met Roosters op. 'Kan je,je rooster vinden, gewoon je naam zoeken en die bekijken. Dan, daar,' Ik wees opnieuw. 'Kan je, je slaapplek vinden. Eerste getal voor de verdieping en dan gewoon de deur met het juiste nummer, je slaapt met drie of vier andere meisjes samen. Dan heb je daar de eetzaal maar dat had je wel al door en voor de rest moet je de rest maar even volgen. Simple comme bonjour.' Ik grijnsde even kort.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Alira Elle McPark | 16 | cheetah ~ Nerissa
    Ik besluit nog even weg te gaan. Ik heb toch nog wat tijd. Ik zie een meisje staan bij de roosters, samen met nog een meisje. Ze zijn in gesprek met haar elkaar. Ik kijk naar Nerissa. "Nee, ik ga niet vertellen waar zij het over hebben." zegt Nerissa. "Oke oke, dat wou ik niet eens." zeg ik, kattig. "'t is maar dat je 't weet" zegt Nerissa. Ik loop naar de meisjes toe. "Hoi!"

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 18:51 ]


    Tijd voor koffie.

    Alexia Monteiro | Zwarte panter Aqua

    'Dankjewell, echt ik ben je zo dankbaar. Ik ga snel even de rest verkennen. Zie je hopelijk later nog !' Ik liep naar de muziekzaal en daar was een jongen aan het zingen en gitaar aan het spelen. Zijn stem klonk erg goed. Ik liep naar hem toe toen hij klaar was. 'Klonk goed.' Ik stak mijn hand uit. 'Alexia maar noem me maar Alex, Lex, somthing that u like .' glimlachte ik.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Doe maar even dat ik nog hoi zei toen ik net wegliep]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Rowan James Adams | 17 | grijze wolf ~ Layla
    Ik liep van buiten naar binnen. In de hal zag ik 3 meisjes staan. Ze waren met elkaar aan het praten over iets.
    'Praat met ze,' hoor ik Layla zeggen, waarna ik een duw van haar kop tegen mijn benen krijgen. 'Oke, oke, ik ga al.' Man, Layla wilde echt graag dat ik vrienden kreeg. Ik dacht altijd dat ze wel hield van de rust en samen met z'n tweetjes zijn. Maar aangezien Layla een soort van mijn goede engeltje is luister ik altijd naar haar. Ik stapte naar de meisjes toe.
    'Hallo,' zei ik wat verlegen. Ik krabte even aan mijn hoofd.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa