• Informatie vooraf: In het land Sisos is het normaal dat iedereen op zijn/haar twaalfde een dier krijgt toegewezen. In dat dier zit de andere helft van de ziel van de persoon verborgen, wat ervoor zorgt dat de persoon en zijn/haar dier een ongelofelijke band hebben met elkaar. Ze kunnen met elkaar praten, al kunnen anderen ze niet horen. Het dier en de persoon zijn onafscheidelijk en wijken nooit van elkaars zijde. Deze dieren worden ook wel totums genoemd, elke persoon bezit maar één totum. Iedere totum heeft ook een kracht (dit kan van alles zijn, van dromen beïnvloeden tot vuur spuwen).

    Het verhaal: Iedereen die een totum krijgt toegewezen moet hiermee om leren gaan. Dat leer je natuurlijk op de beste kostschool van het land. Het Totum Sisos Institute leert jongeren van twaalf tot twintig jaar hoe ze een goede band op kunnen bouwen met hun totum en hoe ze moeten omgaan met de krachten van hun totum. Natuurlijk is dit makkelijker gezegd dan gedaan.

    Je zit dus als jongere op een Instituut samen met je totum. Hoe ga jij om met je totum en met je medemens? Heb je vrienden, ben je gemeen, misbruik je je totum, zet je de krachten van je totum in voor het goede? Bedenk het allemaal zelf. (;

    Lessen: Er zijn in totaal 5 vakken. Verzorging van Totums (hoe verzorg je je totum), Sport (dit kan vanalles zijn, je doet het samen met je totum en met medeleerlingen en totums), Verdediging (hoe leer je je te verdedigen als andere totumdieren je aanvallen, of als je eigen totumdier je -per ongeluk- aanvalt), Training (hoe leer je omgaan met je totum?), Nachtspel (Dit is heel apart, 2 avonden per week worden de kinderen met hun totumdieren in een doolhof gezet, waar ze moeten zien te "overleven". Elke keer ziet de omgeving er weer anders uit -zie het als een soort "lasergamen"-. Als de persoon "het niet overleeft" wordt hij "teruggezoomd" naar de ruimte waar hij zijn score kan zien. Hierna is de les voorbij)

    Maandag;
    Sport
    Verdediging
    Dinsdag;
    Verdediging
    Verzorging van Totums
    Training
    Avond: Nachtspel
    Woensdag;
    De hele dag vrij!
    Donderdag:
    Training
    Verdediging
    Sport
    Vrijdag:
    Verzorging van Totums
    Sport
    Avond: Nachtspel
    Zaterdag:
    Sport
    Zondag:
    De hele dag vrij!

    De kamerindeling is simpel: meisjes op de meisjes slaapzaal die in het Noorden is.
    Jongens in de jongens slaapzaal die in het Westen is.


    Regels:
    ø Je schrijft 2 personages. Je persoon en zijn/haar totum
    ø Onthoudt dat niemand een totumdier kan horen, behalve de eigenaar ervan. Totums onder elkaar kunnen wel met elkaar praten.
    ø Personages kunnen niet doodgaan, totums dus ook niet.
    ø Je schrijft in de "ik" persoon.
    ø De personages mogen het schoolterrein verlaten.
    ø Als je "offtopic" gaat praten, doe dit dan svp tussen [] of {} etc.
    ø Je mag, als het oude topic vol is, een nieuw topic aanmaken. PB dit wel naar mij.

    Je kan altijd meedoen! Om je "aan te melden" moet je naar dit topic gaan. Zou je me misschien ook een PB willen sturen? Dan kan ik je erbij zetten!


    Spelers:
    CallyJunior: Rowan James Adams | 17 | grijze wolf ~ Layla
    xdesire: Annelyn Johnsen | 17 | Siberische tijger ~ Adorin
    JaiRy: Lucy Benneth | 18 | sneeuwpanter ~ Shadow
    HurtedHeart: Fay Valentina Rush | 16 | sneeuwpanter ~ Hailey
    Smugness: Adriana Minola | 18 | lynx ~ Esra
    RainbowShake: Seryna L'amoure | 17 | poolvos ~ Latoya
    Proprius: Liam Oliver Sanz | 18 | beer ~ Moose
    EnervatioAnnabeth Rain Prince | 15 | vos ~ Carmentis
    Demesne: Eleanore Springfield | 17 | uil ~ Dust
    CalllyJunior: Lyra Eglanos | 13 | kleine panda ~ Reaser
    Dumbledore: Jules Jólé Montgomery | 18 | papagaai ~ Drizzle
    Minnesota: Apolline Devonne | 17 | witte wolf ~ Merlin
    Diapal: Luel | 16 | wilde hond ~ Jolan
    Aztech: Lily Sandaro | 14 | poesje ~ Ashlin
    Yayde: Ichigo Amane | 16 | panda ~ Ninjan
    Humble: Chase Daniël Mathews | 20 | aapje ~ Elia
    Humble: Katherine (Kate/Kathy) Mary Fowler | 18 | fret ~ Momo
    4Everdeen: Alira Elle McPark | 16 | cheetah ~ Nerissa
    IHeartMusicc: Alexia Monteiro | 17 | zwarte panter ~ Aqua

    Leraren:
    Nachtspel: Diapal: Victol | 31 | -
    Verdediging: 4Everdeen: Emilie Johnsons | 23 | eekhoorn ~ Celia
    Sport: Yayde: Thomas Eckisa | 21 | olifant ~ Sypie
    Verzorging van totums:
    Training:

    We zoeken nog 2 leraren ~!!


    Samenvatting: De eerste schooldag is van start, met op het programma sport en verdediging. We zijn bezig met sport. Sport is voorbij, en we gaan nu op weg naar het vak verdediging.

    Topic 1
    Topic 3

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 16:59 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Chase Daniël Mathews | 20 | aapje ~ Elia
    'Ik ben geen leugenaar!' riep ik toen Elia me vertelde wat Drizzle had gezegd. 'Liefje, kom op. Laten we iets leuks gaan doen. Ik heb de hele ochtend op je gewacht,' zei ik met een zeurderige toon met een verveeld gezicht.

    Katherine (Kate/Kathy) Mary Fowler | 18 | fret ~ Momo
    Benieuwd keek ik naar de foto die Liam me liet zien.
    'Wauw, je zusje is echt prachtig.' Dat zei ik niet om te slijmen, het is echt een heel mooi meisje. Ik zou er een moord voor doen om er net zoals haar uit te kunnen zien.
    'Hoe heet ze?'


    everything, in time

    Seryna l'Amoure

    Helemaal geconcentreert zong ik zachtjes mee, terwijl ik op mijn best probeerde te spelen. Even vergat ik dat Luel nog naast mij zat en schakelde over naar het liedje Take Me Away van Globus. Toen ik klaar was schrok ik even dat Luel naast mij zat. 'Sorry, was weer eens alles om me heen vergeten. Hoe laat is het eigenlijk?'


    Cool Story Bro, Tell Us Again

    Liam Oliver Sanz - Beer Moose

    'Wauw, je zusje is echt prachtig.' Ik glimlach en knik instemmend.
    'Sarah.' Antwoord ik en stop met spelen. Ik kijk vertederd naar de foto.
    Er gingen verschillende emoties door me heen, verdriet, liefde, woede al dat soort dingen. Verdriet door eht verlies, liefde voor onze band en wode door de fout die ik gemaakt heb.

    Adriana Minola

    Een opgelucht gevoel stroomde door mijn lichaam bij het horen van de bel.
    "Kom Esra, we gaan omkleden," lachte ik naar Esra.


    Take me to wonderland

    Jules Jólé Montgomery.
    ''Ik wil graag iets met je doen, maar waar zat je aan te denken?'' vroeg ik grinnikend en wreef over het kopje van Drizzle heen.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Chase Daniël Mathews | 20 | aapje ~ Elia
    'Nou,' zei ik terwijl ik even nadacht. 'De rest van de jongens zijn allemaal braaf naar hun lessen en op mijn kamer staat een prachtig, heerlijk zacht bedje.' Ik wiebelde mijn wenkbrauwen even op en neer. 'Wat kan er beter zijn dan dat?'

    Katherine (Kate/Kathy) Mary Fowler | 18 | fret ~ Momo
    'Sarah, prachtige naam.' Sarah had geluk met zo'n broer en Liam ook geluk met zo'n zusje. Tot ik zijn blik zag, hij was helemaal in gedachte verzonken en staarde alleen maar naar de foto. Voorzichtig legde ik mijn hand op zijn schouders en zag dat hij een beetje schrok.
    'Liam, wat is er met haar gebeurd?'


    everything, in time

    Liam Oliver Sanz - Beer Moose

    Ze legt haar hand op mijn schouder en ik keek weg van het 7 jarige meisje.
    'Liam, wat is er met haar gebeurd?' Mijn kaken verstrakte zich. Ik haal diep adem en stop de telefoon terug in mijn zak. Misschien deed ik eht om tijd te rekken geen idee maar ik wilde haar gezicht niet meer voor me zien.
    'Ze is dood.' Zeg ik zachtjes.

    Chase Daniël Mathews | 20 | aapje ~ Elia
    'Nou,' zei ik terwijl ik even nadacht. 'De rest van de jongens zijn allemaal braaf naar hun lessen en op mijn kamer staat een prachtig, heerlijk zacht bedje.' Ik wiebelde mijn wenkbrauwen even op en neer. 'Wat kan er beter zijn dan dat?'

    Katherine (Kate/Kathy) Mary Fowler | 18 | fret ~ Momo
    Bam. Hoewel de woorden wel te verwachten waren, hakte ze er toch harder in dan verwacht.
    'Dat spijt me zo erg voor je. Wat zonde. Wat is er gebeurd?' Nu snapte ik de tattoo op zijn pols. Die had ik al eerder gezien, maar ik had er niet aan gedacht om te vragen of het enige betekenis had.


    everything, in time

    Liam Oliver Sanz - Beer Moose

    'Dat spijt me zo erg voor je. Wat zonde. Wat is er gebeurd?' Ik schud mijn hoofd. 'Het is niet jou schuld,' Ik glimlach flauwtjes naar haar. 'Z-ze overleed aan een auto ongeluk.' Hakkel ik en kijk weg. '5 weken geleden.'

    Chase Daniël Mathews | 20 | aapje ~ Elia
    'Nou,' zei ik terwijl ik even nadacht. 'De rest van de jongens zijn allemaal braaf naar hun lessen en op mijn kamer staat een prachtig, heerlijk zacht bedje.' Ik wiebelde mijn wenkbrauwen even op en neer. 'Wat kan er beter zijn dan dat?'

    Katherine (Kate/Kathy) Mary Fowler | 18 | fret ~ Momo
    'Wat verschrikkelijk!' ik wist niet zo goed wat ik moest zeggen en vond het nog verschrikkelijker om Liam zo te zien. Mijn echte familie was ik ook kwijt, maar dat kon ik me niet eens meer herinneren. Ik had een nieuwe familie en hen zag ik dan ook als mijn echte familie, het was een groot gezin en ik kon me dan ook niet voorstellen dat ik één van hen zou kwijtraken.
    Toen Liam weg keek stond ik op. Ik liep een rondje om de piano, zodat ik weer voor hem stond. Vervolgens ging ik op mijn knieën zitten, zodat ik weer op gelijke hoogt was, daarna sloeg ik mijn armen om hem heen en gaf hem een knuffel. Iets wat ook jongens wel eens nodig hebben, al zullen zij het niet zo snel toegeven.


    everything, in time

    Liam Oliver Sanz - Beer Moose

    'Wat verschrikkelijk!' Ik hoorde haar op staan en toen stond ze weer voor
    mijn neus. Haar armen lagen rond mijn nek en ze omhelsde me. Even wist ik niet wat ik moest doen maar sloeg toen mijn armen maar rond haar heen.
    'Ik bestuurde de auto.' Fluister ik zacht. 'Als ik opgelet had leefde ze nog.' Mijn stem was zacht maar van binnen brak ik.

    Chase Daniël Mathews | 20 | aapje ~ Elia
    'Nou,' zei ik terwijl ik even nadacht. 'De rest van de jongens zijn allemaal braaf naar hun lessen en op mijn kamer staat een prachtig, heerlijk zacht bedje.' Ik wiebelde mijn wenkbrauwen even op en neer. 'Wat kan er beter zijn dan dat?'

    Katherine (Kate/Kathy) Mary Fowler | 18 | fret ~ Momo
    Ik voelde Liam een beetje trillen, waarschijnlijk van verdriet of het feit dat hij het heeft moeten vertellen. Met één van mijn handen streelde ik zachtjes over zijn rug, terwijl ik de ander in zijn nek liet rusten. Het idee alleen al bezorgde mij waterige ogen, laat staan hoe Liam zich heeft moeten voelen.
    'Stop, dat wil ik niet meer horen,' zei ik toen Liam zichzelf beschuldigde. 'Het was onmogelijk jouw schuld, zo moet je echt niet denken.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 17:53 ]


    everything, in time

    Liam Oliver Sanz - Beer Moose

    'Het was onmogelijk jouw schuld, zo moet je echt niet denken.' Ik schud mijn hoofd. 'Het is zo Kate, Als ik geen haast had gehad dan was hij niet op ons ingereden.' Ik laat haar los mijn handen liggen op mijn voorhoofd.
    Ik staar naar mijn schoenen en haal een hand door mijn haar.

    Chase Daniël Mathews | 20 | aapje ~ Elia
    'Nou,' zei ik terwijl ik even nadacht. 'De rest van de jongens zijn allemaal braaf naar hun lessen en op mijn kamer staat een prachtig, heerlijk zacht bedje.' Ik wiebelde mijn wenkbrauwen even op en neer. 'Wat kan er beter zijn dan dat?'

    Katherine (Kate/Kathy) Mary Fowler | 18 | fret ~ Momo
    'Ik geloof dat alles gebeurd om een reden. Al had ze die dag niet bij jou in de auto gezeten, was er misschien nog iets gebeurd. Hoe oneerlijk en onlogisch het ook klinkt: het was gewoon haar tijd. Er is nu niets meer wat je eraan kunt veranderen en ik weet zeker dat Sarah het niet leuk zou vinden om je zo te zien, zij geeft jou vast niet de schuld, dus waarom zou jij dat wel doen, als het jezelf alleen maar opeet? Dat is zonde, Liam, natuurlijk mag je best aan Sarah blijven denken, het is niet de bedoeling dat ze wordt vergeten, maar denk terug aan de vrolijke Sarah, zoals op de foto. Denk niet dat het jouw schuld is, dat maakt je alleen maar ongelukkig,' zei ik nadat ik ook Liam had los gelaten en ik hem recht aan keek.


    everything, in time

    Liam Oliver Sanz - Beer Moose

    Ik kijk in haar ogen. Mijn zicht is een beetje wazig door wat tranen die in de weg zitten. 'Hoe kan het in godsnaam haar tijd geweest zijn! Ze was zeven! Fucking zeven jaar oud!' Ik spring boos op en been naar het raam.