• Ik ben dus nog steeds ziek en vandaag ben ik bij opa, omdat ik anders alleen thuis was en dat vonden mijn ouders niet zo'n goed idee.(cat)
    Nu heeft mijn opa net een broodje rosbief met mosterd voor me gemaakt en hij heeft dat broodje zelfs in vier stukjes gesneden. Dat vind ik zo schattig! I love my grandpa. (bloos)
    Hij zegt dat zieke kleindochters verwend moeten worden, haha.
    Worden jullie ook verwend als jullie ziek zijn/hebben jullie ook zulke lieve opa's en/of oma's?


    everything, in time

    Ik word dan ook altijd lekker verwend, behalve door Rob. Die zegt dan altijd: Haha je bent helemaal niet ziek. Hatelijk kind. Haha.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Aww (:
    Ik word meestal door mn mama verwend haha, dan mag ik altijd films huren van de tv videotheek en haalt ze mn kussens en deken van boven enzo (:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Dumbledore schreef:
    Ik word dan ook altijd lekker verwend, behalve door Rob. Die zegt dan altijd: Haha je bent helemaal niet ziek. Hatelijk kind. Haha.


    Dat komt me zó bekend voor. Chris en Rob lijken te veel op elkaar. (cat)
    Net als de rest van onze gezinnen, trouwens. *O*


    everything, in time

    Al mijn opa's en oma's leven niet meer.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Als ik ziek ben, ben ik eigenlijk altijd alleen thuis. Mr dat is wel superlief, inderdaad (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Als ik ziek ben, ben ik de helft van de tijd alleen omdat mijn ouders werken. Maar mijn oma komt regelmatig even binnen kijken of alles wel goed is, of ik nog genoeg te drinken heb. Of ze maakt een kopje thee met honing. En ze neemt ook standaard tijdschriften mee zodat ik wat te doen heb haha.


    Turn your face to the sun and the shadows fall behind you.

    Ach dat is echt lief! En beterschap!
    Maar als ik ziek ben zijn mijn ouders altijd heel erg lief.
    En eh, ik heb geen opa en oma's meer...


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...